Niski próg wejścia na rynek, rekordowa liczba kupujących online, możliwość dotarcia do precyzyjnie określonych grup odbiorców i rosnąca z roku na rok przewaga nad handlem tradycyjnym – to tylko niektóre argumenty przemawiające za tym, że warto dziś sprzedawać online. Branża e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie i nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że najlepsze dopiero przed nami. Błyskawiczne tempo rozwoju ma jednak również swoją ciemną stronę – zabójczą konkurencję, a wraz z nią nieustanną walkę o uwagę e-konsumentów i udział w handlu elektronicznym. Jak reklamować sklep internetowy, by odnieść sukces na rynku? Odpowiadam! 

Z tego artykułu dowiesz się:

  • dlaczego powinieneś zainwestować w reklamę online Twojego e-sklepu,
  • jakie są najlepsze formy promocji sklepu internetowego w sieci,
  • jak reklamować sklep internetowy skutecznie,
  • dlaczego warto dywersyfikować i łączyć źródła marketingu internetowego.

Reklama sklepu internetowego – dlaczego musisz w nią zainwestować?

Polska jest na 18. miejscu pod względem wielkości handlu elektronicznego na świecie [1]. To imponujący wynik, zwłaszcza że pozwolił nam wyprzedzić takie kraje jak Szwecja czy Meksyk, a jak wynika z analiz PwC, już w 2026 roku polski rynek e-handlu ma osiągnąć wartość aż 162 mld zł brutto [2]. 

Branża e-commerce od wielu lat odnotowuje stałe, dwucyfrowe wzrosty, ale generowaną przez ten sektor sprzedaż znacząco przyspieszyła pandemia COVID-19. Wprowadzane kolejno lockdown’y przyczyniły się również do zmiany zachowań i przyzwyczajeń konsumentów. Znacząco wzrosła liczba kupujących online, a co za tym idzie wartość miesięcznych wydatków na zakupy w sieci. 

Wartość oraz prognozy dotyczące globalnej sprzedaży na rynku e-commerce w latach 2019-2025
Wartość oraz prognozy dotyczące globalnej sprzedaży na rynku e-commerce
w latach 2019-2025

Tak dobre wyniki sprzedaży oznaczają jednak nieustannie rosnące potrzeby w zakresie e-marketingu. Jeżeli masz swój sklep internetowy lub planujesz go wkrótce otworzyć, musisz postawić na jego intensywną promocję. Bez odpowiedniej reklamy nie dotrzesz do swoich klientów, zwłaszcza w obliczu ciągle rosnącej konkurencji. 

Czy wiesz, że:

  • tylko w Internecie jesteś w stanie dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców zorientowanych na Twoje produkty?
  • reklama w Internecie generuje znacznie niższe koszty niż projekty outdoorowe?
  • kampanie online pozwalają zatrzymać Twoich klientów na dłużej?
  • e-marketing wspiera wiarygodność marki i buduje do niej zaufanie?
  • reklama online pozwala na bieżąco śledzić efekty i optymalizować działania?
  • kampanie online zapewniają znacznie łatwiejszy kontakt z klientami? 

To wszystko daje Ci olbrzymią przewagę nad tradycyjnymi formatami reklam.  

Jak wypromować sklep internetowy?

Nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania na to, jak promować sklep internetowy. Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż w obszarze online, musisz dywersyfikować źródła e-marketingu. Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze i najskuteczniejsze sposoby na reklamowanie sklepu internetowego, które warto łączyć, aby uzyskać wymierne efekty. 

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie, określane również jako SEO (ang. Search Engine Optimization), to już nie alternatywa, ale konieczność. Wystarczy tylko wspomnieć, że ruch z Google stanowi dziś ponad 40% ruchu sklepów internetowych i odpowiada za około 36% ich przychodów [3]. To wystarczający dowód na to, że Twoja obecność w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie jest dziś niezbędna. 

Jeżeli chcesz prowadzić sklep internetowy, który przyciąga klientów realnie zainteresowanych Twoją ofertą, musisz popracować nad poprawą jego pozycji w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania, a więc tych, które Google uznaje za najbardziej trafne i wszechstronne dla haseł wpisywanych przez Internautów w wyszukiwarkę. Temu właśnie służy pozycjonowanie sklepu internetowego, czyli budowanie naturalnej pozycji w wyszukiwarce. 

