CanvaCanva to popularne narzędzie online służące do tworzenia grafiki i projektów wizualnych. Jest szczególnie cenione za swoją prostotę i intuicyjność, co czyni je idealnym rozwiązaniem zarówno dla początkujących, jak i profesjonalistów. Dzięki Canva można tworzyć różnorodne projekty, takie jak plakaty, prezentacje, grafiki do mediów społecznościowych, a nawet materiały do druku. Co wyróżnia Canva? Łatwość użycia: Canva oferuje interfejs typu „przeciągnij i upuść”, co pozwala na szybkie i łatwe tworzenie projektów bez...Czym jest Canva?, znana głównie jako narzędzie do tworzenia grafik i prezentacji, od pewnego czasu oferuje także możliwość projektowania stron internetowych. W tej recenzji sprawdzimy, czy to narzędzie rzeczywiście spełnia wymagania osób prowadzących małe firmy i działalności usługowe, jakie ma mocne strony, a gdzie mogą pojawić się ograniczenia.

Z tego artykułu dowiesz się:

Czym właściwie jest Canva? 

Kiedy myślę o szybkim projektowaniu grafik, od razu przed oczami widzę Canvę. To platforma oferująca intuicyjne narzędzia do tworzenia różnego rodzaju grafik, wizytówek, materiałów marketingowych, prezentacji, filmów, a od niedawna także stron internetowych.

Strony internetowe Canva

Website builder Canva. Screenshot od Canva Pty Ltd. Źródło: www.canva.com/website-builder/

W jakich sytuacjach Canva sprawdza się najlepiej?

Canva sprawdzi się przede wszystkim u osób początkujących, które chcą szybko uzyskać estetyczne projekty stron internetowych.

Canva - strona internetowa

Cechy web buildera Canva. Screenshot od Canva Pty Ltd. Źródło: www.canva.com/website-builder/

Kto powinien zdecydować się na tworzenie stron internetowych za pomocą Canva? 

Odpowiedź jest prosta: osoby prowadzące małe biznesy, nieznające się na projektowaniu ani na technicznych aspektach budowy stron.

Strona internetowa w Canvie sprawdza się idealnie w następujących scenariuszach:

  • szybka strona-wizytówka dla jednoosobowej działalności;
  • portfolio fotografa, stylisty, trenera personalnego czy blogera;
  • strona wydarzenia lub jednorazowej akcji marketingowej;
  • landing page dedykowany do pozyskiwania klientów z Google Ads.

Jeśli Twoja koncepcja biznesowa nie wymaga zaawansowanych funkcjonalności (jak sklep internetowy, system rezerwacji czy zaawansowane funkcje SEO), Canva będzie solidną opcją.

Dlaczego Canva tak dobrze się rozwija?

Fenomen Canvy to przede wszystkim zasługa jej prostoty i dostępności. Nawet totalny laik potrafi stworzyć coś ładnego i praktycznego w mniej niż godzinę.

Według danych SimilarWeb (aktualnych na luty 2025 r.), Canva znajduje się na 37. miejscu najpopularniejszych witryn w kategorii „Grafika i Design” na świecie.

Popularność Canva - statystyki

Statystyki na temat popularności Canva. Screenshot od Canva Pty Ltd.
Źródło: www.similarweb.com/website/canva.com/#overview

Co wpływa na popularność marki Canva?

  • ogromna ilość gotowych szablonów (ponad 250 tysięcy!);
  • prosty, czytelny interfejs;
  • baza zdjęć, filmów, grafik – w sumie ponad 100 milionów różnych zasobów wizualnych;
  • darmowy dostęp do podstawowych narzędzi, umożliwiający przetestowanie platformy bez ryzyka;
  • możliwość współpracy wielu osób jednocześnie nad jednym projektem (opcja zespołowa);
  • dostępność platformy w przeglądarce internetowej, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania;
  • gotowe zestawy graficzne, pozwalające zachować spójność wizualną marki;
  • regularne aktualizacje oraz ciągłe rozszerzanie funkcjonalności na podstawie opinii użytkowników.

Nie trzeba się długo zastanawiać, dlaczego Canva zyskuje na popularności. Twórcy zrozumieli, czego potrzebują ich użytkownicy, czyli szybkości i efektów „od ręki”. I właśnie z tego powodu powstała koncepcja utworzenia kolejnej usługi, tym razem pozwalającej na projektowanie stron internetowych za pomocą Canva.

Czy w Canva da się zaprojektować stronę internetową?

