W związku z koronawirusem SARS-Cov-2, powodującym chorobę COVID-19:
Kiedy myślisz o wirusie w kontekście firmy utrzymującej Twoje dane, przede wszystkim przychodzi Ci do głowy infekcja strony, bo przecież zazwyczaj nie widujemy się twarzą w twarz i „ludzkie” wirusy nie infekują serwerów. Wydarzenia na całym świecie przybierają jednak taki obrót, że mają wpływ nawet na działanie takich organizacji, jak nasza.
W dniu dzisiejszym, 2020-03-10 Prezydent Poznania ogłosił tymczasowe, prewencyjne zamknięcie wszystkich placówek edukacyjnych. Jak być może wiesz, znaczna część naszych pracowników pracuje właśnie w Poznaniu. Można mniemać, że inne miasta postąpią podobnie. Te mocne działania prewencyjne niosą swoje skutki – nasi pracownicy mają dzieci w tych przedszkolach i szkołach. Dlatego podjęliśmy decyzję, aby każdy, kto chce – mógł pracować zdalnie. W ten sposób ułatwiamy pracownikom opiekę nad dziećmi i jednocześnie zmniejszymy liczbę bezpośrednich interakcji w miejscu pracy.
Oznacza to, że na odebranie telefonu możesz czekać odrobinę dłużej, niż zazwyczaj. Mamy nadzieję, że rozumiesz tę sytuację. Zrobimy wszystko, aby zmiany miały jak najmniejszy wpływ na tempo realizacji zgłoszeń. Planujemy utrzymać czasy reakcji na maile oraz chata oraz odbierać wszystkie telefoniczne zgłoszenia tak sprawnie i szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Przy okazji przypominamy, że aby ograniczyć ryzyko zachorowania warto szczególnie dokładnie przestrzegać podstawowych zasad higieny, myć często ręce, unikać dużych skupisk i kontaktów z osobami przyjeżdżającymi ze stref objętych wysoką liczbą zachorowań.
i git 🙂
Brawo Artur. Dobrze wyjaśniona sprawa.
Dziękuję za informację. Sytuacja zrozumiała. 🙂
Popieram takie działania
bardzo dobra decyzja
Spoko loko, zrozumiałe 🙂 Dezynfekujcie tylko serwerownię 😉
Bardzo dobra decyzja. Popieram. Gdyby wszyscy wykazywali się odpowiedzialnością zasięg epidemii byłby znacznie mniejszy.
Dzięki za info!
Szanuję i pozdrawiam rodaków Poznaniaków
Jedyna słuszna decyzja. Brawo.
ooo widzę, że Linuxpl z RIGCZem! to się chwali!
Zawsze wiedziałem że wybrałem „mądrą” firmę.
Każdy normalny człowiek popiera takie rozwiązania. U nas w firmie wprowadzimy podobne rozwiązanie lada chwila- oby klienci to zrozumieli
Jeśli nie przeniesie się to na drastyczny spadek jakości obsługi, to jestem jak najbardziej za!
Niech się wszyscy trzymają zdrowo. Pozdrawiam!
Właśnie tak trzeba pokonywać trudności – kompromisem.
Brawo za rozwagę.
„Koronawirus a Twój hosting” – pierwsze co pomyślałam o moim blogu na wordpressie. Chwytliwy tytuł, nie powiem 😛
Cenię Was za to
Świetna i odpowiedzialna decyzja!
Brawo za otwartości i przejrzystość komunikatu i komunikacji !
Wielka okejka dla Was!
Również jestem za. Nic mi się nie stanie jak poczekam trochę dłużej.
Popieram
Popieram takie działania, każdy pracowity człowiek może pracować również w domu będąc z dziećmi. Najważniejsze aby nie rozprzestrzeniał się wirus i nie zagrażał naszym bliskim i naszemu społeczeństwu.
Bądźmy wszyscy ostrożni
Ale nie panikujmy
Brawo Wy!
Prezydent nie zamknął placówek oświatowych, tylko rekomendował zamknięcie pozostawiając decyzję dyrektorom i lokalnym samorządom.
Najlepiej czytać całość, nie tylko nagłówki…
Bardzo dobry pomysł! Z supportu korzystam i tak raz na rok, więc póki serwery działają to jest OK. A nawet jakby serwery na dzień czy dwa przestać działały to też nic wielkiego!
