Wiadomość urlopową można utworzyć na dwa sposoby, jedynym z nich jest możliwość ustawienia jej z poziomu Panelu Administracyjnego lub po zalogowaniu do skrzynki pocztowej.
Pierwszy sposób:
- Zaloguj się do panelu administratora
- Wybierz domenę
- Kliknij w „Wiadomości urlopowe” w dziale „Poczta e-mail”
- Wybierz „Ustaw wiadomość urlopową”
- Wybierz skrzynkę e-mail, dla której chcesz utworzyć wiadomość urlopową, wpisz temat oraz treść wiadomości określ częstotliwość ponawiania autoodpowiedzi oraz wybierz zakres, w którym wiadomości urlopowe mają być aktywne („rano” oznacza start o godzinie 6:00, „popołudnie” – 12:00, „wieczór” – 18:00). Następnie wybierz „Utwórz”
- Gotowe! Za pomocą przycisku „Modyfikuj” możesz zmieniać ustawienia wiadomości urlopowej, możesz też ją usunąć zaznaczając wiadomość w kolumnie „Wybierz” i następnie klikając w „Usuń”
Drugi sposób:
- Zaloguj się to swojej skrzynki pocztowej: https://cyberfolks.pl/logowanie-poczta/
- Wybierz opcję „Ustawienia”
- Kliknij w „Filtry” następnie „managesieve” i w dziale Filtry „+” na samym dole
- W definicji filtra należy uzupełnić
– nazwę filtru (dowolna nazwa)
– w stosunku do przychodzącej poczty //wybrać Data | data ( rrrr-mm-dd ) | wartość jest równa lub większa od | TU WPISAĆ datę początkową urlopu w formacie np. 2017-12-27 ) i kliknąć po prawej stronie „+”
– w stosunku do przychodzącej poczty //wybrać Data | data ( rrrr-mm-dd ) | wartość jest równa lub mniejsza od | TU WPISAĆ datę końcową urlopu w formacie np. 2017-12-31 )
– wykonaj następujące czynności: „Odpowiedz wiadomością o treści” -> wypełnić pola z treścią
– na koniec kliknąć na samym dole na Przycisk „Zapisz”