Tak. Od niedawna Canva umożliwia tworzenie prostych stron internetowych (ale pamiętaj – nacisk jest na słowo „prostych”). Canva oferuje ponad 2 000 szablonów stron, które wyglądają świetnie. Każdy szablon możesz dopasować kolorystycznie, dodać zdjęcia, teksty, linki czy przyciski. 

tworzenie stron internetowych Canva

Szablony stron internetowych w kreatorze Canva. Screenshot odCanva Pty Ltd.
Źródło: www.canva.com/website-builder/templates/

Jednak funkcjonalność wciąż pozostaje ograniczona – to bardziej „interaktywna prezentacja” niż strona z prawdziwego zdarzenia.

Więc, jak dobre jest narzędzie Canva do tworzenia stron WWW? Sprawdźmy to!

Jak stworzyć stronę w Canva krok po kroku?

Tworzenie strony w Canva jest banalnie proste.

Krok 1: Utwórz konto (lub zaloguj się)

Wchodzisz na Canva.com i logujesz się, np. przez konto Google lub Facebook.

Tworzenie konta w Canva

Pomyślnie utworzone konto w serwisie Canva. Screenshot od Canva Pty Ltd.
Źródło: www.canva.com

Krok 2: Wybierz szablon strony

Korzystasz z zakładki „Strony internetowe” – Canva ma gotowe szablony, podzielone według kategorii:

  • wizytówki biznesowe;
  • portfolio;
  • strony wydarzeń;
  • landing page (strona docelowa reklamowa).
Wizytówki biznesowe w Canva

Wybór biznesowych wizytówek Canva. Screenshot od Canva Pty Ltd.
Źródło: www.canva.com/templates

Krok 3: Dostosuj projekt

Klikając w dowolny element – tekst, zdjęcie, grafikę – możesz zmienić jego położenie, kolor, styl czy dodać własne zdjęcia. To proste, intuicyjne i bezproblemowe.

Personalizacja szablonu biznesowego w Canva. Screenshot od Canva Pty Ltd.
Źródło: www.canva.com/design/

Ale tutaj pierwszy mały minus: opcje zmiany układu są ograniczone. Nie możesz przesunąć elementów całkowicie dowolnie, jak w profesjonalnych narzędziach – poruszasz się według układów zaproponowanych przez Canvę.

Krok 4: Dodaj kolejne strony (sekcje)

Stronę budujesz z sekcji (podstron) – każda z nich to osobny slajd. Możesz dodawać sekcje z tekstem, zdjęciami, galerią, linkami. Tutaj kolejna uwaga: strony Canvy przypominają bardziej interaktywną prezentację niż klasyczną stronę internetową.

Jak wyglądają podstrony w Canva?

Dwie podstrony: „O nas” i „Kontakt” – każdy kafelek to osobna podstrona.
Screenshot od Canva Pty Ltd. Źródło: www.canva.com/design/

Krok 5: Podgląd strony

Na każdym etapie możesz kliknąć „Podgląd” i sprawdzić, jak Twoja strona wygląda na komputerze i telefonie. ResponsywnośćRWD - Responsive Web Design, to cecha stron internetowych, aplikacji oraz wszelkiego rodzaju oprogramowania, polegająca na dostosowywaniu ich układu, wyglądu i funkcjonalności do rozdzielczości oraz orientacji ekranów różnych urządzeń. Dzięki responsywności, strony internetowe oraz aplikacje są bardziej użyteczne i przyjazne dla użytkownika, niezależnie od tego, czy korzysta on z komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu czy smartfona. Jak działa responsywność? Responsywność działa dzięki zastosowaniu technologii takich jak CSS Media Queries, elastyczne siatki...Czym jest RWD? (wygląd na telefonie) działa poprawnie, ale ponownie – możliwości zmian układu mobilnego są bardzo ograniczone.

Podgląd witryny na komputerze:

Witryna Canva na komputerze

Witryna od Canva na komputerze. Screenshot od Canva Pty Ltd.

Podgląd witryny na telefonie:

Witryna od Canva na telefonie. Screenshot od Canva Pty Ltd.

Krok 6: Publikacja strony

Na koniec klikasz „Publikuj” – i gotowe! Strona trafia na domenę Canvy lub Twoją, jeśli ją posiadasz (dostępne tylko w Canva Pro).

