PHP 8.4 wprowadza szereg istotnych ulepszeń i nowych funkcjonalności, które przyspieszą działanie Twoich stron, zaś programistom pozwolą tworzyć jeszcze wydajniejsze […]
Gdzie szukać zgrabnych motywów i jak je prawidłowo zainstalować oraz dopasować do projektu strony? Czy istnieją motywy idealne? Czy każdy […]
Czy linkowanie wewnętrzne stworzone w obszarze serwisu, podstron, kategorii jest ważne? Tak. To jedno z działań optymalizacyjnych i dystrybucyjnych, które […]
Sklepy internetowe to rozbudowane witryny, które w celu sprawnego działania zużywają dużą ilość transferu. Obszerna liczba plików na platformie to […]
Prawidłowa moderacja komentarzy oraz wtyczki blokujące spam są niezwykle ważne, kiedy zależy Ci na aktywnej rozmowie pod wpisami na blogu. […]
Posiadasz już domenę? Przydałoby się w tym momencie wykupić również serwer, gdyż bez niego Twoja strona nie będzie się wyświetlała […]
Pozycjonowanie witryny, może przebiegać wielotorowo. W niektórych przypadkach będzie działaniem spontanicznym, nieprzemyślanym i dorywczym. Takie podejście, które nie uwzględnia monitoringu […]
W branży SEO techniki i wykorzystywane narzędzia co pewien czas się zmieniają. Wiąże się to z tym, że algorytmy wyszukiwarki […]
Kupować można nie tylko nowe domeny, ale również takie, które wcześniej były w posiadaniu innych firm lub osób. Pytanie brzmi: […]
Wiele stron firmowych opiera się obecnie na systemach zarządzania treścią (CMS), a WordPress należy do najpopularniejszego z nich. Około 30% […]
Większość użytkowników oczekuje od swojej strony wysokiej szybkości działania, głównie dla lepszego UX oraz… dla robotów wyszukiwarki Google. Ponieważ znaczna […]
Przekierowanie jest skutecznym sposobem na przeniesienie użytkownika a także robotów wyszukiwarek na inny adres URL niż ten, który wpisali. Jeśli […]
Dystrybucja to nieodłączny element Content Marketingu i optymalizacji strony. Dlaczego? Posiadanie dobrego contentu, a następnie dostarczenie go odpowiedniej grupie odbiorców […]
Konkurencja może działać na każdego przedsiębiorcę dwutorowo. Pozytywnie zachęca do działania, a czasem irytuje. Powoduje też, że podnosisz sobie poprzeczkę […]
Czy wiesz, czym jest Topical Authority? To obszar, w zakresie którego funkcjonuje Twoje słowo kluczowe. Im lepiej wykorzystasz możliwości słowa […]
Pozycjonowanie to długofalowa strategia związana z marketingiem internetowym, w zakres której wchodzi nie tylko SEO, ale również Content Marketing oraz […]