Dobre i poprawne zgłoszenie problemu zapewnia sprawniejszą i szybszą jego realizację. Każde zgłoszenie powinno zawierać maksimum szczegółów dotyczących Twojej sprawy oraz najlepiej zostać wysłane z autoryzowanego adresu e-mail. Należy uwzględnić następujące informacje w zgłoszeniu:Zgłoszenia dotyczące działania strony/serwera: - której usługi dotyczy problem (konto hostingowe o loginie, serwer VPS o nazwie, domena o nazwie)
- dla jakich domen występuje problem (czy jest to całe konto, czy wybrana domena)
- szczegółowy opis problemu (co chciano zrobić, przebieg procesu, miejsce wystąpienia problemu)
- jeżeli problem występuje w programie podłączającym się do serwera, jak np. klient FTP prośba o podanie jego nazwy, jak również konfiguracji, której użyto (nazwa serwera, port, typ połączenia)
Zgłoszenia dotyczące problemów z pocztą: - czy problem występuje przy odbieraniu czy wysyłaniu poczty
- czy używany jest program antywirusowy(jeżeli tak, to jaki?)
- czy problem występuje także na innych komputerach (jeżeli można to sprawdzić)
- jeżeli pojawiają się błędy – print screen błędów lub pełna treść błędów
- jeżeli problem występuje w programie podłączającym się do serwera, jak np. klient pocztowy prośba o podanie jego nazwy, jak również konfiguracji, której użyto (nazwa serwera, port, typ połączenia)
- jeżeli problem występuje z poziomu webmaila należy podać link, pod którym następuje logowanie do poczty
|