Być może zakładasz pierwszy sklep internetowy na WooCommerceChcesz dowiedzieć się, jak założyć sklep na WooCommerce? Obejrzyj kurs zamieszczony na naszym kanale YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FoZ97ZAtxXQ&t=7s WooCommerce to oprogramowanie za pomocą którego uruchomisz sklep internetowy. Jest to dedykowana wtyczka dla WordPress umożliwiająca prowadzenie sprzedaży online. Aby rozpocząć swoją przygodę z e-commerce potrzebujesz 3 rzeczy: domeny, hostingu oraz środowiska umożliwiającego uruchomienie internetowego kanału sprzedaży. WooCommerce jest również znane z doskonałej integracji z innymi narzędziami marketingowymi i analitycznymi. Możesz łatwo połączyć swój...Czym jest WooCommerce?, a może po prostu nie czujesz pełnego zadowolenia z obecnego serwera? Zastanawiasz się, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie lepsze? Popatrzmy wspólnie, czym hosting dla WooCommerce różni się od regularnego hostingu www i wówczas będzie Ci łatwiej ocenić, czy takie rozwiązanie ma dla Ciebie sens.
Ten artykuł powstał z myślą o:
- właścicielach stron na WordPressie, zamierzających rozpocząć sprzedaż online,
- właścicielach e-commerce, poszukujących rozwiązania, dającego więcej korzyści,
- specjalistach ds. e-commerce, którzy oczekują poprawienia widoczności w Google,
- osobach pragnących bezpieczeństwa przy wprowadzaniu zmian w sklepie,
- wszystkich tych, którzy walczą o lepszy odsetek finalizacji koszyka zakupowego.
Aktualizacja 2023
Chcesz dowiedzieć się więcej o WordPress WooCommerce i hostingu? Obejrzyj przygotowany przez nas film i bądź na bieżąco!
Sklep internetowy WooCommerce - dla kogo?
WordPressWordPress to najczęściej wybierany CMS na świecie. W oparciu o niego powstała niemal połowa istniejących stron internetowych. WordPress jest doceniany przez użytkowników ze względu na prostotę, intuicyjność i łatwość zarządzania. Ze względu na charakter open source, WordPress może być rozwijany i udoskonalany na potrzeby konkretnych, indywidualnych projektów. Jak zacząć korzystać z WordPressa? Aby rozpocząć przygodę z WordPressem, najpierw potrzebujesz hostingu dla WordPress. Hosting zapewnia miejsce na serwerze, gdzie będą przechowywane wszystkie pliki...Czym jest WordPress? to najpopularniejszy system do tworzenia stron internetowych. Jak pokazują badania zrealizowane przez w3techs, w jego oparciu działa ponad 60% systemów zarządzania treścią. Co więcej, w 2021 roku, przekroczył 40% udziału w rynku.[1] Wg naszego autorskiego badania polskiego internetu - ok. 75% wszystkich zidentyfikowanych CMSCMS (Content Management System) to system zarządzania treścią, czyli oprogramowanie, które umożliwia tworzenie, edycję, publikację i zarządzanie treściami na stronach internetowych bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. CMS jest szeroko stosowany przez osoby i organizacje zajmujące się tworzeniem i utrzymaniem stron internetowych, ponieważ ułatwia zarządzanie treściami oraz umożliwia współpracę wielu użytkownikom. CMS jest kluczowym narzędziem dla osób i firm, które chcą prowadzić stronę internetową, bloga, czy sklep internetowy w sposób prosty...Czym jest CMS? w Polsce to instalacje WordPress.
Nic więc dziwnego, że w oparciu o tę platformę, tworzone i rozwijane są sklepy internetowe.
Mając stronę na WordPressie, możesz szybko przejść do sprzedaży online, wykorzystując do tego silnik e-commerce, jakim jest WooCommerce. To jedna z najpopularniejszych wtyczek do WordPressa, za pomocą której możesz zacząć sprzedawać w sieci. Przyciąga swoją intuicyjnością i prostotą. Możesz skorzystać z bezpłatnej wersji rozszerzenia oraz płatnej, bogatszej w funkcje.
