Na potrzeby tego wpisu postanowiłem przetestować kreator stron WWW od Home.pl. Zalogowałem się, sprawdziłem szablony, stworzyłem stronę i skontaktowałem się z supportem – wszystko po to, aby rzetelnie opisać, co naprawdę oferuje Home. Jak oceniam ich rozwiązanie – przeczytaj ten artykuł!

Z tego artykułu dowiesz się:

Kreator stron Home – czym jest i co o nim już wiem?

Kreator stron Home (znany wcześniej jako Click Web) umożliwia tworzenie prostych stron internetowych. Został uruchomiony w okolicach 2012 – 2013 roku. To już ponad 10 lat od oficjalnej premiery.

kreator stron Home
Kreator Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Kreator Home – zaskakuje od samego początku. Rozpocznijmy tę przygodę wspólnie!

Aby zacząć swoją przygodę z kreatorem od firmy Home, wybierz jeden z dostępnych pakietów.

Kreator stron Home - cennik
Pakiety cenowe Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Nie daj się jednak złudzić wyjątkowo niskim cenom – obowiązują one wyłącznie w pierwszym roku (45 zł netto za Kreator Start). W drugim roku można odnotować wzrost ceny o ponad 450% (400 zł netto za ten sam pakiet!). Co więcej, aktywacja certyfikatu SSL jest dodatkowo płatna – operator wymaga uiszczenia opłaty za 2 lata z góry.

A to nie wszystko. Home.pl nie oferuje darmowego okresu próbnego. Musimy więc zainwestować w kreator bez możliwości wcześniejszego przetestowania. Podjąłem wyzwanie. Zakupiłem, abyś Ty mógł zdecydować czy chcesz finalnie zainwestować w to rozwiązanie.

Wybrałem najtańszy pakiet „Kreator Start” za 45 zł netto.

Finalizacja zakupu kreatora Home
Finalizacja zakupu pakietu „Kreator Start” za 45 zł netto. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Home oferuje stworzenie strony internetowej w tym kreatorze za 500 zł netto jednorazowo. Osobiście wydaje mi się to sporą kwotą jak na to, że wyklikanie strony zajmuje maksymalnie godzinę (nawet dla laika).

Tworzenie strony w kreatorze
Dodatkowa propozycja Home – stworzenie strony WWW za 500 zł netto. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Całość wyniosła 55,35 zł brutto (podatek VAT – 10,35 zł). Dużym plusem jest sporo opcji płatności – PayU, VISA czy też BLIK. Niestety to nie rekompensuje faktu, iż nie mają oni okresu próbnego. W porównaniu do konkurencji uważam to za zabieg konieczny.

Kreator home.pl - płatność
Zamówienie kreatora Home na rok – obowiązkowa płatność z góry. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Bez znaczenia, jaki kreator byśmy wybrali, darmowy okres próbny to podstawa – zazwyczaj od 7 do 14 dni. Przykładowo ostatnio testowałem tworzenie stron internetowych za pomocą Canva i jak pewnie się domyślasz – była możliwość darmowego przetestowania tego narzędzia bez konieczności uiszczania jakiejkolwiek opłaty.

Identycznie wygląda sytuacja z GoDaddy, Wix, a nawet Squarespace (7 dni za darmo). Co ciekawe, nasz kreator _now możesz testować za darmo przez 14 dni, bez konieczności podpinania karty kredytowej.

Więc reasumując, gdybym był klientem i zrobił podstawowy research w Google, szansa na to, że zdecydowałbym się na wybór kreatora od Home, nie byłaby taka oczywista. Być może na koniec tego artykułu okaże się, że Home może sobie pozwolić na ten zabieg, ponieważ jakość rekompensuję wszystko.

Musimy to sprawdzić. Zacznijmy od początku – od stworzenia strony w Home, a następnie jej sprawnej (miejmy nadzieję) edycji.

Tworzenie stron w kreatorze Home – jak to wygląda w praktyce?

Po zalogowaniu się do panelu Home wybierz opcję Kreator WWW i kliknij Utwórz stronę.