Strona internetowa w Canva – przykłady gotowych realizacji w praktyce

Aby jak najlepiej ocenić możliwości Canvy, przyjrzałem się kilku przykładom stron, które faktycznie powstały przy jej pomocy. Nie były to projekty skomplikowane technicznie – raczej wizytówki małych firm, freelancerów czy serwisy promujące wydarzenia.

I jak wypadły? Pierwsze wrażenie – bardzo dobre. Strony były estetyczne, schludne, minimalistyczne. Canva stawia na prostotę i rzeczywiście większość szablonów prezentuje się profesjonalnie, zwłaszcza na desktopach.

Ale już po dłuższym przeglądaniu, pojawiły się widoczne niedociągnięcia:

  • strony były do siebie bardzo podobne (ze względu na ograniczoną personalizację szablonów);
  • wolne ładowanie zdjęć, szczególnie przy większej ich ilości;
  • brak zaawansowanych opcji interakcji z użytkownikiem (w tym formularze, rezerwacje).

Na przykład strona lokalnego fotografa – piękne portfolio, jednak ograniczenia Canvy (brak własnych galerii zdjęć, brak zaawansowanego katalogowania portfolio) szybko wyszły na jaw.

Strona kawiarni – wizualnie świetna, ale brak interaktywnej mapy z lokalizacją czy menu, które dałoby się wygodnie przewijać, był zauważalnym minusem. Przykładowo, kreator _now oferuje interaktywne mapy, których wygląd możesz zobaczyć poniżej:

Przykład interaktywnej mapy z lokalizacją w kreatorze _now. Źródło: now.cyberfolks.pl

Prosta strona testowa w Canvie – porównanie wyników wydajności z _now, WIX, GoDaddy oraz Squarespace.

Przygotowałem prostą stronę testową w Canvie – kilka zdjęć, nagłówków, tekstów i przycisków. Nic skomplikowanego, klasyczna wizytówka. Do testu użyłem popularnego narzędzia GTmetrixGTmetrix to narzędzie online służące do analizy wydajności stron internetowych. Umożliwia szczegółową ocenę szybkości ładowania witryny, wskazuje, które elementy wymagają optymalizacji, oraz oferuje konkretne rekomendacje, jak poprawić wydajność. Dzięki analizie GTmetrix można zidentyfikować problemy związane z optymalizacją obrazów, skryptami JavaScript, CSS czy buforowaniem, co ma bezpośredni wpływ na lepsze doświadczenie użytkowników i pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Jak działa GTmetrix? GTmetrix analizuje stronę, korzystając z dwóch głównych narzędzi: Google Lighthouse oraz...Czym jest GTmetrix?, które precyzyjnie analizuje prędkość i wydajność strony.

Wynik wydajności strony w Canva był jednoznaczny. Pełne załadowanie witryny trwało 4,5 sekundy (powyżej zalecanych przez Google 3 sekund). Przykro to stwierdzić, ale Canva jest jedynym kreatorem (spośród popularnych: WIX, GoDaddy, Squarespace oraz _now) niespełniającym podstawowych wymagań wydajnościowych deweloperów Google.

Co ciekawe, po dokładniejszej analizie witryny Canva w GTMetrix pojawiły się dodatkowe problemy:

  • Canva nie optymalizuje automatycznie zdjęć, przez co bywają one zbyt ciężkie;
  • czas odpowiedzi serwera Canva był dosyć długi (około 700 ms – dla porównania optymalny czas wynosi poniżej 300 ms);
  • brak optymalizacji niektórych zasobów JavaScript i CSS – to techniczne detale, jednak znacząco spowalniają stronę.

Z mojego punktu widzenia wnioski są jasne. Dla niewielkiej wizytówki Canva sprawdzi się w miarę dobrze, jednak jeśli zależy Ci na szybkiej stronie – zwłaszcza biznesowej – wynik raczej Cię zawiedzie. 

Różnica jest wyraźnie widoczna szczególnie w momencie, gdy zestawimy Canvę ze standardowymi kreatorami stron WWW:

PlatformaLCP (Best / Avg)Total Load Time (Best / Avg)
_now1,518 s / 1,649 s1,635 s / 1,713 s
WebWave8,346 s / 8,399 s6,774 s / 6,807 s
GoDaddy2,216 s / 2,055 s2,996 s / 3,132 s
WordPress1,812 s / 1,856 s1,774 s / 1,811 s
WIX1,482 s / 2,196 s6,160 s / 6,564 s
Squarespace8,793 s / 8,986 s9,089 s / 10,651 s
Canva3,689 s / 4,211 s12,817 s / 12,839 s

Co oznaczają poszczególne metryki:

  • LCP (Largest Contentful Paint) – Pokazuje, jak szybko ładuje się największy i najważniejszy element na ekranie (nad linią załamania). To właśnie subiektywne odczucie prędkości strony.
  • Total Load Time – Całkowity czas załadowania wszystkich zasobów strony. Mierzy rzeczywisty czas pełnego załadowania, czyli moment, w którym wszystko (style, obrazy, JS) jest już dostępne.