Sprawdziliśmy, jak radzą sobie dwie najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce. Tylko w tym roku, widać, że to właśnie WooCommerce stał się numerem 1.
W Polsce wg naszych pomiarów w grudniu 2021 było ok. 55 tysięcy instalacji WooCommerce. Warto zwrócić uwagę, że nie wszystkie są realnie działającymi sklepami. WooCommerce to popularna wtyczka, czasami instalowana domyślnie z atrakcyjnym graficznie motywem. Dla porównania - na miejscu drugim w wykrytych technologiach jest PrestaShopPrestaShop to popularny system zarządzania treścią (CMS) oraz platforma e-commerce, która umożliwia tworzenie i prowadzenie sklepów internetowych. Jest to oprogramowanie open-source, co oznacza, że jego kod jest dostępny publicznie i można go modyfikować według potrzeb użytkownika. PrestaShop oferuje bogatą gamę funkcji i narzędzi, które umożliwiają zarządzanie asortymentem produktów, przetwarzanie zamówień, zarządzanie klientami, monitorowanie sprzedaży oraz wiele innych. Dlaczego warto wybrać PrestaShop? PrestaShop oferuje bogatą paletę funkcji, które ułatwiają prowadzenie sklepu...Czym jest PrestaShop?, z ok. 24 tysiącami działających instalacji w Polsce.

Zastanawiasz się, jak to wygląda globalnie? Jeżeli chodzi o samą liczbę pobrań pluginu, przekroczyła ona liczbę 82 milionów. Ile natomiast powstało rzeczywistych sklepów w 2021 roku opartych na silniku WooCommerce? Według przeprowadzonych badań to prawie 4 miliony!

Zagłębmy się jeszcze dalej. Spójrzmy, ile sklepów internetowych funkcjonuje na silniku WooCommerce. Badania pokazują jasno, 29% działających sklepów internetowych globalnie jest zbudowanych na WooCommerce. Wyprzedzając jednocześnie MagentoMagento jest platformą wykorzystywaną w e-commerce, udostępnianą na otwartej licencji. To sprawia, że kod może być ciągle rozwijany i dostosowywany do preferencji użytkownika. Magento to platforma, na której zbudujesz swój sklep internetowy. Szereg funkcjonalności oznacza pełną elastyczność twojego projektu. Warto zaznaczyć, że aby w pełni wykorzystać potencjał Magento, konieczne jest posiadanie odpowiedniego hostingu www. Wybór odpowiedniego dostawcy usług hostingowych ma kluczowe znaczenie dla wydajności i bezpieczeństwa sklepu internetowego. Warto również rozważyć serwery...Czym jest Magento? i Shopify.[2]

Aby móc sprzedawać w sieci w oparciu o własny sklep i sewer, potrzebujesz trzech rzeczy z obszaru technologicznego. Są to:
- domena internetowa,
- hosting (np. hosting dla WooCommerce),
- certyfikat SSL.
W tym artykule omówię dla Ciebie wybór hostingu pod WooCommerce.
O tym jak założyć sklep na WordPressie przeczytasz w naszych poprzednich wpisach. Zobacz serię praktycznych wskazówek.
Dlaczego to takie ważne? Dane nie pozostawiają złudzeń!
Szybki, stabilny i bezawaryjny hosting to fundament działania e-sklepu, dający realną konwersjęW kontekście marketingu internetowego i analizy danych, konwersja oznacza pożądaną akcję lub cel, który użytkownik podejmuje na stronie internetowej lub w aplikacji. Konwersja może przyjmować różne formy, w zależności od celów biznesowych, takich jak np.: Zakup: Przeprowadzenie transakcji, zakupu produktu w sklepie internetowym lub usługi na stronie internetowej. Rejestracja: Zapisanie się do newslettera, utworzenie konta użytkownika, wypełnienie formularza rejestracyjnego lub rejestracja na wydarzenie. Pobranie: Pobranie pliku, np. e-booka, raportu, aplikacji...Czym jest Konwersja?. Każda sekunda niedostępności witryny mierzona jest konkretną kwotą straty. Zastanawiasz się jak to możliwe? Każda minuta niedostępności usług kosztuje od kilkudziesięciu do kilkuset dolarów.
