Insta Story

Insta Story to funkcja na platformie Instagram umożliwiająca użytkownikom publikowanie zdjęć lub krótkich filmów, które pozostają widoczne przez 24 godziny. Relacje (czyli Insta Stories) to dynamiczny sposób na dzielenie się codziennymi momentami oraz prowadzenie interakcji z odbiorcami w bardziej nieformalny sposób, który zwiększa ich zaangażowanie. Z tego narzędzia korzystają zarówno osoby prywatne, jak i marki, które chcą na bieżąco informować o nowych produktach, promocjach, a także zapowiedziach ważnych wydarzeń.

Jakie możliwości daje Insta Story firmom?

Insta Stories są wyjątkowo skuteczne w marketingu, pozwalając firmom przyciągnąć uwagę odbiorców w krótkim czasie. Dzięki narzędziom, takim jak ankiety, pytania oraz odnośniki do stron zewnętrznych, marki mogą zwiększać ruch na swoich stronach, w tym w sklepach internetowych, oraz zachęcać użytkowników do interakcji i zakupów. Insta Story to także idealne narzędzie do promowania limitowanych ofert czy organizacji konkursów.

Jak Insta Story może wspierać rozwój sklepu online?

Firmy prowadzące sklepy internetowe mogą korzystać z relacji na Instagramie, by w prosty sposób przekierować klientów do swoich witryn, gdzie znajdą pełen asortyment produktów. Funkcja „swipe up” (dostępna przy odpowiedniej liczbie obserwujących) pozwala na szybkie przekierowanie odbiorcy bezpośrednio na stronę produktu. Dzięki temu Insta Story wspiera działania sprzedażowe oraz wzmacnia świadomość marki.