Wiesz już jak działa program partnerski cyber_Profit. Teraz czas, by poznać pierwsze kroki, które pozwolą Ci zacząć zarabiać. W swoim panelu znajdziesz indywidualny link afiliacyjny i kod rabatowy, gotowe do udostępnienia. Do Twojej dyspozycji są także przygotowane materiały promocyjne, przyspieszające pracę i ułatwiające polecanie usług. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak wykorzystać te narzędzia, aby maksymalnie zwiększyć swoje zarobki i w prosty sposób zamienić rekomendacje w dodatkowy dochód.

Z tego artykułu dowiesz się:

Zanim zaczniesz czyli co warto wiedzieć

Zanim zaczniesz polecać nasze usługi i zbierać punkty, warto wiedzieć, jak działamy od strony technicznej. Te informacje na start pozwolą Ci zrozumieć, w jaki sposób przypisujemy zamówienia do Twojego konta partnerskiego, jak korzystać z linków afiliacyjnych i kodów rabatowych oraz jak w prosty sposób maksymalizować swoje zarobki.

Abyśmy mogli przypisać Ci prowizję, musimy dokładnie wiedzieć, jakie zamówienia pochodzą z Twoich poleceń. Do tego służy indywidualny link afiliacyjny lub kod rabatowy, dedykowany do konta partnerskiego. Każde zamówienie zrealizowane przez klienta z użyciem Twojego linku lub kodu zostaje automatycznie powiązane z Twoim kontem.

Czym się różni zwykły link od linku afiliacyjnego?

Zwykły link prowadzi do strony produktu lub usługi, ale nie pozwala śledzić, z jakiego źródła użytkownik dokonał zakupu. Nie przypisuje też żadnych prowizji – jest po prostu adresem URL. Przykładem takiego adresu jest np. https://cyberfolks.pl/hosting-www/.

Link afiliacyjny natomiast to unikalny, dedykowany adres, dzięki jakiemu zakup usługi można powiązać z poleceniem. Każde kliknięcie i zamówienie zrealizowane przez klienta, który użył tego linku, zostaje automatycznie powiązane z kontem partnera. W ten sposób możesz otrzymywać punkty i prowizję za skuteczne polecenia.

Link a link afiliacyjny - czym się różni

Gdzie znajdę linki przypisane do mojego konta partnerskiego?

Twoje indywidualne linki znajdziesz w swoim panelu klienta. Przechodząc w sekcję programu partnerskiego, wejdź w zakładkę Twoje konto. Znajdziesz tutaj zarówno adres url jak i kod rabatowy.

konto programu partnerskiego

Twoje gotowe indywidualne linki polecające są gotowe do użycia.

unikalny kod rabatowy i link polecający przypisany do partnera w programie partnerskim

Jak polecać usługi w programie partnerskim?

Poznaj 3 kroki, które dostarczą Ci niezbędnej wiedzy o tym jak i gdzie promować usługi. Sprawdź również, jak maksymalnie uprościć ten proces i skorzystać z gotowych materiałów, które udostępniamy w panelu klienta.

  1. Link afiliacyjny i kod rabatowy
    To Twoje narzędzia. Pozwalają przypisać każde zamówienie do Twojego konta.

  2. Materiały promocyjne
    W panelu przygotowaliśmy dla Ciebie wszystko, czego potrzebujesz do skutecznego polecania usług. Znajdziesz tu gotowe banery i grafiki, możesz je od razu wykorzystać w swoich kanałach – na stronie internetowej, blogu, w newsletterze czy social mediach.

  3. Monitorowanie wyników
    W panelu partnerskim masz pełen podgląd zamówień, statystyk i zarobków. Dzięki temu wiesz, czy działania przynoszą oczekiwane efekty.
Materiały banera

Działania w programie partnerskim

Aby Twoje działania przynosiły realne efekty i użytkownicy korzystali z linków czy kodów rabatowych, warto dostosować strategię do tego, jaką grupę reprezentujesz. Każdy partner może działać nieco inaczej:

  • Deweloperzy – ich doświadczenie w projektowaniu, programowaniu i realizacji stron internetowych sprawia, że klienci ufają udzielanym rekomendacjom. Wybór domeny, hostingu czy certyfikatu SSL oparty o solidne fundamenty techniczne, szybkość i niezawodne wsparcie daje klientom pewność, że ich strona będzie działać bez żadnych przeszkód. W ten sposób z jednej strony deweloper poleca sprawdzone rozwiązania, z jakich sam korzysta w swojej pracy, z drugiej zaś może generować dodatkowy zysk z poleceń.
  • Agencje SEO / marketingowe – wiedzą, że algorytm Google jest nieprzewidywalny, jednocześnie wiedzą, że fundamentem jest szybka i stabilna strona. Znają rozwiązania techniczne, polecają szybki hosting w kontaktach biznesowych, raportach i w treściach edukacyjnych dla klientów.
  • Influencerzy i twórcy treści – prowadzą własne kanały i mają swoje społeczności. W przypadku porad związanych z budowaniem widoczności marki w sieci, edukacją mogą dzielić się autentycznymi rekomendacjami ze swoją społecznością.

