Trafiaj prosto do Klientów! Oto maile, które pokochali odbiorcy

E-mail marketing – dlaczego warto?

… bo mam większą sprzedaż w godzinę!

Dobrze zaprojektowana kampania pozwala wejść na wyższy poziom sprzedaży już w ciągu 1-2 godz. od wysyłki! Terminy optymalizuje sztuczna inteligencja, a automaty wysyłają spersonalizowaną komunikację do właściwych osób. Tobie zostaje liczenie… zysków.

… bo moja strona to moje zasady!

Kupując reklamy w wyszukiwarce lub mediach, płacisz za docieranie do ich użytkowników – grasz na nie swoich zasadach. A to przecież Twoja strona, Twój sklep i Twoja firma, więc zasady też powinny być Twoje. Z własną listą mailową to Ty dyktujesz warunki. Wygrywasz, bo wiesz jak, kiedy i co robić!

… bo to proste z MailerLite!

Skuteczny mailing musi być bezbłędny i trafiać dokładnie w cel. Zupełnie jak strzały Robin Hooda. Nie musisz jednak znać się na każdym elemencie tej sztuki, bo ważniejsze jest to, co tymi strzałami kieruje. MailerLite jest jak dobry wiatr – e-maile zawsze trafiają idealnie do Klienta. Szybko i skutecznie.

MailerLite trafia zawsze pod dobry adres

MailerLite to światowy lider e-mail marketingu. Słownik definiuje Lite jako „oznaczający prostszą lub mniej wymagającą wersję danej rzeczy”. Co to oznacza praktyce? Przyjazne dla Klienta podejście, proste i intuicyjne, a jednocześnie obejmujące zaawansowane funkcje:

  • Łatwe tworzenie e-maili (edytor drag & drop)
  • Automatyzacja marketingu i cykle powitalne
  • Kreator landing pages i formularzy zapisu
  • Segmentacja odbiorców
  • Personalizacja treści

Mierzysz czy wierzysz?

Prowadzenie firmy w oparciu o informacje z niepewnych źródeł to gotowy przepis na porażkę. Wiesz doskonale, że podstawą prawdziwych sukcesów są wyłącznie sprawdzone dane! W MailerLite każdy aspekt Twojej wysyłki jest starannie mierzony i analizowany.

Dlaczego Twoja kampania mailingowa odnosi przewidywany skutek? Stoją za tym lata doświadczeń, sprawdzone metody i zespół, który zna język liczb. Dokładna informacja pozwala dopracować każdy szczegół maila tak, aby maksymalizować skuteczność Twoich kampanii. Koniec z działaniem na czuja, za sukcesem Twojej firmy stoją dane!

A gdyby tak…
wysyłało się samo?

Świetny pomysł! Zobacz, jak to działa na żywym przykładzie – użytkownik czyta na blogu poradnik o technikach łączeń stolarskich, a 5 min później w jego skrzynce e-mailowej ląduje kupon rabatowy na niezbędne do tego narzędzia. Oczywiście z Twojej oferty!

Jak ustawić taką automatyzację? Załóż konto w MailerLite i do dzieła!

E-mail marketing – Często zadawane pytania

cyber_Folks i MailerLite to marki prowadzone przez różne, ale kapitałowo powiązane podmioty. cyber_Folks to jedna z największych firm hostingowych Europy Środkowo-Wschodniej, a MailerLite – to światowy lider w zakresie kampanii mailowych i RSS. Klikając w linki na tej stronie będziesz przeniesiony na główną stronę marki MailerLite.

Rozwiązanie MailerLite możesz uruchomić bezpłatnie dla bazy do 1000 odbiorców.
Większe bazy wymagają opłat zgodnie z cennikiem MailerLite: https://www.mailerlite.com/pl/pricing

E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego, polegająca na wysyłaniu spersonalizowanych wiadomości do grupy odbiorców za pomocą poczty elektronicznej. Jego głównym celem jest budowanie trwałych relacji z klientami, informowanie o ofercie, promowanie produktów lub usług oraz efektywne zwiększanie sprzedaży. To strategia pozwalająca na precyzyjne dotarcie z komunikatem do zainteresowanych osób.

E-mail marketing to jedno z najbardziej opłacalnych narzędzi wspierających rozwój Twojego biznesu, charakteryzujące się wysokim zwrotem z inwestycji (ROI). Umożliwia budowanie lojalności klientów poprzez regularną i wartościową komunikację, skuteczne informowanie o nowościach czy promocjach oraz bezpośrednie generowanie sprzedaży. Dzięki niemu możesz docierać do właściwych osób z odpowiednim przekazem we właściwym czasie, zwiększając ich zaangażowanie.

Najważniejszym pierwszym krokiem jest legalne zbudowanie bazy subskrybentów, czyli zebranie adresów e-mail od osób, które świadomie wyraziły zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Następnie należy wybrać odpowiednią platformę do zarządzania kampaniami, taką jak MailerLite, oraz zaplanować strategię komunikacji, określając cele i rodzaj treści. Pamiętaj o regularności i dostarczaniu wartości swoim odbiorcom już od pierwszej wiadomości.

Czas pojawienia się pierwszych efektów e-mail marketingu jest zależny od wielu czynników, m.in. jakości i wielkości bazy mailingowej, częstotliwości wysyłek oraz atrakcyjności przekazu. Pierwsze pozytywne sygnały, takie jak wzrost zaangażowania czy pojedyncze konwersje, mogą być widoczne stosunkowo szybko, nawet po kilku kampaniach. Jednak budowanie trwałych relacji i osiąganie znaczących, stabilnych wyników to proces, który wymaga czasu i konsekwentnych działań.
Dla maili o charakterze sprzedażowym, przy starannie wybranej grupie docelowej, efekty są widoczne tego samego dnia, często do 2-4 godzin od dostarczenia maila do odbiorcy!

Podstawowa różnica tkwi w zgodzie odbiorcy i wartości dostarczanych treści. Profesjonalny e-mail marketing opiera się na wysyłaniu wiadomości wyłącznie do osób, które wyraziły na to zgodę (tzw. permission marketing) i w każdej chwili mogą zrezygnować z subskrypcji. Jego celem jest dostarczanie odbiorcom wartościowych, interesujących i spersonalizowanych informacji. Spam to natomiast niechciane, masowo wysyłane wiadomości komercyjne, na które odbiorcy nie wyrazili zgody.