Taką zależność zbadał Gartner. Według przeprowadzonych badań średni koszt spowodowany niedostępnością usług tylko (aż!) przed minutę, to strata w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw w przedziale pomiędzy 137$, a 427$. W przypadku większych przedsiębiorstw mówimy o stracie sięgającej rzędu od 5 600, do nawet 9 000 $.[3].
Twoja strona ładuje się powyżej 3 sekund? Stracisz niemal połowę klientów!
Wybór hostingu wpływa na szybkość Twojego sklepu, a tym samym na konwersje. Jeżeli czas ładowania zasobów strony jest zbyt długi, strona zawiera błędy techniczne, a sposób dokonywania transakcji jest wydłużony, klienci nie finalizują zakupów. Efekt porzuconych koszyków od dawna stoi w centrum zainteresowania właścicieli e-commerce. Dlaczego o tym mówię? 70% zakupów online nie kończy się finalizacją transakcji. [4] Idąc dalej, wśród przyczyn tego zjawiska znajdują się te bezpośrednio związane z Twoją stroną, m.in.
- zbyt długi/ skomplikowany proces realizacji transakcji (18%),
- witryna zawiera błędy/ulega awarii (12%),
- brak zaufania do bezpieczeństwa strony (17%). [5]
Gdyby do tego dodać fakt, że 40% użytkowników opuszcza witrynę (w tym sklepy internetowe), jeżeli ta, nie załaduje się w przeciągu 3 sekund to mamy solidną podstawę do tego, żeby poświęcić nieco więcej czasu i uwagi na wybór hostingu pod WooCommerce.
Jak wybrać hosting pod WooCommerce?
Hosting to niezbędna infrastruktura do tego, abyś mógł prowadzić sklep internetowy. To, jaki hosting wybierzesz pod swój sklep internetowy, wpływa bezpośrednio na jego szybkość i wydajność.
Te z kolei wpływają na ilość zamówień, w ostateczności konwersje i zyski dla Ciebie.
Wybierając hosting pod WooCommerce, musisz zintegrować kilka elementów. Z jednej strony parametry, które wspomogą wydajność i bezpieczeństwo twojego sklepu online, z drugiej zaś prognozy rozwoju Twojego biznesu. W tym miejscu warto wziąć pod uwagę powierzchnię serwera. Pamiętaj, że im więcej plików, materiałów graficznych i innych danych, tym więcej miejsca będziesz potrzebować.
Przeprowadziliśmy badania, w których jako dwa kluczowe argumenty stawiane infrastrukturze, twórcy e-sklepów zaznaczają: krótki czas ładowania witryny (90,2%) oraz automatyczne kopie zapasowe (82,8%).

Hosting pod WooCommerce - wymagania
Podstawowe wymagania, które musi spełniać hosting pod WooCommerce wyglądają następująco:
- Apache lub Nginx - ale okazuje sie, że świetnie działa też LiteSpeed
- PHP 7.4 lub wyższa,
- baza danych MySQL 5.6 / MariaDB 10.1 wzwyż,
- obsługa HTTPS oraz dostęp do FTP,
- minimalny limit pamięci 256 MB.
