W związku z koronawirusem SARS-Cov-2, powodującym chorobę COVID-19:

Kiedy myślisz o wirusie w kontekście firmy utrzymującej Twoje dane, przede wszystkim przychodzi Ci do głowy infekcja strony, bo przecież zazwyczaj nie widujemy się twarzą w twarz i „ludzkie” wirusy nie infekują serwerów. Wydarzenia na całym świecie przybierają jednak taki obrót, że mają wpływ nawet na działanie takich organizacji, jak nasza.

W dniu dzisiejszym, 2020-03-10 Prezydent Poznania ogłosił tymczasowe, prewencyjne zamknięcie wszystkich placówek edukacyjnych. Jak być może wiesz, znaczna część naszych pracowników pracuje właśnie w Poznaniu. Można mniemać, że inne miasta postąpią podobnie. Te mocne działania prewencyjne niosą swoje skutki – nasi pracownicy mają dzieci w tych przedszkolach i szkołach. Dlatego podjęliśmy decyzję, aby każdy, kto chce – mógł pracować zdalnie. W ten sposób ułatwiamy pracownikom opiekę nad dziećmi i jednocześnie zmniejszymy liczbę bezpośrednich interakcji w miejscu pracy.

Oznacza to, że na odebranie telefonu możesz czekać odrobinę dłużej, niż zazwyczaj. Mamy nadzieję, że rozumiesz tę sytuację. Zrobimy wszystko, aby zmiany miały jak najmniejszy wpływ na tempo realizacji zgłoszeń. Planujemy utrzymać czasy reakcji na maile oraz chata oraz odbierać wszystkie telefoniczne zgłoszenia tak sprawnie i szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Przy okazji przypominamy, że aby ograniczyć ryzyko zachorowania warto szczególnie dokładnie przestrzegać podstawowych zasad higieny, myć często ręce, unikać dużych skupisk i kontaktów z osobami przyjeżdżającymi ze stref objętych wysoką liczbą zachorowań.

Artur Pajkert z kubkiem cyber_Folks
>
Artur Pajkert
Od 18 lat dzieli się wiedzą i poradami w sprawach e-marketingu i hostingu, jako menedżer, autor publikacji, prelegent, bloger, wykładowca akademicki.

98 odpowiedzi do "W związku z koronawirusem"

  1. asd pisze:

    i git 🙂

  2. Konrad pisze:

    Brawo Artur. Dobrze wyjaśniona sprawa.

  3. Gosia pisze:

    Dziękuję za informację. Sytuacja zrozumiała. 🙂

  4. Anonim pisze:

    Popieram takie działania

  5. dobain pisze:

    bardzo dobra decyzja

  6. Anonim Gall pisze:

    Spoko loko, zrozumiałe 🙂 Dezynfekujcie tylko serwerownię 😉

  7. mk pisze:

    Bardzo dobra decyzja. Popieram. Gdyby wszyscy wykazywali się odpowiedzialnością zasięg epidemii byłby znacznie mniejszy.

  8. Kejt pisze:

    Dzięki za info!

  9. Ariegi pisze:

    Szanuję i pozdrawiam rodaków Poznaniaków

  10. Kokan pisze:

    Jedyna słuszna decyzja. Brawo.

  11. netproo pisze:

    ooo widzę, że Linuxpl z RIGCZem! to się chwali!

  12. Wojciech pisze:

    Zawsze wiedziałem że wybrałem „mądrą” firmę.

  13. login pisze:

    Każdy normalny człowiek popiera takie rozwiązania. U nas w firmie wprowadzimy podobne rozwiązanie lada chwila- oby klienci to zrozumieli

  14. Toomek pisze:

    Jeśli nie przeniesie się to na drastyczny spadek jakości obsługi, to jestem jak najbardziej za!

  15. Sebioslaw pisze:

    Niech się wszyscy trzymają zdrowo. Pozdrawiam!

  16. Właśnie tak trzeba pokonywać trudności – kompromisem.
    Brawo za rozwagę.

  17. „Koronawirus a Twój hosting” – pierwsze co pomyślałam o moim blogu na wordpressie. Chwytliwy tytuł, nie powiem 😛

  18. Monika pisze:

    Cenię Was za to

  19. Łukasz Przyjemski pisze:

    Świetna i odpowiedzialna decyzja!