Tworzenie strony www
Dodanie nowej strony do Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Dodawanie nowej strony w home.pl
Dodanie nowej strony do Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Po chwili ładowania będziesz mógł kliknąć Otwórz kreator, Otwórz stronę, Przełącz pakiet lub Zarządzaj stroną. Ja wybrałem pierwszą opcję.

Testowanie kreatora Home Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Home – strona internetowa krok po kroku

Zostaniesz teraz przekierowany do procesu tworzenia strony internetowej z kreatorem Home.

Krok 1: Wybierz branżę

Miałem wybrać branżę ogólną – budowlaną, ale musiałem zdecydować się na sprecyzowany segment. Prawdopodobnie dzięki temu otrzymam bardziej spersonalizowaną stronę do moich potrzeb.

Warto jednak zaznaczyć, że w przeciwieństwie do innych kreatorów stron dostępnych na rynku, home.pl nie pozwala na swobodne opisanie swojej działalności, aby AI mogła wygenerować stronę na podstawie Twojego opisu. To ograniczenie może utrudniać stworzenie czegoś naprawdę dopasowanego do Twojej wizji – szczególnie jeśli Twoja firma nie mieści się w typowych schematach.

Tworzenie strony w home.pl krok po kroku
Wybór branży w kreatorze Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Krok 2: Wybierz nazwę strony

Nazwę witryny możesz wymyślić samodzielnie lub kliknąć Pomiń, aby kreator zrobił to za Ciebie. Dokładnie tak samo, jak ma to miejsce w naszym kreatorze _now – jeśli nie masz pomysłu na nazwę firmy, zrobimy to za Ciebie.

Nazwa strony www
Nazwa strony internetowej w kreatorze Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Krok 3: Wybierz styl witryny

Styl witryny, czyli kolorystyka, w jakiej będzie wyświetlać się Twoja strona internetowa.

Styl witryny internetowej
Wybór stylu witryny. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Krok 4: Zdecyduj o wyglądzie strony głównej

Tutaj napotkało mnie pierwsze zaskoczenie. Szablonów jest niewiele – wyłącznie 16 propozycji wyglądu strony głównej.

Wybór strony głównej w witrynie www
Strona główna Home – wygląd. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Budzi to moje obawy, ponieważ jeśli chcesz wyróżnić się spośród konkurencji, a ta również skorzysta z kreatora od Home… to prawdopodobieństwo na zaprojektowanie unikalnej witryny nie jest zbyt duże.

Krok 5: Utwórz swoją stronę

Po wyborze wyglądu strony głównej możesz podejrzeć jej wygląd zarówno na desktopie, jak i na mobilkach, które są bardzo ważne, ponieważ generują aż 55% wyświetleń w całym internecie.

Widok na wersję mobilną i desktop
Analiza wyglądu witryny Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Jak oceniam ogólny design? Jest średnio. Myślałem, że będzie to zdecydowanie bardziej rozwinięty projekt, a mamy w zasadzie stronę główną i sekcję „O nas”.

Edycja strony internetowej od firmy Home

Na pierwszy rzut oka, po utworzeniu strony internetowej nic się nie zmieniło. Można jednak edytować teksty i dodać odpowiednie kafelki, wykorzystując przycisk Dodaj treść.

Edycja strony internetowej
Edycja strony internetowej Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Na co pozwala nam edytor Home? Funkcjonalności

Edytor Home umożliwia dodanie:

  • obrazu i tekstów,
  • głównego banera,
  • tekstów,
  • obrazów,
  • galerii i pokazu slajdów,
  • formularzy,
  • logotypów,
  • cennika,
  • menu,
  • sekcji blogowej.
Funkcje tworzenia strony internetowej w home.pl
Funkcje oferowane przez Home.Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Całość mogę podsumować jako całkiem niezły wachlarz opcji pozwalający poniekąd wyróżnić Twoją stronę spośród konkurencji, która ma podobne szablony.

I w zasadzie po drobnych korektach, poprzesuwaniu konkretnych elementów, co zajęło mi kilkanaście minut, strona wygląda całkiem nieźle. Należy jednak pamiętać, że jest to wyłącznie bardzo prosty landing page. Można go podejrzeć na desktopie, tablecie oraz smartfonie – całość jest responsywna (dobrze zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych).