Powyższe wymagania nie są niczym nowym, i te znajdziesz w podstawowym rozwiązaniu hostingu współdzielonego. Zwróć uwagę na aktualność wersji PHPPHP - (Hypertext Preprocessor) to popularny język skryptowy, który jest szeroko stosowany w tworzeniu dynamicznych stron internetowych oraz aplikacji webowych. PHP jest językiem open-source, co oznacza, że jest dostępny bezpłatnie i może być modyfikowany przez użytkowników. Jednym z głównych zastosowań PHP jest generowanie dynamicznych treści na stronach internetowych. Dzięki PHP możliwe jest tworzenie stron, które reagują na dane wprowadzone przez użytkowników, co jest kluczowe w przypadku aplikacji takich jak sklep internetowy czy...Czym jest PHP? i MySQLMySQL to system zarządzania relacyjnymi bazami danych (RDBMS - Relational Database Management System), który jest szeroko stosowany w aplikacjach internetowych, serwisach internetowych, systemach e-commerce, systemach zarządzania treścią (CMS) i wielu innych aplikacjach. Jest to otwarte oprogramowanie, które jest dostępne bezpłatnie i obsługiwane przez społeczność deweloperów na całym świecie. MySQL wykorzystuje relacyjną strukturę danych, w której dane są przechowywane w tabelach zdefiniowanych przez zbiór kolumn i wierszy. Ta struktura umożliwia skuteczne...Czym jest MySQL?. Tylko bieżące wersje posiadają wsparcie producentów i zawierają wszystkie niezbędne poprawki związane z bezpieczeństwem.
Na początku prowadzenia biznesu on-line, podstawowe rozwiązanie hostingu współdzielonego, mogą wydać Ci się w zupełności wystarczające.
Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź artykuł na temat szybkości stron www
Hosting dla WooCommerce
Wybierając dedykowane rozwiązanie pod WooCommerce, otrzymujesz rozwiązanie zoptymalizowane pod kątem e-commerce.
Skrócony czas odpowiedzi serwera
Czas odpowiedzi możemy, przykładowo, zmierzyć za pomocą wskaźnika TTFBTTFB, czyli Time To First Byte, jest miarą czasu, jaki upływa od momentu wysłania żądania HTTP do serwera, do momentu otrzymania pierwszego byte odpowiedzi z serwera. Innymi słowy, TTFB określa czas, jaki potrzebuje serwer, aby przetworzyć żądanie klienta i wysłać pierwszy bajt odpowiedzi. TTFB jest ważnym wskaźnikiem wydajności strony internetowej, ponieważ odzwierciedla on szybkość reakcji serwera na żądania użytkowników. Im krótszy czas TTFB, tym szybciej strona może zareagować na żądania...Czym jest TTFB? (Time to First Byte). Określa on potrzebny czas, od chwili wysłania żądania do serwera, aż po odebranie pierwszych bajtów danych.
Wybierając hosting dla WooCommerce, możesz skrócić ten czas do 30 ms. W porównaniu do standardowego rozwiązania hostingowego, to aż 10-krotnie krótszy czas reakcji. Dla porównania - mrugnięcie ludzkiego oka to 250 ms.

Dzięki stosowaniu technologii LiteSpeedLiteSpeed Server (LSWS) to wysokowydajny serwer WWW, który zastępuje popularne serwery Apache lub Nginx. Jest on zaprojektowany tak, aby działać szybciej i bardziej wydajnie niż tradycyjne serwery HTTP, oferując jednocześnie zgodność z protokołami i skryptami stosowanymi w popularnych aplikacjach internetowych. Oto kilka cech LiteSpeed : Wydajność: LiteSpeed jest znacznie szybszy niż tradycyjny serwer Apache dzięki swojej zoptymalizowanej architekturze, co przekłada się na krótsze czasy odpowiedzi i szybsze ładowanie stron internetowych...Czym jest Litespeed? cache jesteśmy w stanie zapewniać bardzo niskie czasy do pierwszego bajtu, co jest pożądane zarówno dla ludzi, jak i dla robotów wyszukiwarki.
Dokładna wartość uzyskanego TTFB zależy od Twojej sieci (a konkretnie, od tego, jak Twój operator internetu jest "skomunikowany" z operatorem obsługującym serwer), Twojego sklepu i jego konfiguracji (wtyczki potrafią mocno spowolnić działanie sklepu), a wreszcie wydajności samego serwera.
