Brief 

Brief to dokument lub zestaw instrukcji, które są przekazywane przez klienta do wykonawcy, w celu przedstawienia oczekiwań i wymagań dotyczących określonego projektu. Może być stosowany w różnych dziedzinach, takich jak marketing, reklama, projektowanie graficzne, a także w branży informatycznej. Brief zawiera kluczowe informacje, które pomagają zrozumieć cel projektu, grupę docelową, wytyczne dotyczące stylu, terminy i budżet.

Dlaczego brief jest ważny?

Brief jest kluczowy, ponieważ zapewnia jasność i zrozumienie między klientem a wykonawcą. Pomaga uniknąć nieporozumień i gwarantuje, że projekt będzie realizowany zgodnie z oczekiwaniami. Bez dobrze przygotowanego briefu, ryzyko błędów i opóźnień jest znacznie większe.

Co powinien zawierać brief?

Dobry brief powinien zawierać:

  • Opis projektu i jego celów
  • Charakterystykę grupy docelowej
  • Wytyczne dotyczące stylu i tonacji
  • Terminy realizacji
  • Budżet
  • Specyficzne wymagania techniczne, np. dotyczące hostingu www lub hostingu dla WordPress

Chat online

Cześć!

Zapraszamy do rozmowy, chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Jeśli dotyczą one bezpośrednio posiadanych przez Ciebie usług, zalecamy wcześniejsze zalogowanie się do swojego panelu klienta. Dzięki autoryzacji będziemy mogli zaoferować pomoc w szerszym zakresie.

Zachęcamy też do sprawdzenia naszej sekcji wsparcia na https://cyberfolks.pl/pomoc.

Aktualny stan pracy serwerów:

Autoryzacja: nieautoryzowany - Zaloguj się

W związku z przepisami o ochronie danych osobowych informujemy, kto i na jakich zasadach będzie administrować Twoimi danymi: Polityka prywatności cyber_Folks S.A.