W tym miejscu możesz zarządzać globalnie i indywidualnie podziałem przestrzeni dostępnej w pakiecie, na poszczególne konta użytkowników.
Aby zarządzać przestrzenią zaloguj się do Panelu Administracyjnego a następnie wybierz
Zasoby – Zarządzanie przestrzenią.
Wielkość dostępnej przestrzeni – oznacza ilość przestrzeni jaką masz wykupioną w pakiecie.
Przydzielona przestrzeń – jest to wielkość, która została już przydzielona na poszczególne konta.
Pozostało do wykorzystania – jest to wielkość, którą możesz jeszcze dodać do kont.
Jest to suma przydzielonej przestrzeni dla kont pocztowych, www i baz danych.
Jeżeli chcesz zmienić pojemność konta pocztowego wybierz zakładkę Poczta
W drugiej kolejności można wybrać czy zarządzanie kontami ma być indywidualne czy grupowo.
Jeżeli zaznaczysz indywidualnie to wówczas dla każdego konta z osobna trzeba przypisać ich pojemność podając odpowiednią wartość w MB w polu Przydzielona Przestrzeń, następnie wybieramy zapisz.
Jeżeli wybierzesz opcję “grupowo”
Pojawi sie dodatkowe pole “Zaznacz wszystkie zakładki” – wybierając tę opcję zaznaczysz wszystkie konta, a podając wielkość w polu “wartość”zostanie ona zmieniona dla wszytkich kont.
Jeżeli chcesz zmienić wielkość przestrzeni dla serwera www wybierz zakładkę WWW
W polu “Przydzielona przestrzeń” wpisz odpowiednią wielkość I kliknij zapisz.
Jeżeli chcesz zmienić wielkość baz danych wybierz zakładkę BAZY
W polu “Przydzielona przestrzeń” wpisz odpowiednią wielkość I kliknij zapisz. Pamiętaj, że wielkość bazy nie może przekraczać 2GB.