Dedykowane rozwiązanie hostingowe pod WooCommerce, wspiera szybkość Twojego sklepu. Lepsza szybkość wczytywania to więcej konwersji w Twoim e-sklepie. Hosting dedykowany pod WooCommerce, to również dobre wsparcie w osiąganiu dobrych wyników z Core Web VitalsCWV (Core Web Vitals) to zestaw wskaźników opracowanych przez Google, mających na celu ocenę jakości doświadczenia użytkownika na stronach internetowych. Wskaźniki te koncentrują się na trzech kluczowych aspektach: szybkości ładowania strony, interaktywności oraz stabilności wizualnej. Najważniejsze wskaźniki CWV LCP (Largest Contentful Paint) - mierzy czas potrzebny na załadowanie największego elementu treści na stronie. Optymalny czas to poniżej 2.5 sekundy. FID (First Input Delay) - mierzy opóźnienie w reakcji strony na pierwszą interakcję użytkownika...Czym jest CWV?, czyli czynnikami będącymi w kręgu zainteresowania Google, które odnoszą się bezpośrednio do szybkości.
Mówimy tutaj o 3 sygnałach: Ładowanie, interaktywność i stabilność wizualna, o których pisaliśmy poprzednio. Obszerny wykład na temat roli szybkości znajdziesz w poniższym webinarze. - Zapraszam, warto obejrzeć na spokojnie, kiedy masz dłuższą chwilę - to ponad godzina mocnej merytoryki!
Poprawiona wydajność sklepu
Poprzez wydajność sklepu, rozumiemy liczbę osób, które jednocześnie mogą przebywać na stronie. To zdolność Twojego sklepu do obsługi kilkuset zapytań użytkowników jednocześnie. Znaczenia nabierają tutaj techniki cacheowania.
W hostingu dla WooCommerce wdrożyliśmy technologię RedisRedis to baza danych, która jest używana do przechowywania danych w pamięci operacyjnej komputera. Jest to rozwiązanie szybkie, wydajne i elastyczne, które umożliwia przechowywanie danych w formacie klucz-wartość. Jakie są główne zastosowania Redis? Redis jest często używany w następujących scenariuszach: Pamięć podręczna (cache): Przechowywanie często używanych danych w pamięci, co przyspiesza dostęp do nich. Sesje użytkowników: Zarządzanie sesjami w aplikacjach internetowych, co umożliwia szybkie logowanie i przechowywanie stanu użytkownika. Kolejkowanie...Czym jest Redis?. Oznacza to, krótszy czas reakcji aplikacji, wpływając na szybsze ładowanie się zasobów strony. Zastosowanie Redisa pozwala tym samym zmniejszyć liczbę zapytań przesyłanych do bazy danych MySQL.
Wyobraź sobie, że codziennie w tej samej osiedlowej piekarni kupujesz chleb, po jakimś czasie ekspedientka widząc Cię w sklepie, przystępuje od razu do pakowania produktu. Tak samo w świecie online, elementy strony są zapisywane w pamięci podręcznej, dzięki czemu gdy zapytasz o dany parametr, odpowiedź uzyskasz z pamięci podręcznej.
Przykładowo dla popularnego motywu StoreFront udaje się zmniejszyć liczbę zapytań do bazy aż pięciokrotnie!

Kopie zapasowe Twojej bazy co 4 godziny!