  20. Łukasz pisze:

    Brawo za otwartości i przejrzystość komunikatu i komunikacji !

  21. Pawel pisze:

    Wielka okejka dla Was!

  22. Kuba pisze:

    Również jestem za. Nic mi się nie stanie jak poczekam trochę dłużej.

  23. Leszek pisze:

    Popieram

  24. Iza pisze:

    Popieram takie działania, każdy pracowity człowiek może pracować również w domu będąc z dziećmi. Najważniejsze aby nie rozprzestrzeniał się wirus i nie zagrażał naszym bliskim i naszemu społeczeństwu.

  25. Adam pisze:

    Bądźmy wszyscy ostrożni
    Ale nie panikujmy

  26. Laura pisze:

    Brawo Wy!

  27. Siemlac pisze:

    Prezydent nie zamknął placówek oświatowych, tylko rekomendował zamknięcie pozostawiając decyzję dyrektorom i lokalnym samorządom.
    Najlepiej czytać całość, nie tylko nagłówki…

  28. Tomek pisze:

    Bardzo dobry pomysł! Z supportu korzystam i tak raz na rok, więc póki serwery działają to jest OK. A nawet jakby serwery na dzień czy dwa przestać działały to też nic wielkiego!
    Im bardziej ludzie się zaczną izolować teraz tym szybciej zdusimy wirusa.

  29. Wro pisze:

    Pozdrowienia dla całej załogi!

  30. Joanna pisze:

    Gratuluję, dobrej decyzji.

  31. Rix pisze:

    Brawo, możliwość pracy zdalnej tam gdzie się da, to powinien być standard w każdej firmie- nie tylko podczas epidemii koronawirusa.

  32. Abaren pisze:

    To się bardzo chwali. Nie wszyscy pracodawcy tak ładnie postępują.

  33. Jakub pisze:

    Popieram, jestem z Łodzi, jeszcze u nas nie zamknęli szkół, ale wolę, aby dziecko zostało w domu niż to, abyśmy reagowali za późno. Dobra decyzja i liczę, że to nie ma wpływu na bezpieczeństwo aplikacji na serwerach.

    Gdyby mój pracodawca wyraził zgodę na pracę zdalną w takiej sytuacji, to tylko go chwalić.

  34. Monika pisze:

    BRAWO WY!

  35. Mulinek pisze:

    Spoko, super, dziękuję za informacje.

  36. Gniewko pisze:

    Dwie rzeczy moga zniszczyc cywilizację. Panika lub meteoryt, tudzież bomba atomowa 🙂 na razie mamy do czynienia z tym pierwszym…

  37. Pawel pisze:

    Tak jest, łapka w górę, im bardziej uważamy tym lepiej dla nas wszystkich!

  38. LIVCOL pisze:

    I bardzo dobre posuniecie

  39. Brum brum pisze:

    Bez paniki Linuxpl. Wirus nie sieje w tej chwili zagłady na świecie.

  40. Maciej pisze:

    Bardzo rozsądna decyzja. Dzięki za informacje.

  41. Sława pisze:

    Popieram w całej rozciągłości 🙂

  42. mstanczuk pisze:

    Godna naśladowania inicjatywa.

  43. Kapo pisze:

    Teraz Kaspersky powinien wypuścić analogowego antyvira

  44. Marcin pisze:

    Pseudointelektualny bełkot, stracone kilka minut na „przychodzi Ci do głowy”; „W dniu dzisiejszym…”; „na maile oraz chata oraz odbierać…”, „warto szczególnie dokładnie…” itd. dramat !. Wystarczy kilka prostych zdań aby przekazać, że będą trudności w kontakcie i realizacji zgłoszeń. Bez zbędnego „odrobinę dłużej, niż zazwyczaj” ale „Planujemy utrzymać czasy reakcji na..” jak na autora, prelegenta, wykładowcy akademickiego to dramat.

