Jak ustawić pocztę w Microsoft Office 365?

Na większości serwerów, konfigurację poczty w Office 365 można wykonać automatycznie.

W opcji 'Rekordy MX’ w dziale „Poczta email” w panelu administratora, możemy sprawdzić, czy usługa jest dostępna na naszym koncie:

Automatyczny konfigurator dostępny jest na samym dole:

Wystarczy wybrać 'Office 365′ i kliknąć 'Zapisz’.

Aby skonfigurować obsługę poczty poprzez Microsoft Office 365 ręcznie:

  1. Zaloguj się do panelu administratora
  2. Wybierz domenę, dla której chcesz włączyć obsługę poczty w Microsoft Office 365
  3. Kliknij „Edycja strefy DNS” w dziale „Serwer WWW i domeny”
  4. Usuń rekord mail, mx, autoconfig oraz rekord TXT z wpisem spf
  5. Dodaj poniższe rekordy ( pamiętaj o kropkach na końcu adresów! ):
    twojadomena.pl.MX0 twojadomena.pl.mail.protection.outlook.com.
    twojadomena.pl.TXT"v=spf1 include:spf.protection.outlook.com -all"
    autodiscoverCNAMEautodiscover.outlook.com.
    _sip._tlsSRV100 1 443 sipdir.online.lync.com.
    _sipfederationtls._tcpSRV100 1 5061 sipfed.online.lync.com.
    lyncdiscoverCNAMEwebdir.online.lync.com.
    sipCNAMEsipdir.online.lync.com.
    msoidCNAMEclientconfig.microsoftonline-p.net.

  6. Wróć na stronę domeny w panelu administratora i wybierz „Rekordy MX” w dziale poczta e-mail
  7. Sprawdź czy rekord MX jest prawidłowy
  8. Odznacz opcję „Użyj tego serwera do obsługiwania mojej poczty e-mail.” i kliknij „Zapisz”
  9. Gotowe!
Zmiany będą widoczne do 4 godzin ze względu na propagację DNS
jak-ustawic-poczte-w-microsoft-office-365
>
Krzysztof Przybyła