Wyniki organiczne w Google dla hasła “soczewki” - TOP 3
Wyniki organiczne w Google dla hasła “soczewki” – TOP 3

SEO uznawane jest za najefektywniejszą formę promocji dla sklepów internetowych. Ten kanał marketingowy stosuje blisko 80% przedsiębiorców rozwijających swój biznes w Internecie [4]. Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga jednak zaawansowanych i cyklicznie przeprowadzanych działań z zakresu technicznej optymalizacji witryny, content marketingu i pozyskiwania linków. 

I warto w tym miejscu od razu podkreślić, że w pozycjonowaniu chodzi nie tylko o uzyskanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce, ale przede wszystkim o generowanie konwersji w postaci zakupów. Dlatego w działaniach SEO istotną rolę odgrywa optymalizacja współczynnika konwersji, a więc wdrożenie takich zmian, które skłonią użytkownika do dokonania zakupu. Mowa tu między innymi o zapewnieniu łatwej i czytelnej nawigacji, maksymalnym uproszczeniu kroków zakupowych i innych elementach UX’owych, które budują pozytywne wrażenia odbiorców. 

Z tego powodu coraz większe zastosowanie znajdują strategie SXO (ang. Search Experience Optimization – optymalizacja doświadczeń użytkownika), łączące SEO (ang. Search Engine Optimization – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych) i UX (ang. User Experience – doświadczenie użytkownika). 

Na pierwsze satysfakcjonujące efekty pozycjonowania musisz poczekać zwykle kilka miesięcy, ale to opłacalna inwestycja. Regularne prace pozycjonerskie przyniosą Ci stałe rezultaty w postaci rosnącej z miesiąca na miesiąc liczby wartościowych odwiedzin na stronie i coraz wyższego współczynnika konwersji. 

Zalety pozycjonowania:

  • widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na setki słów kluczowych powiązanych z Twoją ofertą,
  • długotrwałe i stabilne efekty,
  • rosnąca liczba klientów przy stałym budżecie,
  • wzrost wartościowego ruchu na stronie,
  • budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Możliwe ograniczenia:

  • satysfakcjonujące efekty są widoczne dopiero po upływie kilku lub nawet kilkunastu miesięcy,
  • utrudnieniem w osiągnięciu szybkich efektów może być duża konkurencja, a także niszowe produkty, które nie są jeszcze wyszukiwane przez Internautów,
  • działania SEO wymagają fachowej wiedzy, a także systematycznych i konsekwentnie przeprowadzanych prac.

OKIEM EKSPERTA

Sklepy internetowe charakteryzuje rozbudowana struktura kategorii i kart produktowych, dlatego optymalizacji podlegają zwykle setki, jeśli nie tysiące pojedynczych adresów URL. Z tego powodu pozycjonowanie sklepów internetowych jest często o wiele większym wyzwaniem niż działania SEO przeprowadzane w przypadku innego rodzaju witryn. Nadal kluczową rolę w tym procesie odgrywa oczywiście wybór odpowiednich słów kluczowych, optymalizacja techniczna strony, optymalizacja treści, pozyskiwanie linków i analityka internetowa. Złożoność prac podejmowanych w tym zakresie wymaga jednak zaangażowania specjalistów z wielu dziedzin, w tym pozycjonerów, programistów, UX designerów, copywriterów czy indywidualnych doradców. 
Damian Wilczyński SEMPIRE
Damian Wilczyński, Ekspert SEO,
Menedżer Działu SEO w SEMPIRE 

Kampanie Google Ads

Google Ads (dawniej Google Adwords) to system umożliwiający emisję płatnych reklam wyświetlanych w sieci wyszukiwania Google, a także w sieci partnerów Google, korzystających z programu AdSense. Dzięki reklamie Google Ads możesz w szybki i łatwy sposób pozyskiwać nowych klientów z Internetu. 

