Jeśli chcesz skonfigurować wysyłkę wiadomości z Twojego sklepu poprzez SMTP w Prestashop:
1. Zaloguj się do zaplecza Twojego sklepu (panelu administracyjnego Prestashop Twojej strony).
2. W sekcji „Konfiguruj” w menu po lewej stronie rozwiń zakładkę „Zaawansowane” i wybierz „E-mail”
3. Wybierz „Użyj własnych ustawień SMTP (tylko dla zaawansowanych)” i potwierdź wybór klikając „Zapisz”
4. Wprowadź następujące ustawienia i kliknij „Zapisz”:
Nazwa domeny mailowej: nazwa Twojej domeny
Serwer SMTP: adres serwera poczty
Nazwa użytkownika SMTP: pełen adres mailowy
Hasło SMTP: hasło do podanego powyżej adresu mailowego
Szyfrowanie: wybierz opcję SSL
Port: 465
UWAGA! Na zdjęciu z konfiguracją podano przykładową nazwę serwera SMTP. Właściwy serwer poczty znajdziesz w panelu administracyjnym hostingu w wydzielonej sekcji po lewej stronie:
lub w panelu klienta w zakładce „Twoje usługi” -> „Hosting” w kolumnie „Host” przy właściwej usłudze hostingowej:
5. Gotowe! Możesz przetestować wysyłkę wiadomości ze sklepu w sekcji „Test konfiguracji maila” podając adres mailowy i klikając „Wyślij wiadomość testową”