Finalny projekt strony wygląda następująco:

Blok 1 – Strona główna + O nas

Finalny projekt strony internetowej
Strona główna + O nas. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Blok 2 – Cennik + Referencje

Cennik kreatora home.pl i referencje
Cennik + Referencje.Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Blok 3 – Kontakt + Stopka witryny

Widok na sekcję: kontakt oraz stopkę
Kontakt + Stopka witryny. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Obiektywnie rzecz ujmując, jak na to, że cały koszt wynosi 4 zł netto miesięcznie, to efekt jest całkiem przyzwoity. Natomiast w kolejnym roku (po 12 miesiącach) za dokładnie takie same funkcje trzeba już zapłacić 33 zł netto miesięcznie. Jeśli dokupimy do tego certyfikat SSL, cena wyniesie ok. 50 zł netto (po 2 latach, gdy nastąpi kolejna podwyżka, już bez promocyjnej ceny).

Co o tym wszystkim myślę?

Home jest dobrym rozwiązaniem w pierwszym roku, gdy jego cena jest konkurencyjna. Jeśli natomiast mowa o kolejnych latach, jakość w stosunku do kwoty, którą trzeba zapłacić za dostępne funkcje w porównaniu do innych kreatorów, jest nieadekwatna.

Więc w perspektywie długofalowej kreator stron Home wypada o wiele gorzej niż przykładowo nasz kreator _now (cena to 49 zł netto miesięcznie, z darmową domeną .idl), który oferuje:

  • bardziej zaawansowane formularze kontaktowe, 
  • dodatkowe integracje (np. z GA4, GTM, Meta Pixel),
  • więcej opcji automatyzacji – dzięki którym strona może być gotowa w mniej niż minutę,
  • setki wariacji związanych z szablonami (AI generuje gotowe wariacje dostosowane do branży),
  • zaawansowane funkcje SEO (w tym meta dane, optymalizację obrazów i CDN oraz SSL),
  • pełne zarządzanie własnymi podstronami,
  • czat na żywo od 8:00 do 18:00 (od poniedziałku do piątku).

W Home musisz się trochę naklikać, poprzenosić konkretne elementy i trochę znać się na kolorystyce, żeby wszystko odpowiednio dopasować. Zajmuje to minimum kilkanaście minut pracy z efektem, który nie musi być zawsze najlepszy (wiele zależy od Twojego gustu). W przypadku _now design całej strony dobierany jest w taki sposób, abyś mógł po minucie od załadowania się gotowej witryny – opublikować ją i udostępnić klientom, bez dodatkowych poprawek (teksty również generują się automatycznie).

Sprawdź, jak wygląda tworzenie strony w kreatorze _now:

Zanim przejdziemy do podsumowania wszystkich funkcjonalności, sprawdźmy jedną z istotnych kwestii dla każdego nowoczesnego biznesu – wydajność strony. Czas ładowania ma bezpośredni wpływ na doświadczenie użytkownika, pozycjonowanie w Google i finalnie – na konwersje. Dlatego musimy zweryfikować, jak w tym aspekcie wypada kreator od Home.pl.

Test szybkości ładowania strony stworzonej w Home.pl

Postanowiłem przeprowadzić krótki test w GTMetrix. Jak widziałeś, opublikowałem witrynę, którą udało mi się stworzyć. Teraz jest więc idealny moment, aby przeprowadzić analizę wydajności. To właśnie ona pokaże, jak kreator Home wypada pod względem technicznej jakości wykonanej strony. Ani Google, ani użytkownicy nie przepadają za wolno ładującymi się witrynami – niska wydajność może kosztować Cię zarówno widoczność w wynikach wyszukiwania, jak i konwersje.

Wyniki Web Vitals nie są niestety satysfakcjonujące w porównaniu do konkurencji. LCP wynosi 3,6 sekundy – tylko WebWave i Squarespace mają gorsze wyniki, jednak te witryny były o wiele bardziej rozbudowane. Dla typowego landing page jest to słaby wynik. 