Największą zaletą tego systemu jest personalizowanie reklam pod kątem geograficznym i demograficznym, a także kierowanie przekazów do osób o ściśle określonych zainteresowaniach czy zachowaniach. 

Płatność za reklamy odbywa się w modelu PPC (ang. Pay Per Click – płatność za kliknięcie), a to oznacza rozliczenie za efekt. 

Zalety reklamy Google Ads:

  • natychmiastowa widoczność,
  • płatność tylko za kliknięcia,
  • dotarcie do sprecyzowanych grup odbiorców,
  • zwiększony ruch w witrynie,
  • duży wybór formatów reklamowych.

Możliwe ograniczenia:

  • mniejszy budżet oznacza mniej kliknięć w reklamę,
  • wysokie koszty w przypadku konkurencyjnych fraz,
  • o efektywności kampanii decyduje odpowiednia konfiguracja oraz umiejętne zarządzanie budżetem,
  • ryzyko nieefektywnych kliknięć i generowania zbędnych kosztów,
  • polityka Google ograniczająca możliwości reklamowe w przypadku takich branż jak hazard i gry czy opieka zdrowotna i leki.

Sprawdź, jakie formy promocji możesz wybrać w ramach kampanii Google Ads. 

Linki sponsorowane Google Ads

Linki sponsorowane mają formę tekstową i, podobnie jak pozycjonowanie, pozwalają na reklamę sklepu w wyszukiwarce, z tą różnicą, że wyświetlają się w wynikach płatnych. Składają się z 3 nagłówków (dwa są obowiązkowe, trzeci jest opcjonalny), adresu URL, opisu oraz rozszerzeń (np. rozszerzenia lokalizacji czy innych informacji zawartych w witrynie). 

Linki sponsorowane Google Ads - płatne reklamy w sieci wyszukiwania dla wyrażenia: “stół rozkładany”
Linki sponsorowane Google Ads – płatne reklamy w sieci wyszukiwania dla wyrażenia: “stół rozkładany”

Zaletą reklamowania sklepu internetowego z pomocą linków sponsorowanych jest możliwość zawężania grupy docelowej i docierania do klientów, którzy w czasie rzeczywistym poszukują konkretnego produktu, a więc są realnie zainteresowani Twoją ofertą. 

Jeżeli chcesz uniknąć nieefektywnego klikania w reklamy (rozumianego jako przeglądanie produktów w Twoim sklepie bez finalizacji zakupu) i generowania przy tym zbędnych kosztów, musisz zadbać o odpowiednią konfigurację kampanii, a do tego potrzebna jest fachowa wiedza. 

OKIEM EKSPERTA


Wartościowe kampanie linków sponsorowanych, a więc takie, które będą w stanie uzyskać wysoki Wynik Jakości, a co za tym idzie zachęcić użytkowników do kliknięcia i zakupu promowanego produktu, wymagają fachowej wiedzy i doświadczenia certyfikowanych specjalistów Google Ads. Tylko znając tajniki optymalizacji konta reklamowego Google i dysponując odpowiednimi narzędziami statystyczno-analitycznymi, można odpowiednio skonfigurować kampanie – tak, aby wygenerowały wartościowy ruch i konwersje, nie “przepalając” budżetu na nieprzynoszące efektów kliknięcia. 
Ewa Lorewicz sempire
Ewa Lorewicz, Team Leader w
Dziale Kampanii Ads oraz Social
Media w SEMPIRE 

Reklama produktowa – Zakupy Google

Zakupy Google (ang. Google Shopping) to kolejna forma płatnej reklamy w wyszukiwarce. Od linków sponsorowanych odróżnia ją to, że oprócz formy tekstowej, przyjmuje także formę graficzną. To oznacza, że już z poziomu wyszukiwarki użytkownik może zapoznać się z wyglądem produktu i innymi kluczowymi w procesie decyzyjnym aspektami, takimi jak np. cena. 

Reklama produktowa wyświetla się w specjalnie przeznaczonej do tego sekcji (górnej lub bocznej), przyjmującej formę porównywarki na głównej stronie Google. 

