Cześć! Zgodnie z zapowiedziami 2. listopada połączyliśmy dwie marki w naszej grupie, które od dawna trafiają do podobnych grup odbiorców – Hekko oraz cyber_Folks. Jako dotychczasowy klient Hekko zyskujesz cały pakiet korzyści, zachowując wszystko to, co wiązało się dotąd z Twoimi usługami. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat.

Społeczność cyber_Folks

Poczuj się częścią naszej społeczności! cyber – to serwery, wydajność, technologia, konwersje. Folks – to ludzie, społeczność, wsparcie i inspiracje. To my i Ty! Siły obsługi klienta obu marek zostaną połączone, dzięki czemu możesz liczyć na jeszcze lepszą, niż dotąd, obsługę. Strona hekko.pl została przekierowana automatycznie na cyberfolks.pl.

Co się zmieniło?

  • logo i kolor w Panelu Klienta
  • nowy Program Partnerski
  • nowe, specjalistyczne pakiety hostingowe (PrestaShop i WordPress)
  • dłuższe godziny pracy BOK
  • dostęp do innowacyjnych narzędzi (np. audyt strony)

Co zostaje?

  • obecne usługi oraz ich przedłużanie na tych samych warunkach
  • dane logowania
  • numery kont, dane operatora
  • konfiguracja serwerów

Bardzo ważne!

Łącząc ze sobą dwie marki mamy dla Ciebie zmiany, które oferują bogate korzyści. Loginy i hasła zostają bez zmian.

Twoje usługi i ceny są zachowane

Twoje usługi obecne w chwili połączenia marek są zachowane wraz z ich parametrami i cenami. Połączenie marek nic nie zmienia w Twojej obecnej usłudze. Po połączeniu marek, wszelkie nowe zamówienia będą mogły być składane na usługi dostępne za pośrednictwem strony cyberfolks.pl. Oferta na tej stronie dotyczy nowozakładanych usług.

Koniecznie zwróć uwagę na pocztę!

Maile z informacjami od nas oraz fakturami będą od 2. listopada przychodzić do Ciebie z domeny cyberfolks.pl! Wielu klientów na w swoich programach poczty automatyczne reguły, sortujące lub filtrujące korespondencję z domeny hekko.pl Koniecznie uwzględnij, że teraz maile dotyczące wygasania usług będą przychodzić od cyberfolks.pl. W przeciwnym wypadku możesz przeoczyć termin odnowienia domeny lub hostingu.

Nowe możliwości hostingowe

Dzięki zmianie, zyskujesz łatwy dostęp do nowych produktów, w ramach marki cyberfolks.pl – przede wszystkim do wyspecjalizowanych hostingów o podniesionej wydajności i mocniejszej konfiguracji dla WordPress oraz dla PrestaShop.

Różnice wydajnościowe względem klasycznych rozwiązań sięgają setek procent (wydajność WordPress do 67x większa, szybkość Presty nawet 5x lepsza). Te pakiety cechują się także wzmocnioną ochroną danych – kopie baz są wykonywane co 6 godzin.

więcej o hostingu dla WordPress

więcej o hostingu dla PrestaShop

Nowy Program Partnerski

Wraz z nową marką zyskujesz również nowy program partnerski! W programie cyberfolks.pl zgarniasz prowizję za polecenie hostingu. Kwota prowizji wynosi 50 zł przy poleceniu + 10% przy odnowieniu. Środki z programu są wypłacane gotówkowo.

Dla kogo jest program poleceń? Dla każdego, kto chce dzielić się dobrym hostingiem! Wystarczy użyć swojego reflinka dostępnego w Panelu Partnera. Jeżeli polecona osoba wchodząc w niego kupi hosting w ciągu 30 dni – otrzymasz prowizję.

więcej o Programie Partnerskim

Audyt strony

Zmiana oznacza też wygodny dostęp do bogatego zestawu narzędzi dodatkowych, jednym z nich jest audyt strony. Nasz mechanizm przetestował już 765.995 stron. Ty możesz wykonać go już teraz, bez zbędnych formalności.

Raport wygenerowany przez to narzędzie pozwoli Ci na poprawę wielu aspektów na stronie – Certyfikat SSL, wczytanie strony, analiza treści, słowa kluczowe, a nawet zapozna Cię z semantyką na Twojej stronie! Możesz również podsyłać go swoim klientom – zyskasz wspaniałą wartość w kontakcie z nimi!

więcej o audycie strony

Lepsza i dłuższa dostępność BOK

Obsługa klienta i czas reakcji jest dla nas niezwykle ważny. Dobry support to ten szybko dostępny, merytoryczny, pomocny oraz… dłużej dostępny dla Ciebie! Dlatego wraz ze zmianą masz dostęp do pomocy cyber_Folks w rozszerzonych godzinach. Z formularza na stronie, maila oraz poprzez czat skontaktujesz się 7 dni w tygodniu w godzinach 8-24, telefonicznie od 8 do 20, w dni powszednie.

Co zostaje bez zmian?

Wszystkie Twoje obecne usługi zostają zachowane. Wszystkie dotąd opłacane pakiety zostały przeniesione do nowej marki w tej samej cenie, co do tej pory. Będziesz mógł je również przedłużać na tych samych warunkach. Dane logowania pozostają identyczne. Płatności, numery kont, dane operatora – to wszystko zachowuje ważność.

Sam Panel Klienta zmienił się jedynie kolorystycznie – funkcjonalnie jest to identyczne, znane Ci już narzędzie.

Konfiguracja serwerów także zostaje zachowana.