Test wykonałem w Webpagetest.org z poziomu Paryża, wykorzystując iPhone 15 z szybkością połączenia 5/1 Mbps (kabel) i trzykrotnym powtórzeniem testów.

Ile kosztuje Canva, a ile Canva Pro?

Canva oferuje dwie podstawowe wersje

Darmowa Canva

To wariant idealny na start. Nie wymaga żadnej opłaty, a do dyspozycji dostajesz:

  • ponad 250 tysięcy darmowych szablonów do projektów;
  • więcej niż milion darmowych zdjęć i grafik;
  • możliwość utworzenia prostych stron WWW (ale na domenie Canva);
  • 5 GB przestrzeni na pliki.

W darmowej wersji szybko jednak natrafisz na ograniczenia. Na przykład niektóre elementy graficzne, szablony czy dodatkowe funkcje (usuwanie tła ze zdjęć czy dostęp do premium grafik) wymagają płatności.

Canva Pro – ile kosztuje?

Jeśli poczujesz, że darmowa Canva nie wystarcza, możesz przejść na wariant płatny, czyli Canva Pro. To rozwiązanie kosztuje 50 zł miesięcznie lub nieco mniej (w przeliczeniu na miesiąc), jeśli zdecydujesz się na płatność roczną (500 zł rocznie).

W cenie Canva Pro dostajesz:

  • dostęp do wszystkich 250+ tysięcy szablonów premium;
  • ponad 100 milionów grafik, zdjęć i filmów premium;
  • narzędzia ułatwiające pracę (np. magiczne zmienianie rozmiaru projektu, usuwanie tła ze zdjęć);
  • opcję utworzenia własnego zestawu graficznego (kolory firmowe, logo, czcionki);
  • większą przestrzeń na dane (aż 1 TB na projekty).

Jeżeli często tworzysz grafiki, prezentacje czy proste strony internetowe, Canva Pro może Ci się opłacać. Jednak – kiedy skupiasz się tylko na stronach WWW – Canva Pro wciąż nie daje pełnej swobody i pod tym kątem całość jest zdecydowanie za droga. Ma to miejsce w szczególności, gdy porównamy pakiet premium Canva z podstawowym pakietem _now Basic (lub WIX, Squarespace, GoDaddy).

Canva Pro (50 zł/mc) i _now Basic (49 zł/mc) – porównanie pakietów:

ParametrCanva Pro_now Basic
Cena50 zł / miesiąc49 zł / miesiąc + darmowa domena idl.pl
Domenywłasna domena wymaga dodatkowego zakupu poza Canva Pro (jednak Canva również oferuje darmową domenę o adresie: twojanazwa.my.canva.sitedarmowa domena idl.pl lub własna domena bez dodatkowych opłat ze strony _now (za domenę u swojego operatora mimo wszystko musisz zapłacić)
Generowanie treści AItak (20+ narzędzi AI, głównie grafiki/teksty kreatywne)tak (AI generuje gotowe treści dostosowane do branży użytkownika)
Formularze i integracje z mapąbrak zaawansowanych formularzy i mapgotowy formularz z mapą lokalizacji
Obsługa klientatylko wsparcie mailoweczat na żywo (8:30-15:30), szybkie odpowiedzi
Portfolio i blogbrak zaawansowanych funkcji blogowych/portfolio, podstawowe strony wizytówkiwbudowane funkcje portfolio i bloga
Podstrony i struktura menuograniczona struktura podstron (bardziej jak prezentacja)pełne zarządzanie własnymi podstronami
Optymalizacja SEOpodstawowa, słabe wyniki szybkości stronyautomatyczne SEO (meta dane, optymalizacja obrazów, szybki hosting CDN, SSL)

Jeśli zależy Ci na przetestowaniu obu rozwiązań, Canva oferuje 30-dniowy okres próbny, jednak konieczne będzie podpięcie karty kredytowej. W przypadku _now 14-dniowy test nie wymaga żadnych poufnych danych.
Cały proces tworzenia witryny w _now trwa 60 sekund:

A może rozważasz darmową wersję Canva? Spełni ona podstawowe potrzeby, jeśli chcesz szybko przetestować jakiś pomysł lub potrzebujesz błyskawicznego portfolio na potrzeby krótkiej promocji.

