Mikrokonwersja

Mikrokonwersja to drobna akcja użytkownika na stronie internetowej, która prowadzi do osiągnięcia większego celu, jakim jest konwersja główna (np. zakup produktu). Są to małe, ale istotne kroki, które użytkownik podejmuje na ścieżce zakupowej, takie jak zapis do newslettera, pobranie e-booka, dodanie produktu do koszyka lub kliknięcie w przycisk „więcej informacji”. Każda mikrokonwersja świadczy o zaangażowaniu użytkownika i przybliża go do wykonania konwersji ostatecznej.

Jakie są przykłady mikrokonwersji?

Mikrokonwersje mogą obejmować różne działania, w zależności od specyfiki strony. Przykładem może być rejestracja domeny, dodanie produktu do ulubionych w sklepie internetowym, a także subskrypcja newslettera lub wypełnienie formularza kontaktowego. Te działania nie kończą się bezpośrednio transakcją, ale są kluczowe dla utrzymania zainteresowania użytkownika i budowania relacji.

Jak monitorować mikrokonwersje?

Aby skutecznie monitorować mikrokonwersje, warto korzystać z narzędzi analitycznych, które pozwalają śledzić aktywność użytkowników na stronie – takich jak np. Google Analytics. Dzięki temu można śledzić, które interakcje są najczęstsze i jakie działania prowadzą użytkowników do ostatecznego zakupu.

Chat online

Cześć!

Zapraszamy do rozmowy, chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Jeśli dotyczą one bezpośrednio posiadanych przez Ciebie usług, zalecamy wcześniejsze zalogowanie się do swojego panelu klienta. Dzięki autoryzacji będziemy mogli zaoferować pomoc w szerszym zakresie.

Zachęcamy też do sprawdzenia naszej sekcji wsparcia na https://cyberfolks.pl/pomoc.

Aktualny stan pracy serwerów:

Autoryzacja: nieautoryzowany - Zaloguj się

W związku z przepisami o ochronie danych osobowych informujemy, kto i na jakich zasadach będzie administrować Twoimi danymi: Polityka prywatności cyber_Folks S.A.