Jeśli masz pytania, dotyczące tego procesu – nasze Biuro Obsługi Klienta z przyjemnością udzieli odpowiedzi.

A teraz… no dalej – rozejrzyj się po stronie cyber_Folks 😉

>
Adrianna Szałańska
Budowanie dobrych relacji to jej codzienność. Od 6 lat zajmuje się e-marketingiem, szczególnie w obszarze mediów społecznościowych, komunikacji oraz contentu. Graficzka z pasji oraz wielbicielka dobrze zaprojektowanych usług.

17 odpowiedzi na "Hekko.pl połączone z cyberfolks.pl!"

  1. Paweł pisze:

    Czysto informacyjne pytanie mam: jestem klientem i w Hekko i w Cyberfolks – czy jest możliwość w przyszłości połączenia usług w ramach jednego konta klienta?

    1. Artur Pajkert pisze:

      Tak, takie działanie można wykonać w ramach e-cesji: https://cyberfolks.pl/pomoc/jak-wykonac-e-cesje/ – w tym wypadku chodzi o przeniesienie usług z jednego swojego konta na drugie swoje konto tak, aby mieć finalnie wszystko razem na jednym koncie. W razie pytań – zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta na czacie albo przez formularz: https://cyberfolks.pl/kontakt/

      1. Ciekawski pisze:

        Co jeśli udało się mieć takie same loginy i maila, nie doszło do konfliktu kont?

        1. Artur Pajkert pisze:

          W niektórych wypadkach loginy musiały być zmienione, na skalę dziesiątek tysięcy kont było to kilkanaście-kilkadziesiąt przypadków. Kontaktowaliśmy się wówczas z klientami indywidualnie. W razie pytania o konkretne konto – zapraszam do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

  2. Łukasz pisze:

    Super, czekałem na tą zmianę 😉 Zastanawiam się tylko jak będzie wyglądała kwestia przedłużenia hostingu resellerskiego zakupionego wcześniej na hekko? Widzę, że cyberfolks nie ma takiej opcji w ofercie.

    1. Adrianna Szałańska pisze:

      Dziękujemy Łukasz za opinię! 🙂 Wszystkie pakiety, które posiadasz z Hekko nie tracą ważności i możesz je przedłużać na tych samych warunkach co wcześniej 🙂

  3. Filip pisze:

    Czy (jeśli tak, to kiedy) nastąpi rebranding pozostałych marek H88 w cyber_Folks?

    1. Adrianna Szałańska pisze:

      Jeżeli będą takie plany czy zamiary, z pewnością poinformujemy o tym w oficjalnych komunikatach 🙂

  4. Lukasz pisze:

    Mama nadzieję że jakość usług nie spadnie

  5. qbus pisze:

    Tak pakiety pozostały ale już ich nie można rozwijać, i nie wiadomo kiedy powiecie koniec już się nam nie chce. Usługi hostingowe to w dużej mierzę zaufanie a ja go utraciłem poczułem się oszukany, sprzedany znowu muszę szukać innej firmy. Nowe pakiety o wiele droższe i takie same jak u innych a kiedyś hekko się wyróżniało.

    1. Adrianna Szałańska pisze:

      Pakiety zostają dopóki sam nie zechcesz któregoś zmienić. W odczuciu naszym i naszych klientów cyber_Folks wyróżnia się na tle konkurencji niezawodnością serwerów, szybkim supportem oraz potężnymi dawkami inspiracji czy darmowymi narzędziami dla klientów i nie tylko. Być może się jeszcze przekonasz, na co liczymy 🙂

  6. Moto pisze:

    od momentu połaczenia interfeis i widok skrzynki pocztowej ciągle sam sie zmienia.nawet w ciagu dnia kilka razy.Nawt jak sama zmienię i zapiszę to po jakim czasie znowu samo sie zmieni.Jest to męczące.Co zrobić

    1. Adrianna Szałańska pisze:

      Napisz proszę na wsparcie@cyberfolks.pl, lub na czat w prawym dolnym rogu tej strony 🙂

  7. Robert pisze:

    Witam, czy przywrócicie mi kopie strony www wordpress na waszym hostingu w cenie abonamentu?

    1. Adrianna Szałańska pisze:

      Cześć Robert! Kopie zapasową strony możesz przywrócić sam z poziomu panelu DirectAdmin. Tutaj podrzucam Ci instrukcję jak to zrobić: https://cyberfolks.pl/pomoc/utracilem-pliki-lub-baze-danych-co-zrobic/

      Jeżeli miałbyś problem, skorzystaj z naszego czatu w prawym dolym rogu tej strony 🙂

  8. Jacek pisze:

    Witam. Mam założony w Hekko pakiet reseller, kupiłem jednak minimalne konto na start z myślą o przejściu na większy pakiet po jakimś czasie.

    Teraz tych pakietów nie ma w Waszej ofercie. Przeczytałem tutaj że będę mógł przedłużyć moje konto reseller na takich samych zasadach ale czy będę mógł też przejść na większy pakiet reseller. (którego nie macie już w ofercie)??? Bez tego będę mieć problem.

    1. Adrianna Szałańska pisze:

      Cześć Jacek, oczywiście możesz przejść na pakiet resellerski według dawnej oferty Hekko z tej gamy (o ile już nie masz MaxReseller+, który był największym). Wystarczy, że napiszesz maila na finanse@cyberfolks.pl z prośbą o ofertę.

Pozostaw odpowiedź Paweł Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane dla Ciebie

Szukasz dalej?