Gdzie promować usługi w programie partnerskim?

Najlepsze efekty przynosi promowanie usług tam, gdzie robisz to w sposób naturalny i spójny ze swoimi działaniami. Nie chodzi o nachalną reklamę, ale o polecanie rozwiązań, jakich sam używasz i ufasz. Dzięki temu Twoje rekomendacje są autentyczne i łatwo wpisują się w Twoją codzienną pracę, niezależnie od tego, czy tworzysz projekty dla klientów, prowadzisz bloga, czy budujesz społeczność w mediach społecznościowych.

Gdzie polecać usługi w programie partnerskim
  • Strona internetowa
    Dodaj linki w miejscach, w których czytelnik faktycznie szuka rozwiązania, np. w artykule poradnikowym („Jak założyć stronę internetową?”) możesz umieścić swój link afiliacyjny jako polecane narzędzie. Link możesz wstawić także w stopce strony czy w zakładce „Polecane usługi”. Zamieszczając tu informacje o rabacie, skierujesz uwagę klienta na promowane rozwiązania.
  • YouTube
    Udzielasz porad dotyczących stawiania pierwszych kroków w świecie online? A może edukujesz klientów na temat tego jak pokazać swój biznes w sieci. W materiałach wideo naturalnie wpleć krótką rekomendację („Tę stronę postawiłem na hostingu X, link znajdziecie poniżej”). Link afiliacyjny możesz dodać w opisie filmu lub jako przypięty komentarz.
  • Warsztaty/konsultacje
    Prowadzisz warsztaty z zakładania stron internetowych, zakładania sklepu internetowego, a może udzielasz porad. Podczas konsultacji czy szkoleń naturalnie wspomnij, z jakich rozwiązań korzystasz i dlaczego. Kod rabatowy możesz udostępnić uczestnikom warsztatu lub zapisać w materiałach dodatkowych.

Ile mogę zarobić w programie partnerskim?

To ile zarobisz będąc partnerem, zależy wyłącznie od Ciebie. Twoje przychody uzależnione są od liczby zrealizowanych zamówień. Za każdą usługę zakupioną z Twojego polecenia otrzymujesz 25% prowizji. Dodatkowo, gdy klient zdecyduje się korzystać z usługi w kolejnych latach, otrzymasz kolejne 25% prowizji wartości tej kontynuacji.

Punkty naliczane są po 30 dniach od realizacji zakupu usługi przez klienta.

Rabat dla klientaPunkty za nową usługęPunkty w kolejnych latach
-20% ceny rejestracji25% ceny zakupu25% ceny na kolejny rok

Im więcej poleceń z Twojego linku bądź kodu rabatowego zostanie zrealizowanych, tym większą sumę punktów możesz zyskać. Punkty wymieniasz na złotówki. Raz w miesiącu możesz zlecić wypłatę środków.

Pierwsze kroki w programie partnerskim – FAQ

Po zalogowaniu w Panelu Partnerskim znajdziesz swój indywidualny link afiliacyjny oraz kod rabatowy. Możesz je od razu udostępniać w swoich kanałach, na stronie www, blogu, w social mediach, newsletterze czy w prowadzonych warsztatach bądź konsultacjach. Gotowe materiały promocyjne, jakie również znajdziesz w swoim panelu, (grafiki, banery, teksty) pomogą Ci szybciej zacząć działania.

Każde zamówienie zrealizowane przez klienta z Twojego linku afiliacyjnego lub przy użyciu kodu rabatowego jest automatycznie przypisane do Twojego konta. Za skuteczne polecenia otrzymujesz punkty, które następnie możesz wymienić na gotówkę. Dodatkowo, jeśli klient odnowi usługę na kolejny okres rozliczeniowy, otrzymujesz kolejne punkty/prowizję. W ten sposób program partnerski cyber_Profit staje się Twoim dodatkowym, stałym źródłem dochodu.
>
Katarzyna Węgiel
Pasjonatka i praktyk działań inbound marketing. Prywatnie miłośniczka bliższych i dalszych wycieczek rowerowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

Szukasz dalej?