Funkcja reklamowa tej sekcji jest przeznaczona wyłącznie dla sklepów internetowych. To rozwiązanie świetnie sprawdzi się w branży odzieżowej, wnętrzarskiej, kosmetycznej, spożywczej, a nawet budowlanej czy technicznej. 

Zakupy Google - reklamy produktowe dla hasła: “sofa 2-osobowa”, wyświetlane na górze domyślnie prezentowanych wyników wyszukiwania
Zakupy Google – reklamy produktowe dla hasła: “sofa 2-osobowa”, wyświetlane na górze domyślnie prezentowanych wyników wyszukiwania

Produkty reklamowane w Google Shopping są często atrakcyjnym wizualnie uzupełnieniem dla opisywanych wyżej linków sponsorowanych. 

Olbrzymią zaletą tej formy reklamy dla sklepów internetowych jest skrócenie ścieżki zakupowej. Jeśli reklama wyświetli się klientowi realnie zainteresowanemu Twoim produktem, masz duże szanse na pozyskanie konwersji. 

Dodatkowym plusem jest widoczna już z poziomu wyszukiwarki cena produktu – dzięki temu użytkownik ma możliwość szybkiego porównania wielu ofert, bez konieczności klikania w każdą reklamę. 

Reklama graficzna w sieci reklamowej

System Google Ads umożliwia także reklamowanie sklepu internetowego w sieci reklamowej GDN (ang. Google Display Network), a więc w ponad 2 milionach witryn należących do sieci partnerskiej Google. Dzięki tej formie reklamy możesz dotrzeć z przekazem do olbrzymiej liczby osób, gdyż sieć partnerska Google, a więc serwisy takie jak Onet, Interia czy WP, obejmuje swoim zasięgiem ponad 90% użytkowników Internetu. 

Reklama w sieci GDN przyjmuje najczęściej formę baneru, czyli atrakcyjnego obrazu połączonego zwykle z niewielką ilością tekstu i pełniącego funkcję odnośnika do promowanego produktu. 

Reklama graficzna Ads - przykładowy wygląd
Reklama graficzna Ads – przykładowy wygląd

Kampania w sieci reklamowej, nazywana także kampanią display, może być rozliczana w modelu CPC (ang. cost per click – koszt za kliknięcie w reklamę) lub CPM (ang. cost per mille – koszt za 1000 wyświetleń reklamy). Obydwa te modele są jak najbardziej korzystne – ich wybór powinien być podyktowany celem, jaki chcesz osiągnąć z pomocą tej reklamy. 

Sieć reklamowa może zapewnić Ci większą liczbę kliknięć niż sieć wyszukiwania Google, ale wiążą się z tym również większe koszty. Jeśli masz ograniczony budżet, publikacja banerów w sieci reklamowej Ads nie będzie najlepszym wyborem. 

Remarketing Google Ads 

Opisana wyżej reklama graficzna w sieci GDN przyjmuje często formę remarketingu, a więc reklamy śledzącej, wyświetlającej się tylko tym użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej Twój sklep internetowy. Jeżeli użytkownik opuści Twoją witrynę bez podjęcia jakiejkolwiek interakcji, zostanie zapamiętany na liście remarketingowej, a to oznacza, że reklama będzie podążać za nim na innych serwisach. 

System Google Ads daje Ci możliwość wykorzystania różnych form remarketingu:

  • standardowej – przyjmującej formę graficzną lub tekstową, 
  • dynamicznej – wyświetlającej produkty, które użytkownik wcześniej oglądał, 
  • wideo – filmy emitowane użytkownikom, którzy obejrzeli materiał, 
  • RLSA (ang. Remarketing List of Search) – reklamy emitowane odbiorcom, którzy odwiedzili wcześniej witrynę, ale podjęli dalsze poszukiwania w wyszukiwarce, 
  • adresowanej – kampanie kierowane do użytkowników, którzy podali swoje dane kontaktowe, np. podczas zapisu do newslettera. 

Remarketing w formie dynamicznej dedykowany jest wyłącznie sklepom internetowym. To skuteczna forma promocji, odpowiadająca wprost na zainteresowania i zachowania Twoich potencjalnych klientów. Wyświetlając użytkownikom produkty, które zdążyli już wcześniej obejrzeć w Twoim e-sklepie, zachęcasz ich do podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie. 