GTmetrix – wyniki wydajnościowe Home.
GTmetrix – wyniki wydajnościowe Home. Zrzut ekranu od home.pl. Źródło: https://home.pl

Zresztą, sam zobacz porównanie wydajności najpopularniejszych kreatorów:

PlatformaLCP (Best / Avg)Total Load Time (Best / Avg)
_now1,518 s / 1,649 s1,635 s / 1,713 s
WIX1,482 s / 2,196 s6,160 s / 6,564 s
WordPress1,812 s / 1,856 s1,774 s / 1,811 s
GoDaddy2,216 s / 2,055 s2,996 s / 3,132 s
Home4.374 s / 4.773 s6.962 s / 7.361 s
WebWave8,346 s / 8,399 s6,774 s / 6,807 s
Squarespace8,793 s / 8,986 s9,089 s / 10,651 s

Źródło: webpagetest.org, Paryż, iPhone 15, połączenie kablowe 5/1 Mbps, 3 testy, przeprowadzone 26.03.2025

Finalnie, wyniki testów wydajnościowych Home wypadają słabo – szczególnie biorąc pod uwagę bardzo prostą strukturę strony. Świadczy to o niewielkiej optymalizacji zdjęć, a także o nieprawidłowo napisanym kodzie HTML, CSS i JavaScript.

Czy pozycjonowanie strony zrobionej w Home jest możliwe?

Podstawowe możliwości pozycjonowania są dostępne już od początku pracy z kreatorem. Możesz samodzielnie edytować tytuły, opisy meta czy dodawać nagłówki H1, H2 oraz H3. 

Natomiast jeśli zależy Ci na bardziej szczegółowej optymalizacji technicznej (np. dostosowanie szybkości ładowania strony, pełna edycja tagów czy bardziej zaawansowane ustawienia SEO), Home w podstawowej wersji nie wystarczy. Warto wtedy rozważyć bardziej rozbudowane narzędzie, oferujące pełniejsze opcje techniczne.

Wniosek jest w tym przypadku jeden

Jeśli zależy Ci na widoczności w Google, Home nie spełni Twoich oczekiwań. Jeśli konkurencja ma witrynę stworzoną w bardziej rozbudowanych kreatorach typu GoDaddy czy też w CMS WordPress, nie masz z nią szans – między innymi dlatego, że page speed to jeden z ponad 200 czynników rankingowych, a strony oparte o kreator Home są mało wydajne.

Czy Home to dobre rozwiązanie dla małych firm?

Kreator stron od Home.pl jest dobrym narzędziem, jeśli potrzebujesz prostej strony, łatwej do stworzenia w krótkim czasie. Jest intuicyjny, prosty w obsłudze, choć nie wolny od wad – czasem potrafi zaskoczyć problemami technicznymi czy ograniczonymi możliwościami personalizacji, które w cenie 50 zł netto miesięcznie (po roku użytkowania) nie są dopuszczalne. Korzystając z rozwiązań konkurencji, zapłacisz mniej (albo tyle samo) i otrzymasz więcej przydatnych funkcjonalności, lepszą wydajność i sporo możliwości SEO.

Plan darmowy w Home – dlaczego deweloperzy tego nie oferują?

Na pierwszy rzut oka oferta kreatora Home może wydawać się bardzo atrakcyjna. Brak wersji darmowej można jeszcze próbować tłumaczyć chęcią utrzymania kontroli nad jakością usług czy zapewnienia lepszego wsparcia technicznego. Ale kiedy zaczniemy rozbierać ofertę na czynniki pierwsze, pojawia się wyraźny problem z całą strategią cenową.

Po pierwsze – nie możesz przetestować kreatora przed zakupem. Musisz zapłacić z góry.

Po drugie – nawet jeśli ktoś powie „ale przecież to tylko 45 zł netto rocznie”, warto wiedzieć, że w kolejnym roku ta kwota rośnie ponad czterokrotnie – do 400 zł netto.

Po trzecie – funkcje, które w innych kreatorach są standardem, tutaj są dodatkowo płatne: m.in. aktywacja certyfikatu SSL, czat na stronie czy nawet podstawowa domena.

Jasne, home.pl na pewno ma swoje powody – być może to przemyślana strategia biznesowa. Ale jako użytkownik, mógłbym się zaskoczyć potrzebnym budżetem.

Własna domena Home za darmo – czy jest dostępna?