Musisz natomiast wiedzieć, że bezpłatna wersja wiąże się z konkretnymi ograniczeniami:

  • strona zawsze pozostanie na domenie Canva (czyli: twojanazwa.my.canva.site);
  • mocno ograniczone możliwości SEO (tylko podstawowe opcje);
  • brak zaawansowanych statystyk odwiedzin;
  • czasem irytujące promowanie Canvy (np. komunikaty lub logotyp w stopce).

Jeśli potrzebujesz strony na dłużej niż chwilę – raczej nie będzie to komfortowe rozwiązanie.

Ale warto ją przetestować, bo nic za to nie płacisz. Zawsze możesz potem zadecydować, czy opłaca się płacić za wersję Pro, czy szukać alternatyw typu _now, WIX, Squarespace lub GoDaddy, zapewniających lepszą jakość strony, wydajność i szersze możliwości SEOSEO (Search Engine Optimization) to proces optymalizacji strony internetowej lub treści online w taki sposób, aby była lepiej widoczna i rankowana przez wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, Bing czy Yahoo. Głównym celem SEO jest zwiększenie ruchu organicznego na stronie poprzez poprawę jej pozycji w wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Jak działa SEO? SEO opiera się na trzech głównych filarach: Optymalizacja techniczna – Zapewnienie, że strona działa sprawnie, szybko się...Czym jest SEO?.

Publikowanie strony na domenie Canva

Domyślnie strona trafia na domenę Canvy, czyli adres wygląda w taki sposób.: twojanazwa.my.canva.site

To wygodne na początek, ale długoterminowo mało profesjonalne. Jeśli chcesz użyć własnej domeny – musisz mieć Canva Pro oraz własną domenę (którą kupujesz osobno). To kolejny koszt, o którym warto pamiętać, ponieważ Canva domen nie sprzedaje – jedynie je podpina.

Wolne domeny sprawdzisz w cyber_Folks. Rejestracja już od 4,90 zł za domenę .pl.

Najpopularniejsze domeny

Najpopularniejsze domeny w cyber_Folks. Źródło: cyberfolks.pl/domeny-rejestracja/

Tworzenie stron internetowych za pomocą Canva – finalny werdykt

Canva świetnie radzi sobie jako narzędzie graficzne, ale brakuje jej praktycznych funkcjonalności typowych dla profesjonalnych stron WWW. Sprawdzi się świetnie, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność, masz bardzo ograniczony budżet i potrzebujesz jedynie prostej, estetycznej wizytówki online.

Z kolei konkurencyjne kreatory stron typu _now będą lepszą opcją, gdy oczekujesz szybszego działania strony, profesjonalnego wyglądu, realnej szansy na uzyskanie wysokich pozycji w Google oraz potrzebujesz funkcji, których Canva po prostu nie oferuje, przykładowo:

  • wbudowane integracje (np. Google Analytics, GTM, Meta Pixel) – dzięki tym integracjom użytkownicy mogą uzyskać szczegółowe statystyki odwiedzin swoich stron;
  • formularze kontaktowe (proste i zaawansowane, np. formularze rezerwacji);
  • mapy Google dostępne bezpośrednio na stronie (łatwa lokalizacja firmy);
  • automatyczna optymalizacja obrazów i szybkość serwerów (zapewniające błyskawiczne ładowanie strony);
  • pełne wsparcie SEO na starcie (metaopisy, alt teksty zdjęć, CDN, sitemap);
  • zaawansowane formularze (np. formularze rezerwacji usług);
  • szczegółowe statystyki odwiedzin (pełna integracja z Google Analytics);
  • responsywny design w standardzie (doskonała optymalizacja mobilna).