Remarketing dynamiczny - przykład reklamy
Remarketing dynamiczny – przykład reklamy

Google Ads czy SEO? Co wybrać?

Skoro zarówno SEO, jak i Google Ads umożliwiają promocję sklepu internetowego w wyszukiwarce, zapewne zadajesz sobie pytanie: które rozwiązanie wybrać? 

ZAPAMIĘTAJ
SEO (pozycjonowanie) wpływa na promocję sklepu w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, a reklamy Google Ads (linki sponsorowane, Zakupy Google czy remarketing w formie RLSA) wpływają na promocję sklepu w płatnych wynikach wyszukiwania. 

Pozycjonowanie daje stabilne, ale odroczone w czasie efekty. Google Ads gwarantuje błyskawiczne, ale tymczasowe efekty. Zwolennicy budowania organicznej pozycji w wyszukiwarkach podkreślają, że to właśnie SEO ma największy udział w generowaniu zysków dla sklepów internetowych. Ci, którzy przedkładają nad nie reklamy płatne, doceniają natomiast szybkość i mierzalność efektów kampanii Google Ads. 

Naturalne wyniki wyszukiwania wzbudzają większe zaufanie Internautów – wielu użytkowników całkowicie ignoruje płatne reklamy, gdyż wydają im się mniej wiarygodne. Z kolei bez działań PPC trudno wyobrazić sobie sprzedaż w Internecie, bowiem użytkownicy, którzy klikają w reklamy, mają zazwyczaj większe intencje zakupowe (zwłaszcza w przypadku reklam Google Shopping).

To wszystko nie oznacza jednak, że SEO i Google Ads muszą znajdować się na przeciwległych biegunach. Wręcz przeciwnie – to rozwiązania, które świetnie się uzupełniają. 

WSKAZÓWKA
Połącz działania SEO i Google Ads w strategii marketingowej swojego e-sklepu. Płatna reklama doskonale sprawdzi się w początkowym etapie działania Twojego sklepu, kiedy pozycjonowanie nie będzie przynosić jeszcze oczekiwanych efektów. Systematycznie prowadzone działania SEO pozwolą Ci wypozycjonować swoją witrynę i znaleźć się wysoko w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania. Dzięki temu dotrzesz do wszystkich użytkowników wpisujących w wyszukiwarkę hasła powiązane z Twoim biznesem. SEO wykorzystasz też do promocji e-sklepu na mocno konkurencyjne frazy, które w przypadku Google Ads okażą się bardzo drogie. Google Ads z kolei pozwoli Ci wzmocnić działania marketingowe poprzez emitowanie tymczasowych lub sezonowych reklam płatnych, w których mocno określisz swój target. 

Social media marketing

Media społecznościowe są dziś integralną częścią reklamy w Internecie. Marketing social media to jedna z najskuteczniejszych metod wzmacniania wizerunku i budowania wiernej społeczności wokół marki, ale też generowania sprzedaży. 

Coraz częściej i więcej mówi się o social commerce, a więc digitalowym trendzie, w którym chodzi przede wszystkim o to, aby dać użytkownikom możliwość robienia zakupów bezpośrednio na platformie społecznościowej. Najlepszym tego przykładem jest sklep na Facebooku, dzięki któremu klient może dokonać zakupu bez konieczności opuszczania tego serwisu. 

Dużą zaletą social media marketingu jest to, że użytkownicy rejestrujący się na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Twitterze czy YouTube podają informacje ważne z punktu widzenia personalizacji, np. dotyczące swojego wieku czy płci. To daje Ci olbrzymią wiedzę na ich temat i możliwość jeszcze bardziej precyzyjnego dobierania grup docelowych w porównaniu do systemu Google Ads. 

Podobnie jak w przypadku Google, media społecznościowe umożliwiają bezpłatne oraz płatne reklamowanie sklepu internetowego. Działania organiczne opierają się w głównej mierze na systematycznym prowadzeniu profilu firmowego, a więc tworzeniu i publikowaniu wartościowego oraz angażującego contentu, sprawnym komunikowaniu się z użytkownikami czy systematycznej moderacji. Z kolei płatne działania reklamowe sprowadzają się głównie do publikowania ofert i  postów sponsorowanych. 

