Jeśli chcesz dokonać zmiany Abonenta swoich usług na inny podmiot, to możesz wykonać to samodzielnie w panelu klienta. W przypadku domen e-cesja służy do zmiany Abonenta domeny (przeniesienie praw własności na inny podmiot). Jeśli strona, która będzie przejmować usługi, nie ma u nas jeszcze założonego konta, prosimy o jego założenie poprzez panel.cyberfolks.pl opcja „Nowe konto”.
Aby rozpocząć cesję będziesz potrzebować numeru klienta strony przejmującej. Taki numer można sprawdzić po zalogowaniu się do panelu w prawym górnym rogu klikając w ikonkę profilową.
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/Cesja01.png)
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/Cesja02.png.webp)
E-cesję możesz wykonać dla jednej usługi lub dla kilku usług naraz.
Zaloguj się do panelu klienta panel.cyberfolks.pl
Wyszukaj usługę, dla której chcesz wykonać e-cesje i po prawej stronie wybierz „E-cesja”
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/Cesja03-1024x214.png.webp)
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/Cesja04.png)
Na tym etapie możesz dodać też inne usługi, dla których chcesz wykonać e-cesję. Kliknij „Wyświetl listę usług do wyboru” i dodaj kolejne usługi. Podaj numer klienta strony przejmującej, przeczytaj i zaakceptuj regulaminy, a następnie zapisz.
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2022/02/cesja1-1.jpg.webp)
Po zapisaniu e-cesji zostanie ona rozpoczęta, aby ją kontynuować strona przejmująca powinna zaakceptować e-cesje w swoim panelu klienta. W tym celu trzeba zalogować się do panelu klienta i po lewej stronie w menu Umowy wybrać zakładkę E-cesję i kliknąć „Akceptuj e-cesję”.
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/Cesja05.png.webp)
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/Cesja07-3-1024x201.png.webp)
Zostaniesz przekierowany do szczegółów e-cesji, jeśli wszystko się zgadza to przeczytaj regulaminy, zaakceptuj je i zapisz.
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/Cesja08-1024x555.png.webp)
Po zaakceptowaniu cesji zostanie ona rozpoczęta, a podgląd na jakim jest etapie dostępny jest dla obu stron w panelu klienta.
Jeśli cesja dotyczy domen, to mogą być przesłane linki do potwierdzenia zmiany abonenta (dotyczy to domen globalnych). Informacje o konieczności potwierdzenia dodatkowych linków cesji prześlemy mailowo po rozpoczęciu cesji.