W celu podsumowania tego wpisu stworzyłem dodatkowo zestawienie porównawcze najważniejszych cech kreatora Canva oraz kompleksowych kreatorów, w tym przypadku wspominam o naszym najnowszym projekcie _now:

Parametr porównaniaCanva_now by cyber_Folks
Czas wdrożenia stronyok. 30-60 minutokoło 1 minuta (60 sekund)
Wydajność (ładowanie strony)ok. 4500 ms (średnia)83 ms (bardzo szybka)
Automatyczna optymalizacja zdjęćbrak automatyzacji (zdjęcia mogą spowalniać stronę)pełna automatyzacja (zdjęcia są zoptymalizowane)
SEO – pozycjonowanie stronypodstawowe funkcjonalności SEO (bardzo ograniczone)pełna optymalizacja SEO (automatyczne metadane, sitemap, alt teksty, CDN)
Wsparcie technicznee-mail, baza wiedzy (brak czatu live)czat live, e-mail, szybka reakcja
Możliwości integracjipodstawowe, np. Google Analytics (tylko Canva Pro)zaawansowane (formularze, mapy) oraz integracje z Google Tag Manager, a także Meta Pixel.
Zaawansowane formularzebrakdostępne (możliwość osadzenia niestandardowych formularzy rezerwacji z zewnętrznych źródeł za pomocą edytora HTML).
Konieczność posiadania wiedzy technicznejniska (interfejs prosty, choć mało elastyczny)bardzo niska (pełne wsparcie AI, intuicyjny interfejs)
Personalizacja szablonówumiarkowana (ograniczona elastyczność układu)wysoka (łatwy dostosowanie różnorodnych szablonów dopasowanych do potrzeb użytkowników – możesz wybierać pomiędzy 9 szablonami, jednak nie ma opcji zmiany layoutu)
Domenasubdomena Canva (wersja darmowa), własna tylko w wersji Pro (dodatkowo płatna)subdomena _now (darmowa), możliwość użycia własnej domeny (dostępne także w planie basic)
Hosting w cenietak (serwery Canva)tak (szybki hosting CDN)
Responsywność mobilnapodstawowa responsywność (stronę Canva można edytować w kreatorze za pomocą smartfona)pełna responsywność mobile-first (telefony, tablety, smartwatche) – _now okazuje się w tym przypadku zwycięzcą
Cena miesięcznaod 0 zł (ograniczona), Pro ok. 50 zł miesięczniebezpłatny test 14 dni, następnie atrakcyjne plany abonamentowe – od 41 zł netto miesięcznie (w rozliczeniu rocznym)
Blog / Content Marketingbrak rozbudowanych funkcji blogowychblog gotowy od startu, zoptymalizowany pod SEO
Certyfikat SSLtaktak (darmowy certyfikat SSL)
Zastosowanie biznesowebardzo proste wizytówki, portfolio, wydarzenia (ograniczone)pełnoprawne strony biznesowe, firmowe, usługowe z kompleksową obsługą klienta

Decyzja o wyborze konkretnego kreatora należy teraz do Ciebie. Wiesz już, z czym się wiążą poszczególne rozwiązania, jakie mają plusy, minusy, a także funkcjonalności.

Zostawiam Ci w takim razie linkkreatora _now, który oferuje 14-dniowy okres próbny bez konieczności podpinania karty kredytowej. W razie pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Skorzystaj z kreatora _now i stwórz pełnoprawną stronę internetową w 60 sekund!

Niniejszy materiał stanowi reklamę porównawczą w rozumieniu art. 16 ust. 3 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

Najczęściej zadawane pytania o Canva (FAQ)

Sama Canva pozwala stworzyć stronę za darmo – jeśli pozostajesz przy podstawowej wersji i domenie Canva. Gdy jednak chcesz mieć stronę na swojej własnej domenie, potrzebujesz Canva Pro (50 zł miesięcznie lub 500 zł rocznie) oraz własnej domeny (koszt około 50-100 zł rocznie). Realny roczny koszt wyniesie więc około 600 zł.

Grafiki stworzone w Canvie możesz publikować na swojej stronie, blogu czy mediach społecznościowych. Uwaga tylko na prawa autorskie: niektóre grafiki premium są dostępne wyłącznie dla subskrybentów Canva Pro. Wersja darmowa pozwala używać bezpłatnych zasobów, oznaczonych wyraźnie jako darmowe.

>
Dominik Bigosiński
Copywriter z doświadczeniem międzynarodowym z zamiłowaniem do digital marketingu. Jego treści czytają community w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Były sędzia i trener piłki nożnej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

Polecane dla Ciebie

Szukasz dalej?

Przeglądaj wg dat
  • Przeglądaj wg dat
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • sierpień 2018
  • lipiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • październik 2017
  • czerwiec 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • październik 2016
  • wrzesień 2016
  • sierpień 2016
  • lipiec 2016
  • czerwiec 2016
  • maj 2016
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016
  • lipiec 2015
  • maj 2015
  • grudzień 2014
  • sierpień 2014
  • lipiec 2014
  • czerwiec 2014
  • kwiecień 2014