Jednym z ważnych elementów budowania marki jest posiadanie własnej domeny (adresu strony www). Sprawa wygląda następująco: w żadnym z oferowanych planów Home.pl nie daje całkowicie darmowej domeny. Możesz kupić domenę w promocyjnej cenie na pierwszy rok, ale w kolejnych latach zapłacisz standardową stawkę, która bywa wysoka (często ponad 100 zł netto rocznie).

Czy warto wybrać kreator stron od Home.pl? Podsumowanie!

Kreator stron WWW od Home.pl to wygodne narzędzie do tworzenia prostych stron internetowych.

Kiedy Home sprawdzi się najlepiej?

  • gdy potrzebujesz prostej strony internetowej typu wizytówka bez zaawansowanych funkcji technicznych, którą możesz stworzyć w 15 minut;
  • gdy jesteś gotowy zaakceptować wyższe ceny w kolejnych latach za łatwość obsługi (są one jednak nieadekwatne do oferowanych funkcjonalności w porównaniu z konkurencyjnymi rozwiązaniami).

Jakie są największe minusy kreatora Home?

  • brak darmowego okresu próbnego;
  • znaczące podwyżki cen od drugiego roku użytkowania;
  • brak darmowego certyfikatu SSL w podstawowym planie;
  • ograniczone możliwości personalizacji (a nawet ich całkowity brak) za pomocą kodu HTML/CSS.

Podsumowując – kreator od Home.pl sprawdzi się w przypadku mniej wymagających użytkowników, którzy cenią prostotę obsługi bardziej niż pełną swobodę personalizacji lub możliwość testowania produktu przed zakupem.

Zanim jednak zdecydujesz się na konkretny kreator stron, sprawdź dokładnie różnice techniczne między Home.pl a narzędziem _now, które bezpośrednio konkuruje z liderami branżowymi typu GoDaddy, Wix czy też Squarespace.

Aspekt techniczny / FunkcjaKreator Home (dawniej Click Web)Kreator _now (cyber_Folks)
Darmowy okres próbnyBrak (musisz od razu wykupić płatny abonament)14-dniowy darmowy okres próbny bez karty kredytowej
Szybkość stworzenia stronyWymaga czasu na ręczną edycję (od 15 minut do godziny)Strona automatycznie wygenerowana przez algorytm w ok. 1 minutę
Certyfikat SSL (bezpieczeństwo)Płatny dodatkowo – konieczność dopłaty na 2 lataDarmowy certyfikat SSL w standardzie
Personalizacja szablonówOgraniczona (brak pełnej edycji HTML/CSS w podstawowych planach)Gotowe, estetyczne szablony z opcją łatwej personalizacji
SEO (optymalizacja Google)Podstawowe opcje (tytuł, opis, nagłówki), brak mapy strony XMLZaawansowane SEO już na starcie (meta tagi, mapa XML, szybkość ładowania)
Zdjęcia i grafiki na stronieOgraniczona baza zdjęć, dodatkowe zdjęcia płatne osobnoDostęp do ponad 10 tys. bezpłatnych, tematycznych zdjęć
Integracje zewnętrzneBrak zaawansowanych integracji APIMożliwość osadzenia mapy, formularzy kontaktowych, gotowych narzędzi typu Google Analytics 4, GTM, Meta Pixel)
Responsywność (mobilność strony)Podstawowa responsywność, drobne błędy wyświetlaniaPełna responsywność i optymalne wyświetlanie na każdym urządzeniu
Ukryte podwyżki cenoweDuże podwyżki od 2. roku abonamentu (wzrost nawet o 450%)Jasny, przejrzysty cennik, bez drastycznych zmian cenowych (49 zł netto miesięcznie za podstawowy pakiet)
Wsparcie techniczneCzat dostępny tylko w najdroższych planachPełne wsparcie techniczne (czat, mail, telefon) dostępne dla każdego użytkownika – czat live od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku)
Kod strony (jakość)Średnia optymalizacja, starszy framework BootstrapOptymalny, czysty kod, nowoczesne standardy SEO i szybkość strony
Tworzenie treści i układu stronyWszystko robisz ręcznie, bez wsparcia automatycznegoAutomatycznie dobrane treści i układ dzięki sztucznej inteligencji

Kreator _now sprawdzi się lepiej, gdy zależy Ci na szybszym starcie, darmowym okresie próbnym, automatycznym generowaniu treści oraz pełnej zgodności z SEO i RODO od samego początku. Dodatkowo, jeśli szukasz darmowego kreatora stron, niestety Home.pl nie ma takiej opcji – choć ich oferta zawiera plan Start, to nie jest on bezpłatny.