Automatyczna kopia zapasowa, co 4 godziny. To buforJest to obszar pamięci, który służy do tymczasowego przechowywania danych, co pozwala na synchronizację między różnymi procesami lub urządzeniami. Bufory są wykorzystywane w wielu sytuacjach, gdzie istnieje potrzeba zwiększenia wydajności i płynności działania systemu. Bufor działa jako tymczasowa przestrzeń przechowywania, która pozwala na przetwarzanie danych w różnym tempie. Na przykład, gdy dane są przesyłane z jednego urządzenia do drugiego, bufor może przechwytywać te dane do momentu, aż odbiorca będzie gotowy do ich...Czym jest Bufor? bezpieczeństwa i ochrony zasobów Twojego sklepu, na wypadek pomyłki, ataku lub awarii. Tak częste i pełni automatyczne kopie zapasowe to gwarancja tego, że nawet w czarnym scenariuszu Twoje dane będą po prostu bezpieczne.
Z punktu widzenia działania sklepu i przywrócenia jego funkcjonalności, ważnymi elementami są: dostępność backupów i czas odtworzenia backupu. Dzięki wykonywaniu 6 backupów na dzień, masz gwarancję, że żadna niespodziewana awaria nie wpłynie na przestój działania Twojego e-sklepu.
Zmiany bez obaw, dzięki funkcji "staging"
Mając sklep na WooCommerce, dzięki dedykowanemu hostingowi, możesz mieć własne środowisko testowe, które jest zupełnie niezależne od witryny produkcyjnej. Zatem, rozwiązanie świetnie sprawdza się do testowania nowych wersji WordPress, wprowadzanych zmian w kodzie, aktualizacji/działania wtyczek i innych prac programistycznych.
Możesz stworzyć (w zaledwie chwilę) witrynę testową, aby wprowadzać i sprawdzać efekty wprowadzanych zmian. Tymczasowy adres URLURL (Uniform Resource Locator) to standardowy format adresu internetowego, który pozwala na jednoznaczne określenie lokalizacji zasobu w sieci. Jest to kluczowy element, który umożliwia dostęp do stron internetowych, plików, obrazów i innych zasobów dostępnych online. URL jest powszechnie używany w przeglądarkach internetowych, aplikacjach i systemach zarządzania treścią. URL składa się z kilku elementów, które razem tworzą pełny adres. Najważniejsze z nich to: Protokół - Określa sposób komunikacji z serwerem. Najczęściej używanymi protokołami...Czym jest URL? jest wyłączony z indeksacji.
Staging to bezpieczna kopia twojego środowiska produkcyjnego
(bieżącego działającego sklepu internetowego) na serwerze. Dzięki niej możesz bezpiecznie, niezależnie od witryny wprowadzać i testować zmiany.
Staging, bezpieczna witryna testowa
Stałe usprawnianie e-sklepu, podyktowane opiniami użytkowników, nowymi funkcjonalnościami bądź rozwijaniem zakresu działalności będzie stałym elementem pracy. Wprowadzając zmiany, których rezultatów nie jesteśmy do końca pewni, funkcja staging umożliwi nam bezpieczny test bez wpływu na działanie naszej witryny docelowej.
Możesz eksperymentować, wprowadzać zmiany w kodzie, a po wdrożeniu w jej środowisko i upewnieniu się, że wszystko działa zgodnie z planem, jednym kliknięciem zsynchronizujesz zmiany pomiędzy stagingiem, a witryną produkcyjną.

OKIEM EKSPERTA
Staging, to środowisko deweloperskie, w którym wygodnie i bezpiecznie przetestujesz swoje zmiany. Następnie jednym kliknięciem przeniesiesz je na witrynę produkcyjną Twojego sklepu. Funkcja Staging dostępna jest bezpośrednio w panelu DirectAdminObejrzyj przygotowany przez nas poradnik w formie filmu i dowiedz się, jak dodać domenę do panelu DirectAdmin. https://www.youtube.com/watch?v=YLbU5XZ8Kkk DirectAdmin to jeden z popularniejszych paneli administracyjnych wykorzystywanych do zarządzania hostingiem internetowym. Dzięki niemu, nawet osoby nieposiadające głębokiej wiedzy technicznej mogą łatwo administrować swoją stroną internetową, kontami e-mail, bazami danych oraz wieloma innymi aspektami hostingu. Jest to szczególnie ważne dla właścicieli małych firm, którzy chcą skupić się na rozwijaniu np. swojego sklepu internetowego zamiast...Czym jest DirectAdmin?, pozwala Ci między innymi sprawdzić kompatybilność sklepu z nowszymi wersjami wtyczek, WordPress'a, czy nowszymi wydaniami PHP. Świetnie sprawdzi się także do wprowadzania i testowania nowych funkcji.
