PHP 8.4 wprowadza szereg istotnych ulepszeń i nowych funkcjonalności, które przyspieszą działanie Twoich stron, zaś programistom pozwolą tworzyć jeszcze wydajniejsze […]
Rejestracja domeny z myślnikiem, czy bez? To częsty temat kłótni i sporów. Jedna z „tych” kwestii, budzących szereg sprzecznych opinii […]
Niezawodność hostingu to cecha powszechnie pożądana. Składa się na nią bardzo wiele elementów. Hosting nie mógłby funkcjonować m.in. bez pamięci […]
Kawa na obrazku przyciągnęła Twoją uwagę? No, to zagadka: może być czarna albo biała… albo szara… i nie jest do […]
Na forach oraz w grupach dyskusyjnych często można spotkać prośbę o polecenie „najlepszego hostingu„. Najlepszy to rzecz jasna pojęcie wieloznaczne, […]
Kiedy próbujesz oszacować wartość swojej domeny lub określić jakie ma szanse na wysokie wyniki w wyszukiwarkach możesz skorzystać z różnych metod. Jedną z nich jest ocena Domain Authority.
Rzecznik rządu Rafał Bochenek poinformował o zwołaniu przez premier Beatę Szydło Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w związku z atakami cybernetycznymi […]
Nawet najpiękniejsze obrazy mogą zaszkodzić Twojej witrynie, jeśli nie będą odpowiednio zoptymalizowane (pamiętaj że to ma także duży wpływ na […]
Kiedy zmieniasz serwer i przechodzisz do innego hostera, jedną z najbardziej wrażliwych czynności, które musisz wykonać, jest przeniesienie swojego konta […]
Certyfikaty SSL w czasach, kiedy na stronach internetowych pozostawiamy swoje dane, a także płacimy za produkty, stają się niezbędne. Bezpieczeństwo […]
WordPress jest CMS-em stale rozwijanym, poprawiane są nie tylko funkcjonalności, ale przede wszystkim wszelkiego rodzaju luki bezpieczeństwa. Z uwagi na […]
Facebook to potężne narzędzie, które warto wykorzystywać nie tylko do zabawy. Wiedzą to już wszystkie wielkie marki i większość tych […]
Infrastruktura drogowa, sieciowa a nawet budynki wymagają odpowiednich oznaczeń – czegoś na wzór znaków na drodze. W ten sposób ich […]
Jeśli chcesz przywiązać użytkowników do treści, które publikujesz, nie zdawaj się na przypadek. Oprócz regularnego zamieszczania interesujących i angażujących wpisów, […]
Artykuł bez zdjęć, infografik czy rysunków jest skazany na porażkę. W dobie memów sam tekst bez wizualnych treści, jest męczący […]
Głównym celem prowadzenia kampanii Google Ads jest uzyskanie zwrotu z inwestycji. Źle przeprowadzona kampania może przynieść więcej szkód niż pożytku, […]