Aby uzyskać autoryzację dla kontaktu poprzez czat:
1. Zaloguj się do panelu klienta. Logowanie dostępne jest z poziomu naszej strony głównej cyberfolks.pl („Zaloguj się” -> „Panel klienta”)
lub bezpośrednio z poziomu strony logowania https://panel.cyberfolks.pl
2. Do zalogowania należy podać login do panelu klienta oraz hasło. Jeśli nie pamiętasz tych danych, skorzystaj z instrukcji: https://cyberfolks.pl/pomoc/jak-zmienic-haslo-do-panelu-klienta/
3. Po zalogowaniu do panelu klienta, w prawym dolnym rogu należy rozpocząć sesję czatu, klikając na ikonę:
Wybierz odpowiedni dział, podaj swoje dane i wstępny opis problemu. Następnie kliknij „Wyślij”
Gotowe! W ten sposób uzyskasz autoryzację podczas kontaktu z nami na czacie.
UWAGA! Zalogowanie się do panelu klienta podczas trwającej sesji czatu również spowoduje, iż czat od momentu poprawnego zalogowania będzie autoryzowany!
Wsparcie poprzez czat jest formą kontaktu, w której staramy się wesprzeć klienta w samodzielnym zarządzaniu usługami, autoryzacja pozwoli na pomoc w wykonaniu prostych prac. Sprawy wymagające dłuższej analizy problemu mogą być skierowane na drogę mailową.