  45. Foobar pisze:

    Nie ma problemu. Duzo zdrowia!!

  46. Pat pisze:

    Świetne podejście, brawo! I dzięki za informację 🙂
    Robimy dokładnie tak samo!

  47. JJ pisze:

    Ja także je popieram, ale szczerze mówić zaskoczyliście mnie Państwo bardzo rozmachem działań (nie wiedziałem nawet jeszcze, że miasta tak reagują i zamykają te instytucje) i jednocześnie chcę jeszcze raz podkreślić, że nie tylko nie mam nic przeciwko, ale wręcz sądzę, że jeśli mają nas uchronić, to więcej instytucji powinno w tym brać udział. Życzę nam wszystkim powodzenia i szybkiego powrotu do standardowego trybu działania!

  48. Tomasz pisze:

    Bardzo dobry ruch! Aż się cieszę że wybrałem Wasza usługę 🙂 Brawo!

  49. Kempas pisze:

    I wszystko gra 😉

  50. Krzysiek pisze:

    High five linuxpl! W końcu mamy XXI wiek i naprawdę bardzo wiele rzeczy da się tak zorganizować, żeby pracować zdalnie. Mniej smogu, mniej wirusów – same zalety. Dzieciaki też się ucieszą, że „rodzice na chacie”. 🙂

  51. Klient pisze:

    Są ważniejesze rzeczy niż kasa/firma/up-time – bardzo dobra akcja!

  52. Paweł pisze:

    Duży szacunek dla firmy, która umożliwia pracownikom pracę zdalną.

  53. trzeźwomyślący pisze:

    co za idiotyzm. kompletnie wyprane mozgi.

  54. D pisze:

    Bardzo dobry ruch. Dbanie o pracownika i jego rodzine, dbanie o klienta, przyjemna forma przekazu.
    Wyrazy uznania.

  55. Łukasz pisze:

    Brawo – firmy powinny myśleć o swoich pracownikach i o prewencyjnych działaniach by jak najszybciej opanować sytuację w jakiej się znaleźliśmy. Szacunek dla zarządzających i życzenia cierpliwości dla wszystkich klientów włącznie ze mną 😛

  56. Eryk pisze:

    Słuszne działania, jeśli nawet pojawią się opóźnienia z tym związane, to nic nie szkodzi, zdrowie jest najważniejsze 😉

  57. Biegacz pisze:

    Szkoda, że inni nie mają takiej możliwości. Jesteście w tym lepszym „sorcie”.
    Trzyma kciuki czystymi rękoma za szybki powrót do normalności 🙂

  58. KS pisze:

    I tam macie 120% jakości jeżeli chodzi obsługę klienta w porównaniu z konkurencją, więc jeżeli Wasza jakość spadnie 100% to i tak będziecie mieli jakieś 20 punktów przewagi nad innymi 😉 Nie popieram wirusowej paniki, popieram za to ludzkie podejście do pracowników.

  59. Krystian pisze:

    Podejście PRO.

  60. Kuba pisze:

    Brawo. Popieram.

  61. Inbonus pisze:

    Zdecydowanie jestem za, damy radę.

  62. Iva Kalina pisze:

    Rozumiem sytuację. Popieram zamykanie placówek oświatowych i odwoływanie rozmaitych zgromadzeń. Muszę się też zgodzić na pewne utrudnienia i kłopoty z tego wynikające. Życzę nam wszystkim zdrowia i oby wirus Covid-19 zniknął bezpowrotnie.
    Iva Kalina

  63. Pawel pisze:

    Dzięki za informacje i zdrówka dla całej ekipy 🙂

  64. darekk pisze:

    Jesteście super pacodawcy!

  65. pbart pisze:

    Work life balance – genialnie !!!! Super pracodawca.

  66. W. pisze:

    Bardzo dobre rozwiązanie. Fajnie, że są jeszcze w Polsce firmy, które dbają o pracowników i rozumieją ich potrzeby.

  67. M pisze:

    Bardzo dobrze. Bezpieczeństwo pracowników jest ważne, a to, że dzieci będą w domach, a nie placówkach oświatowych dotknie teraz wielu z nas.

