Aby przywrócić kopię poczty:
1. Logujemy się do panelu DirectAdmin
2. Wybieramy dowolną domenę z listy
3. Wybieramy „Kopie zapasowe/backup” w dziale „Bezpieczeństwo”

4. Klikamy w „Kopia plików”

5. W polu „Katalog do przywrócenia” należy wprowadzić nazwę domeny oraz skrzynkę, zgodnie z przykładem:
dla skrzynki np. kontakt@nazwa-domeny.pl ścieżka jest następująca:
imap/nazwa-domeny.pl/kontakt/
6. Teraz wybieramy datę odzyskania. Przywrócone zostaną wszystkie wiadomości, które były dostępne na dany dzień na skrzynce. Jako opcję przywracania wybieramy „Dograj dane”.
Backup poczty utrzymywany jest do 28 dni wstecz. Funkcja pozwala na odtworzenie wybranej zawartości według następujących reguł:
- odtworzenie wybranego folderu do osobnego katalogu nazwa_katalogu.backup, pomijając folder INBOX, który odtworzy się do katalogu backup
- odtworzenie wybranego katalogu z opcją dogrania brakujących wiadomości
- odtworzenie wybranego katalogu z opcją skasowania oryginalnej treści i nadpisania jej danymi z backupu.
Aby przywrócić kopię dowolnego konta wybierz po prawej stronie przy adresie e-mail przycisk Kopie

Kolejnym krokiem jest wybór dnia, z którego chcesz przywrócić backup:

Następnie z listy rozwijanej wybierz folder, który chcesz przywrócić i zaznacz w jaki sposób chcesz odzyskać kopię:
