Wiesz już jak działa program partnerski cyber_Profit. Teraz czas, by poznać pierwsze kroki, które pozwolą Ci zacząć zarabiać. W swoim panelu znajdziesz indywidualny link afiliacyjny i kod rabatowy, gotowe do udostępnienia. Do Twojej dyspozycji są także przygotowane materiały promocyjne, przyspieszające pracę i ułatwiające polecanie usług. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak wykorzystać te narzędzia, aby maksymalnie zwiększyć swoje zarobki i w prosty sposób zamienić rekomendacje w dodatkowy dochód.
Z tego artykułu dowiesz się:
Zanim zaczniesz czyli co warto wiedzieć
Zanim zaczniesz polecać nasze usługi i zbierać punkty, warto wiedzieć, jak działamy od strony technicznej. Te informacje na start pozwolą Ci zrozumieć, w jaki sposób przypisujemy zamówienia do Twojego konta partnerskiego, jak korzystać z linków afiliacyjnych i kodów rabatowych oraz jak w prosty sposób maksymalizować swoje zarobki.
Abyśmy mogli przypisać Ci prowizję, musimy dokładnie wiedzieć, jakie zamówienia pochodzą z Twoich poleceń. Do tego służy indywidualny link afiliacyjny lub kod rabatowy, dedykowany do konta partnerskiego. Każde zamówienie zrealizowane przez klienta z użyciem Twojego linku lub kodu zostaje automatycznie powiązane z Twoim kontem.
Czym się różni zwykły link od linku afiliacyjnego?
Zwykły link prowadzi do strony produktu lub usługi, ale nie pozwala śledzić, z jakiego źródła użytkownik dokonał zakupu. Nie przypisuje też żadnych prowizji – jest po prostu adresem URL. Przykładem takiego adresu jest np. https://cyberfolks.pl/hosting-www/.
Link afiliacyjny natomiast to unikalny, dedykowany adres, dzięki jakiemu zakup usługi można powiązać z poleceniem. Każde kliknięcie i zamówienie zrealizowane przez klienta, który użył tego linku, zostaje automatycznie powiązane z kontem partnera. W ten sposób możesz otrzymywać punkty i prowizję za skuteczne polecenia.

Gdzie znajdę linki przypisane do mojego konta partnerskiego?
Twoje indywidualne linki znajdziesz w swoim panelu klienta. Przechodząc w sekcję programu partnerskiego, wejdź w zakładkę Twoje konto. Znajdziesz tutaj zarówno adres url jak i kod rabatowy.

Twoje gotowe indywidualne linki polecające są gotowe do użycia.

Jak polecać usługi w programie partnerskim?
Poznaj 3 kroki, które dostarczą Ci niezbędnej wiedzy o tym jak i gdzie promować usługi. Sprawdź również, jak maksymalnie uprościć ten proces i skorzystać z gotowych materiałów, które udostępniamy w panelu klienta.
- Link afiliacyjny i kod rabatowy
To Twoje narzędzia. Pozwalają przypisać każde zamówienie do Twojego konta. - Materiały promocyjne
W panelu przygotowaliśmy dla Ciebie wszystko, czego potrzebujesz do skutecznego polecania usług. Znajdziesz tu gotowe banery i grafiki, możesz je od razu wykorzystać w swoich kanałach – na stronie internetowej, blogu, w newsletterze czy social mediach. - Monitorowanie wyników
W panelu partnerskim masz pełen podgląd zamówień, statystyk i zarobków. Dzięki temu wiesz, czy działania przynoszą oczekiwane efekty.

Działania w programie partnerskim
Aby Twoje działania przynosiły realne efekty i użytkownicy korzystali z linków czy kodów rabatowych, warto dostosować strategię do tego, jaką grupę reprezentujesz. Każdy partner może działać nieco inaczej:
- Deweloperzy – ich doświadczenie w projektowaniu, programowaniu i realizacji stron internetowych sprawia, że klienci ufają udzielanym rekomendacjom. Wybór domeny, hostingu czy certyfikatu SSL oparty o solidne fundamenty techniczne, szybkość i niezawodne wsparcie daje klientom pewność, że ich strona będzie działać bez żadnych przeszkód. W ten sposób z jednej strony deweloper poleca sprawdzone rozwiązania, z jakich sam korzysta w swojej pracy, z drugiej zaś może generować dodatkowy zysk z poleceń.
- Agencje SEO / marketingowe – wiedzą, że algorytm Google jest nieprzewidywalny, jednocześnie wiedzą, że fundamentem jest szybka i stabilna strona. Znają rozwiązania techniczne, polecają szybki hosting w kontaktach biznesowych, raportach i w treściach edukacyjnych dla klientów.
- Influencerzy i twórcy treści – prowadzą własne kanały i mają swoje społeczności. W przypadku porad związanych z budowaniem widoczności marki w sieci, edukacją mogą dzielić się autentycznymi rekomendacjami ze swoją społecznością.
Gdzie promować usługi w programie partnerskim?
Najlepsze efekty przynosi promowanie usług tam, gdzie robisz to w sposób naturalny i spójny ze swoimi działaniami. Nie chodzi o nachalną reklamę, ale o polecanie rozwiązań, jakich sam używasz i ufasz. Dzięki temu Twoje rekomendacje są autentyczne i łatwo wpisują się w Twoją codzienną pracę, niezależnie od tego, czy tworzysz projekty dla klientów, prowadzisz bloga, czy budujesz społeczność w mediach społecznościowych.

- Strona internetowa
Dodaj linki w miejscach, w których czytelnik faktycznie szuka rozwiązania, np. w artykule poradnikowym („Jak założyć stronę internetową?”) możesz umieścić swój link afiliacyjny jako polecane narzędzie. Link możesz wstawić także w stopce strony czy w zakładce „Polecane usługi”. Zamieszczając tu informacje o rabacie, skierujesz uwagę klienta na promowane rozwiązania.
- YouTube
Udzielasz porad dotyczących stawiania pierwszych kroków w świecie online? A może edukujesz klientów na temat tego jak pokazać swój biznes w sieci. W materiałach wideo naturalnie wpleć krótką rekomendację („Tę stronę postawiłem na hostingu X, link znajdziecie poniżej”). Link afiliacyjny możesz dodać w opisie filmu lub jako przypięty komentarz.
- Warsztaty/konsultacje
Prowadzisz warsztaty z zakładania stron internetowych, zakładania sklepu internetowego, a może udzielasz porad. Podczas konsultacji czy szkoleń naturalnie wspomnij, z jakich rozwiązań korzystasz i dlaczego. Kod rabatowy możesz udostępnić uczestnikom warsztatu lub zapisać w materiałach dodatkowych.
Ile mogę zarobić w programie partnerskim?
To ile zarobisz będąc partnerem, zależy wyłącznie od Ciebie. Twoje przychody uzależnione są od liczby zrealizowanych zamówień. Za każdą usługę zakupioną z Twojego polecenia otrzymujesz 25% prowizji. Dodatkowo, gdy klient zdecyduje się korzystać z usługi w kolejnych latach, otrzymasz kolejne 25% prowizji wartości tej kontynuacji.
Punkty naliczane są po 30 dniach od realizacji zakupu usługi przez klienta.
| Rabat dla klienta | Punkty za nową usługę | Punkty w kolejnych latach |
|---|---|---|
| -20% ceny rejestracji | 25% ceny zakupu | 25% ceny na kolejny rok |
Im więcej poleceń z Twojego linku bądź kodu rabatowego zostanie zrealizowanych, tym większą sumę punktów możesz zyskać. Punkty wymieniasz na złotówki. Raz w miesiącu możesz zlecić wypłatę środków.


Polecane dla Ciebie
Udostępnianie usługi – nowość w Panelu Klienta
W cyber_Folks wprowadziliśmy dla naszych klientów rozwiązanie – udostępnianie usługi. Pozwala ono udostępnić innym użytkownikom konkretną usługę, taką jak hosting lub domena, bez konieczności udostępniania całego swojego konta.
Działalność gospodarcza a sklep online
Zastanawiasz się nad wymaganiami związanymi z prowadzeniem sklepu internetowego? Nie wiesz czy w Twoim przypadku obowiązkowa jest działalność gospodarcza? Sprawdziliśmy […]
PHP 8 – co nowego?
PHP 8 to duża aktualizacja w popularnym języku, używanym do dynamicznej budowy stron i aplikacji. Zawiera nowe funkcje i wprowadza […]
Szukasz dalej?