Staging w skrócie
- własne środowisko testowe z tymczasowym adresem URL, niezależnie od witryny produkcyjnej.
- możliwość wprowadzania prac programistycznych, nowych funkcjonalności, aktualizacji bez wpływu na stronę docelową,
- adres url, pod którym jest obecna Twoja witryna testowa, jest wyłączony z indeksowania, aby nie wpływać na SEO strony.
Preinstalacje oszczędzające Twój czas
Wybierając hosting dla WooCommerce, oprócz parametrów technicznych otrzymujesz zestaw preinstalowanych pluginów. Nie musisz zastanawiać się, które rozwiązania wybrać, bo przemyśleliśmy to dobrze.
Takie rozwiązanie otrzymujesz bezpośrednio na swoim hostingu dla WooCommerce. Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych integracji. Hosting dla WooCommerce pozwoli Ci na dwukierunkową wymianę zakresu danych. Dzięki temu możesz badać aktualne stany magazynowe, synchronizować ceny, bądź na podstawie przyjętego mnożnika określać ich wartość w sklepie online. To także ułatwienie logistyki, od kompletowania zamówienia, poprzez dokumentację, aż po integrację z firmami kurierskimi.
W skrócie
- Logistyka (SendIt)
Logistyka jeszcze nigdy nie była tak prosta. Integracja z SendIt/Apaczka pozwoli Ci łatwo zarządzać wysyłkami, a klienci wybiorą miejsce otrzymania paczki na jednej wygodnej mapce - bez względu czy ma to być paczkomat czy punkt odbioru. - Magazyn (SELLINTEGRO)
Prowadząc sprzedaż online, jak i offline, zależy Ci, aby wszystkie kanały sprzedaży i systemy logistyczne komunikowały się ze sobą w sposób bezpośredni. Takich możliwości dostarcza Ci integracja hostingu dla WooCommerce z Sellintegro.
Preinstalowany plugin ułatwi Ci integrację z takimi systemami jak Subiekt czy CDN Optima. - Opiniowanie (TRUSTMATE)
Będąc właścicielem e-sklepu, zazwyczaj zależy Ci na feedbacku. Zebrane opinie pozwolą Ci jeszcze ściślej wpływać na zadowolenie klientów i projektować działania sprzedażowe. Dzięki szybszej integracji z Trustmate otrzymujesz możliwość aktywnego zapraszania Klientów do wyrażania opinii i oceny całego procesu zakupowego.
Zatem, jak wybrać hosting pod WooCommerce?
W hostingu dla WooCommerce, który znajdziesz w naszym portfolio, oddajemy Ci do dyspozycji środowisko, dzięki któremu skonfigurujesz swój sklep do działania. Uzyskasz preinstalowane środowisko.
Sklep będzie cechował się:
- wydajnością (serwer LiteSpeed),
- łatwością wprowadzania zmian (staging),
- bezpieczeństwem (kopie co 4 godziny),
- wygodą (preinstalowane wtyczki)
Potrzebujesz więcej informacji? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
A jeśli już czujesz w sobie gotowość do przejrzenia pakietów hostingu dla WooCommerce - po prostu kliknij poniżej:
Źródło:
[1] https://w3techs.com/technologies/details/cm-wordpress
[2] https://barn2.com/woocommerce-stats/
[3] https://flyonthecloud.com/pl/blog/disaster-recovery-plan/
[4] https://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate
[5] tamże
Świetny artykuł!
Widać, że autorka ma dużą wiedzę i umiejętność jej przekazywania.
Na pewno jeszcze do niego wrócę!