Płatna kampania Facebook Ads w formie kolekcji
Płatna kampania Facebook Ads w formie kolekcji

Jeżeli zależy Ci na skutecznym reklamowaniu swojego e-sklepu w mediach społecznościowych, musisz łączyć działania organiczne i płatne. Dlaczego? Bez płatnej reklamy w social mediach nie jesteś w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Wystarczy tylko wspomnieć, że organiczny zasięg postów na Facebooku wynosi aktualnie około 2-3%, a to oznacza, że Twój przekaz może trafić tylko 2-3% użytkowników Twojego fanpage’a. Zdecydowanie za mało, prawda? 

To, do kogo zamierzasz trafić ze swoim przekazem reklamowym, determinuje również medium społecznościowe, które powinieneś wybrać. 

  • Jeżeli sprzedajesz odzież, kosmetyki, elementy wystroju wnętrz czy inne produkty, w przypadku których na decyzję zakupową wpływ ma w dużej mierze ocena wizualna, doskonałym kanałem promocji będzie oczywiście Instagram. 
  • Jeżeli działasz w sektorze B2B, rozważ reklamę na LinkedInie lub Twitterze. 
  • Jeżeli stawiasz głównie na reklamę wideo, niezastąpiony okaże się YouTube. 
  • Facebook będzie dobrym rozwiązaniem dla wszystkich, szczególnie dla popularnych branż i sklepów, których produkty stanowią częsty przedmiot dyskusji. 

Zalety:

  • możliwość dotarcia do dużej liczby użytkowników mediów społecznościowych,
  • możliwość precyzyjnego targetowania reklam,
  • wizerunek eksperta w branży,
  • bieżący kontakt z klientem,
  • możliwość sprzedaży bezpośrednio na platformie.

Możliwe ograniczenia:

  • efekty zależą od wybranego kanału, przyjętej strategii, jakości przekazu reklamowego czy budżetu przeznaczonego na płatne kampanie,
  • niski zasięg organiczny,
  • systematyczne odpowiadanie na wiadomości i komentarze (również te negatywne). 

Jak reklamować sklep internetowy? Podsumowanie

Skuteczna reklama sklepu internetowego to nic innego jak prowadzenie działań silnie ukierunkowanych na klienta. Kanały promocji, które działają w jednej branży, niekoniecznie sprawdzą się w innej. 

Są jednak metody, które warto wdrożyć w każdej dziedzinie e-commerce. To przede wszystkim pozycjonowanie sklepów internetowych, reklama w Google Ads, remarketing, reklama w Google Display Network oraz marketing w mediach społecznościowych. 

Wszystkie te działania wymagają jednak zaawansowanej wiedzy z zakresu e-marketingu, stosowania specjalistycznych narzędzi analitycznych i nieustannego obserwowania trendów. Jeżeli wiesz, że nie jesteś w stanie poradzić sobie z tym samodzielnie, powierz promocję swojego e-sklepu doświadczonej agencji, która sprawnie poprowadzi Cię przez cały ten proces. 

Źródła:

[1] https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/ebook-z-raportem-ecommerce-2022-trendy-w-sprzedazy-internetowej-261891

[2] https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html 

[3] https://videos.brightedge.com/research-report/BrightEdge_ChannelReport2019_FINAL.pdf  

[4] https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/ebook-z-raportem-ecommerce-2022-trendy-w-sprzedazy-internetowej-261891

>
Ewelina Stachowiak-Cybulska
Menedżer Działu Wysokiej Jakości Treści w SEMPIRE. Z content marketingiem związana od ponad 10 lat. Zwolenniczka UX’owego podejścia do tworzenia tekstów. Przeciwniczka miałkich i nic niewnoszących treści. Na co dzień udowadnia, że da się znaleźć złoty środek pomiędzy kreatywnym pisaniem a optymalizacją tekstów pod wyszukiwarki internetowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Polecane dla Ciebie

Szukasz dalej?