  68. Janek pisze:

    Brawo za szybką reakcję. Trzymam kciuki, żeby jak najmniej efekty wirusa dotknęły Waszą firmę.
    pozdrawiam
    Janusz

  69. Sylwester pisze:

    Bardzo dobrze. Najważniejsza jest teraz prewencja.

  70. Piotr pisze:

    Nie popieram paniki, ale popieram mądre działania.

  71. Klient pisze:

    Bardzo słuszna decyzja. Ja u siebie w firmie zrobiłem tak samo. Dobrze, że dbacie o ludzi. Pozdrawiam

  72. Małgorzata pisze:

    Brawo! Wspaniałe podejście!

  73. Wojtek pisze:

    Świetny mail. Dzięki.

  74. klient pisze:

    Czy to zdjęcie pokazuje sposób pracy zdalnej? Wasz pracownik z kawą w ręku, dzieckiem na kolanie i książeczką opiekuje się serwerami? Pomoc techniczna w wersji PRO 😉

    Dobrze, że pomagacie pracownikom, ale spamu na poczcie mogliście sobie oszczędzić.

  75. Michal pisze:

    Super. Rodzina najwazniejsza !

  76. rakw pisze:

    super! oby więcej takich odpowiedzialnych firm.

  77. Pawel pisze:

    Pogratulować szefom takich rozsądnych decyzji. Do tego rzetelne info dla klientów. Tak trzymać, pozdrawiam!

  78. Fdl pisze:

    Ciekaw jestem czy koronawirus nie wpłynie na ogólny kryzys gospodarczy a co za tym idzie na ceny mieszkań. Może zdarzyć się tak, że znaczna część ukrainców (ok. 2 mln) będzie zmuszona wyjechać z Polski z powodu braku pracy, a ich wynajmowane pokoje zostaną puste. Ciekawe jak wpłynie to na wartość mieszkań? Wydaje mi się że rzeczoznawcy majątkowi już mają opinię na temat wartości nieruchomości.

  79. Dariusz pisze:

    Słuszna decyzja.

  80. Spook pisze:

    Bardzo dobrze, dbajcie o swoich pracowników. Mam nadzieję, że ta sytuacja niedługo się skończy.

  81. Rafał pisze:

    Od lat współpracuję z Państwa firmą, nigdy nie było żadnych problemów, popieram takie działanie, zdrowie i rodzina są najważniejsze. MIłego dnia i zdrowia Wszystkim!

  82. Marek pisze:

    Firma przyjazna pracownikom 🙂

    Jako klient popieram.

  83. K pisze:

    Dziękuje za informacje, bardzo profesjonalnie.
    K.

  84. Piotr pisze:

    profesjonalne podejście, popieram

  85. Szymon pisze:

    Czym dłużej Was obserwuję tym bardziej Was szanuję, każdemu życzyłbym takiego pracodawcy!

  86. Krzysztof pisze:

    Lepiej na zimne dmuchać …..Ale to chyba poważniejesze jest niż wszyscy myślimy…..Więc całkiem słuszne działanie.

  87. bartek pisze:

    no i szacun! aż chce się korzystać z usług firmy, która dba też o swoich ludzi i otoczenie

  88. mic pisze:

    bardzo dobra decyzja, każdy to jak widać rozumie i popiera

  89. Jacek pisze:

    Nie ma to jak walnąć wpis pod pretekstem wytłumaczenia powolnego działania BOK, ale za to jak linuxpl będzie się pozycjonował, bo modny temat.

  90. Tomasz pisze:

    Profesjonalne podejście do klienta

  91. Filip pisze:

    Pełna profeska – zdrówka!

  92. Krzysztof pisze:

    Hej.

    Bardzo madre dzialania. I najwazniejsze bynie popasc w panike. Pozdrawiam

    ps. Mam nadzieje, ze to sie niedlugo skonczy.

  93. kprtu pisze:

    Rozumiem i życzę dużo zdrowia 🙂

  94. Paweł pisze:

    Zdrowia życzę, a zabłąkanym rodakom udanej drogi do domu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

Polecane dla Ciebie

Szukasz dalej?