Im bardziej ludzie się zaczną izolować teraz tym szybciej zdusimy wirusa.
Pozdrowienia dla całej załogi!
Gratuluję, dobrej decyzji.
Brawo, możliwość pracy zdalnej tam gdzie się da, to powinien być standard w każdej firmie- nie tylko podczas epidemii koronawirusa.
To się bardzo chwali. Nie wszyscy pracodawcy tak ładnie postępują.
Popieram, jestem z Łodzi, jeszcze u nas nie zamknęli szkół, ale wolę, aby dziecko zostało w domu niż to, abyśmy reagowali za późno. Dobra decyzja i liczę, że to nie ma wpływu na bezpieczeństwo aplikacji na serwerach.
Gdyby mój pracodawca wyraził zgodę na pracę zdalną w takiej sytuacji, to tylko go chwalić.
Ok.
BRAWO WY!
Spoko, super, dziękuję za informacje.
Dwie rzeczy moga zniszczyc cywilizację. Panika lub meteoryt, tudzież bomba atomowa 🙂 na razie mamy do czynienia z tym pierwszym…
Tak jest, łapka w górę, im bardziej uważamy tym lepiej dla nas wszystkich!
Brawo!
I bardzo dobre posuniecie
Bez paniki Linuxpl. Wirus nie sieje w tej chwili zagłady na świecie.
Bardzo rozsądna decyzja. Dzięki za informacje.
Popieram w całej rozciągłości 🙂
Godna naśladowania inicjatywa.
Teraz Kaspersky powinien wypuścić analogowego antyvira
Pseudointelektualny bełkot, stracone kilka minut na „przychodzi Ci do głowy”; „W dniu dzisiejszym…”; „na maile oraz chata oraz odbierać…”, „warto szczególnie dokładnie…” itd. dramat !. Wystarczy kilka prostych zdań aby przekazać, że będą trudności w kontakcie i realizacji zgłoszeń. Bez zbędnego „odrobinę dłużej, niż zazwyczaj” ale „Planujemy utrzymać czasy reakcji na..” jak na autora, prelegenta, wykładowcy akademickiego to dramat.
Nie ma problemu. Duzo zdrowia!!
Świetne podejście, brawo! I dzięki za informację 🙂
Robimy dokładnie tak samo!
Ja także je popieram, ale szczerze mówić zaskoczyliście mnie Państwo bardzo rozmachem działań (nie wiedziałem nawet jeszcze, że miasta tak reagują i zamykają te instytucje) i jednocześnie chcę jeszcze raz podkreślić, że nie tylko nie mam nic przeciwko, ale wręcz sądzę, że jeśli mają nas uchronić, to więcej instytucji powinno w tym brać udział. Życzę nam wszystkim powodzenia i szybkiego powrotu do standardowego trybu działania!
Bardzo dobry ruch! Aż się cieszę że wybrałem Wasza usługę 🙂 Brawo!
I wszystko gra 😉
High five linuxpl! W końcu mamy XXI wiek i naprawdę bardzo wiele rzeczy da się tak zorganizować, żeby pracować zdalnie. Mniej smogu, mniej wirusów – same zalety. Dzieciaki też się ucieszą, że „rodzice na chacie”. 🙂
Są ważniejesze rzeczy niż kasa/firma/up-time – bardzo dobra akcja!
Duży szacunek dla firmy, która umożliwia pracownikom pracę zdalną.
co za idiotyzm. kompletnie wyprane mozgi.
Bardzo dobry ruch. Dbanie o pracownika i jego rodzine, dbanie o klienta, przyjemna forma przekazu.
Wyrazy uznania.
Brawo – firmy powinny myśleć o swoich pracownikach i o prewencyjnych działaniach by jak najszybciej opanować sytuację w jakiej się znaleźliśmy. Szacunek dla zarządzających i życzenia cierpliwości dla wszystkich klientów włącznie ze mną 😛
Słuszne działania, jeśli nawet pojawią się opóźnienia z tym związane, to nic nie szkodzi, zdrowie jest najważniejsze 😉
Szkoda, że inni nie mają takiej możliwości. Jesteście w tym lepszym „sorcie”.
