Ustawienie catch-all dla domeny

Artykuł dla panelu:
DirectAdmindirect_Admin
ServerPanelserver_Panel

Funkcja catch-all służy do wyłapywania wiadomości przesłanych na nieistniejące adresy e-mail w Twojej domenie. Jest to usługa uruchamiana na żądanie – pamiętaj, że jej uruchomienie może wiązać się z otrzymywaniem większej ilości wiadomości typu spam.
Jeśli nie widzisz tej funkcji w panelu administracyjnym, skontaktuj się z nami na wsparcie@cyberfolks.pl z autoryzowanego adresu mailowego w celu jej aktywowania:
https://cyberfolks.pl/pomoc/jak-dodac-lub-zmienic-autoryzowany-upowazniony-adres-e-mail/


Aby aktywować tą funkcję dla domeny:
1. Zaloguj się do panelu administracyjnego.
2. Wybierz domenę, dla której chcesz ustawić catch-all
3. W dziale „Poczta e-mail” wybierz „Ustawienia „catch-all””

4. Wybierz jedną z dostępnych opcji:
4.1. Jeśli nadawca wiadomości ma być poinformowany, że wiadomość wysyłana jest na nieistniejący adres mailowy, wybierz opcję „Odrzuć” – wiadomość od nadawcy nie zostanie Tobie przekazana.
Jeśli wiadomości mają zostać porzucone i zignorowane wybierz opcję „Ignoruj”. Po wybraniu odpowiedniej opcji kliknij „Zapisz”

4.2. Jeśli wiadomość ma zostać przekazana na Twój adres mailowy, wybierz opcję „Adres e-mail” i podaj swój adres mailowy przy wybranej opcji „wybierz adres” Po wybraniu odpowiedniej opcji kliknij „Zapisz”

Gotowe! Catch-all dla Twojej domeny zostało aktywowane.

Funkcja catch-all służy do wyłapywania wiadomości przesłanych na nieistniejące adresy e-mail w Twojej domenie. Jest to usługa uruchamiana na żądanie – pamiętaj, że jej uruchomienie może wiązać się z otrzymywaniem większej ilości wiadomości typu spam.

Aby aktywować catch-all dla domeny, zaloguj się do server_Panel, a następnie otwórz kolejno:

Serwer poczty > Globalny antyspam


Następnie wybierz domenę i zaznacz opcję „Dostarcz wszystkie wiadomości do:” i z rozwijanej listy wybierz login skrzynki, do której mają trafiać wiadomości:

ustawienie-catch-all-dla-domeny
>
Damian Pietraszek