Kreator stron Home – FAQ

Na początku – absolutnie nie. Pierwszy rok wygląda atrakcyjnie cenowo. Jednak realne koszty wychodzą na jaw w drugim i kolejnych latach użytkowania. Podwyżki cen w Home.pl są znaczące, dlatego na dłuższą metę usługi te nie należą do tanich. Nawet w podstawowym planie za 400 zł netto rocznie brakuje wielu kluczowych funkcji. Trzeba doliczyć dodatkowo: ~120 zł za certyfikat SSLSSL (Secure Sockets Layer) to protokół kryptograficzny, który zapewnia bezpieczne połączenie między użytkownikiem a serwerem, chroniąc dane przesyłane przez internet. SSL jest najczęściej używany do zabezpieczania połączeń na stronach internetowych, zwłaszcza tych, które wymagają podania danych osobowych, takich jak loginy, hasła czy informacje o płatnościach. SSL jest niezbędny na każdej stronie internetowej, na której użytkownicy przesyłają dane wrażliwe, na przykład w sklepie internetowym czy podczas rejestracji na stronie. Aby wdrożyć...Czym jest SSL? (płatność z góry za 2 lata), opłatę za możliwość podpięcia własnej domeny (jeśli nie została kupiona w home.pl) oraz wybór planu Pro, jeśli w ogóle chcesz mieć dostęp do realnego wsparcia technicznego. W rezultacie „tania strona” może łatwo kosztować kilkaset złotych rocznie – i to za zestaw funkcji, które gdzie indziej są dostępne od ręki w zdecydowanie tańszych planach.

Nie – Home.pl nie oferuje darmowego pakietu kreatora Home. Nie znajdziesz tutaj również bezpłatnego okresu próbnego. Żeby przetestować kreator, musisz od razu wykupić jeden z płatnych planów. Jest to spory minus, szczególnie gdy porównasz tę ofertę z innymi kreatorami, gdzie często istnieje możliwość bezpłatnego testowania przez kilka dni.

Tak – ogólnie jest to łatwe i przyjazne narzędzie. Nie potrzebujesz zaawansowanej wiedzy technicznej, aby szybko stworzyć własną witrynę. Jednak zauważyłem, że prostota narzędzia niesie za sobą pewne kompromisy. Brak możliwości wprowadzania bardziej zaawansowanych zmian może frustrować bardziej wymagających użytkowników.

Home umożliwia dodawanie własnych zdjęć oraz korzystanie z biblioteki gotowych zdjęć. To duży plus – zdjęcia dostępne są bez dodatkowych opłat, choć ich liczba jest ograniczona. Jeśli szukasz czegoś wyjątkowego, może być konieczne zakupienie zdjęć z zewnętrznych serwisów. Samo zarządzanie zdjęciami jest wygodne – szybko podmienisz grafiki, zmienisz ich rozmiar czy kolejność.

Niniejszy materiał stanowi reklamę porównawczą w rozumieniu art. 16 ust. 3 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

>
Dominik Bigosiński
Copywriter z doświadczeniem międzynarodowym z zamiłowaniem do digital marketingu. Jego treści czytają community w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Były sędzia i trener piłki nożnej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

Polecane dla Ciebie

Szukasz dalej?

Przeglądaj wg dat
  • Przeglądaj wg dat
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • sierpień 2018
  • lipiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • październik 2017
  • czerwiec 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • październik 2016
  • wrzesień 2016
  • sierpień 2016
  • lipiec 2016
  • czerwiec 2016
  • maj 2016
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016
  • lipiec 2015
  • maj 2015
  • grudzień 2014
  • sierpień 2014
  • lipiec 2014
  • czerwiec 2014
  • kwiecień 2014