Trzyma kciuki czystymi rękoma za szybki powrót do normalności 🙂
I tam macie 120% jakości jeżeli chodzi obsługę klienta w porównaniu z konkurencją, więc jeżeli Wasza jakość spadnie 100% to i tak będziecie mieli jakieś 20 punktów przewagi nad innymi 😉 Nie popieram wirusowej paniki, popieram za to ludzkie podejście do pracowników.
Podejście PRO.
Brawo. Popieram.
Zdecydowanie jestem za, damy radę.
Rozumiem sytuację. Popieram zamykanie placówek oświatowych i odwoływanie rozmaitych zgromadzeń. Muszę się też zgodzić na pewne utrudnienia i kłopoty z tego wynikające. Życzę nam wszystkim zdrowia i oby wirus Covid-19 zniknął bezpowrotnie.
Iva Kalina
Dzięki za informacje i zdrówka dla całej ekipy 🙂
Jesteście super pacodawcy!
Work life balance – genialnie !!!! Super pracodawca.
Bardzo dobre rozwiązanie. Fajnie, że są jeszcze w Polsce firmy, które dbają o pracowników i rozumieją ich potrzeby.
Bardzo dobrze. Bezpieczeństwo pracowników jest ważne, a to, że dzieci będą w domach, a nie placówkach oświatowych dotknie teraz wielu z nas.
Brawo za szybką reakcję. Trzymam kciuki, żeby jak najmniej efekty wirusa dotknęły Waszą firmę.
pozdrawiam
Janusz
Bardzo dobrze. Najważniejsza jest teraz prewencja.
Nie popieram paniki, ale popieram mądre działania.
Bardzo słuszna decyzja. Ja u siebie w firmie zrobiłem tak samo. Dobrze, że dbacie o ludzi. Pozdrawiam
Brawo !
Brawo! Wspaniałe podejście!
Świetny mail. Dzięki.
Czy to zdjęcie pokazuje sposób pracy zdalnej? Wasz pracownik z kawą w ręku, dzieckiem na kolanie i książeczką opiekuje się serwerami? Pomoc techniczna w wersji PRO 😉
Dobrze, że pomagacie pracownikom, ale spamu na poczcie mogliście sobie oszczędzić.
Super. Rodzina najwazniejsza !
super! oby więcej takich odpowiedzialnych firm.
Pogratulować szefom takich rozsądnych decyzji. Do tego rzetelne info dla klientów. Tak trzymać, pozdrawiam!
Ciekaw jestem czy koronawirus nie wpłynie na ogólny kryzys gospodarczy a co za tym idzie na ceny mieszkań. Może zdarzyć się tak, że znaczna część ukrainców (ok. 2 mln) będzie zmuszona wyjechać z Polski z powodu braku pracy, a ich wynajmowane pokoje zostaną puste. Ciekawe jak wpłynie to na wartość mieszkań? Wydaje mi się że rzeczoznawcy majątkowi już mają opinię na temat wartości nieruchomości.
Słuszna decyzja.
Bardzo dobrze, dbajcie o swoich pracowników. Mam nadzieję, że ta sytuacja niedługo się skończy.
Od lat współpracuję z Państwa firmą, nigdy nie było żadnych problemów, popieram takie działanie, zdrowie i rodzina są najważniejsze. MIłego dnia i zdrowia Wszystkim!
Firma przyjazna pracownikom 🙂
Jako klient popieram.
Dziękuje za informacje, bardzo profesjonalnie.
K.
profesjonalne podejście, popieram
Czym dłużej Was obserwuję tym bardziej Was szanuję, każdemu życzyłbym takiego pracodawcy!
Lepiej na zimne dmuchać …..Ale to chyba poważniejesze jest niż wszyscy myślimy…..Więc całkiem słuszne działanie.
no i szacun! aż chce się korzystać z usług firmy, która dba też o swoich ludzi i otoczenie
No i super! 🙂
bardzo dobra decyzja, każdy to jak widać rozumie i popiera
Nie ma to jak walnąć wpis pod pretekstem wytłumaczenia powolnego działania BOK, ale za to jak linuxpl będzie się pozycjonował, bo modny temat.
Profesjonalne podejście do klienta
Pełna profeska – zdrówka!
Hej.
Bardzo madre dzialania. I najwazniejsze bynie popasc w panike. Pozdrawiam
ps. Mam nadzieje, ze to sie niedlugo skonczy.
Rozumiem i życzę dużo zdrowia 🙂
Zdrowia życzę, a zabłąkanym rodakom udanej drogi do domu