Widoczność w Google zmieniona w sprzedaż

shoper

Pozycjonowanie strony – dlaczego to ważne?

Tutaj rządzi Google

Im wyżej jesteś w wynikach wyszukiwania, tym więcej potencjalnych klientów trafia na Twoją stronę po wpisaniu pożądanych słów kluczowych. SEO pomaga zdobyć widoczność tam, gdzie użytkownicy faktycznie szukają Twoich produktów lub usług.

Liczy się wartościowy ruch

SEO przyciąga użytkowników, którzy naprawdę są zainteresowani Twoją ofertą. To nie przypadkowe wejścia – te osoby już wiedzą, czego chcą, więc szukają właśnie Ciebie. Dzięki ekspozycji w wynikach organicznych nie płacisz za każde kliknięcie jak w reklamie, a to znaczna oszczędność budżetu marketingowego.

Tak działa konwersja

Dobrze pozycjonowana strona ma zawsze wysokie miejsce w wynikach wyszukiwarki. Gdy jesteś widoczny w Google, masz szansę przechwycić klienta, zanim trafi do konkurencji!

Porównanie wyników liczby wyświetleń strony po uruchomieniu działań pozycjonowania
Liczba wyświetleń w Google. Źródło: Google Search Console

Pozycjonowanie. Nawet 5 razy większa widoczność!

Do efektu krótkoterminowego z dnia na dzień polecamy płatne reklamy. Do działań długoterminowych wykorzystaj olbrzymi potencjał pozycjonowania. Na wykresie obok widzisz miesięczną liczbę wyświetleń strony jednego z naszych klientów zwiększoną niemal pięciokrotnie w ciągu 9 miesięcy! Efekt? Więcej wyświetleń, kliknięć i transakcji w sklepie!

Co mówią zadowoleni Klienci?

Z Sempire pracujemy od ponad roku i efekty mówią same za siebie. Strona jest bardziej widoczna, pozycje w wyszukiwarce się poprawiły, a liczba klientów rośnie.
Sławomir Brutkowski
spawak.com.pl
Dzięki Sempire nasza strona stała się lepiej widoczna w Google, a ruch wzrósł o kilkaset procent. Świetna strategia, skuteczna optymalizacja i ciągłe wsparcie sprawiły, że możemy skupić się na rozwoju biznesu.
Krystian Klimczak
brukli.com
Z Sempire pracujemy od 2018 roku i efekty mówią same za siebie – wzrost pozycji, lepszy ruch na stronie i skuteczna optymalizacja. To partner, na którym można polegać.
Maciej Kulig
cemark.pl

Wzrost kliknięć o 293%

„Dzięki Sempire nasza strona stała się lepiej widoczna w Google,
a ruch wzrósł o kilkaset procent. Świetna strategia, skuteczna optymalizacja
i ciągłe wsparcie sprawiły, że możemy skupić się na rozwoju biznesu.”

Krystian Klimczak, właściciel Brukli Store

Sempire. Zaangażowani
i skuteczni partnerzy

Sempire, nasza agencja SEO, to ponad 100 doświadczonych specjalistów. Twoja strona jest obsługiwana w oparciu zarówno o doskonalone od 20 lat procesy, jak i najnowsze kompetencje. Sempire to nie tylko SEO – jako Certyfikowany Partner Google, agencja może Ci również pomóc w zakresie kampanii Ads.

Pozycjonowanie – często zadawane pytania

Pozycjonowanie stron (SEO) to zestaw specjalistycznych działań, których celem jest zwiększenie widoczności twojej strony internetowej w bezpłatnych (organicznych) wynikach wyszukiwania, głównie w Google. Efektem skutecznego pozycjonowania jest dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów aktywnie szukających twoich produktów lub usług, co bezpośrednio przekłada się na wzrost wartościowego ruchu na stronie, liczby zapytań i sprzedaży.

Pozycjonowanie to proces strategiczny i długoterminowy. Pierwsze pozytywne zmiany, takie jak wzrost widoczności strony na określone słowa kluczowe, są zazwyczaj zauważalne po kilku tygodniach do kilku miesięcy intensywnych prac. Osiągnięcie stabilnych, wysokich pozycji i znaczącego wzrostu ruchu organicznego generującego konwersje to efekt systematycznych działań rozłożonych w czasie. Dokładniejsze prognozy zawsze przedstawiamy indywidualnie po analizie twojej strony i branży.

Skuteczność naszych działań SEO mierzymy za pomocą konkretnych, wcześniej ustalonych wskaźników, które odzwierciedlają twoje cele biznesowe. Do kluczowych metryk należą: wzrost pozycji na najważniejsze dla ciebie frazy kluczowe, zwiększenie jakościowego ruchu organicznego na stronie, poprawa ogólnej widoczności serwisu w Google, a przede wszystkim – wzrost liczby zapytań ofertowych, leadów i sprzedaży generowanych przez kanał organiczny. Otrzymasz od nas regularne, czytelne raporty z postępów.

Koszt usługi pozycjonowania jest zawsze ustalany indywidualnie i zależy od wielu czynników. Bierzemy pod uwagę m.in. konkurencyjność twojej branży, obecny stan techniczny i optymalizację twojej strony, historię domeny, zakres potrzebnych działań (np. content marketing, link building, optymalizacja techniczna) oraz twoje cele biznesowe. Aby poznać konkretną wycenę, zapraszamy na bezpłatną konsultację, podczas której przygotujemy spersonalizowaną ofertę.

W branży SEO niemożliwe jest udzielenie 100% gwarancji osiągnięcia konkretnych pozycji (np. TOP1) w określonym czasie, ponieważ algorytmy Google są skomplikowane, często aktualizowane, a na rankingi wpływa również dynamiczna działalność konkurencji. Gwarantujemy natomiast pełne zaangażowanie naszego zespołu, wykorzystanie całej naszej wiedzy i wieloletniego doświadczenia, stosowanie wyłącznie etycznych i skutecznych metod SEO (zgodnych z wytycznymi Google) oraz pełną transparentność naszych działań, aby konsekwentnie dążyć do osiągnięcia jak najlepszych możliwych wyników dla twojego biznesu.

Rozpoczęcie współpracy jest proste. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, na przykład poprzez formularz na stronie lub telefonicznie, aby umówić się na bezpłatną konsultację. Poprosimy cię o podanie adresu twojej strony internetowej oraz o krótkie omówienie twojej działalności i celów, jakie chcesz osiągnąć. Na tej podstawie przeprowadzimy wstępną analizę i przedstawimy dopasowaną propozycję strategii SEO.