Prowadzisz swoją stronę internetową i zależy Ci na tym, żeby była wyżej w wyszukiwarce? Albo szukasz specjalisty, który zna się na kampaniach reklamowych? A może chcesz prowadzić media społecznościowe swojej firmy, ale nie masz na to czasu?
.
.
.
.
1.
Przejdź do rejestracji, klikając w żółty przycisk poniżej. Wypełnij wszystkie pola potrzebne do utworzenia konta, czyli imię, nazwisko, adres e-mail i hasło. Po zarejestrowaniu konta otrzymasz maila z linkiem potwierdzającym adres e-mail. Kliknij w link, aby potwierdzić. Konto założone!
2.
Teraz możesz się zalogować i przeglądać oferty oraz zamawiać usługi od naszych Partnerów. Znalazłeś ofertę, która Cię zainteresowała? Kliknij w nią, aby poznać szczegóły i wysłać zapytanie do sprzedającego. Opisz, czego dokładnie potrzebujesz, a sprzedający przygotuje ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Dodaj ją do koszyka.
Jeśli natomiast nie potrzebujesz kontaktować się ze sprzedającym, możesz dodać ofertę od razu do koszyka.
3.
Po dodaniu oferty do koszyka przejdź do składania zamówienia. Wypełnij dane adresowe i wybierz sposób płatności. Możesz zapłacić przelewem tradycyjnym lub szybkimi płatnościami. Następnie sprawdź w podsumowaniu, czy wszystko się zgadza i złóż zamówienie. I gotowe! Teraz pozostaje czekać na realizację usługi, która rozwinie Twój biznes.
Możesz skontaktować się z Partnerem, wysyłając mu bezpośrednią wiadomość. Po kliknięciu w ofertę możesz zapoznać się z jej szczegółami oraz napisać do Partnera za pomocą przycisku „KONTAKT”. Jeśli jesteś zalogowany, będziesz mógł od razu wysłać wiadomość. A jeśli nie, zostaniesz przekierowany na stronę logowania/rejestracji. Zaloguj się lub zarejestruj i kontynuuj wysyłanie zapytania. W panelu swojego konta znajdziesz wszystkie wiadomości z Partnerami.
Niektóre projekty wymagają indywidualnych ustaleń w zakresie warunków i czasu realizacji zlecenia. W związku z tym nasi Partnerzy mają możliwość ustalenia własnej stawki za roboczogodzinę.
Przykładowo, wystawiona oferta z ceną za roboczogodzinę stanowi odpowiednik jednej godziny pracy Partnera. Jeśli po kontakcie z Partnerem ustalicie, że realizacja projektu zajmie 5 godzin, powinieneś dodać 5 sztuk usługi do koszyka, a następnie złożyć zamówienie.
Platforma _Partners zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne zakupy oraz płatności. Zamówienie można opłacić na dwa sposoby: szybkimi płatnościami lub przelewem tradycyjnym.
Operatorem szybkich płatności na _Partners jest Tpay. System Tpay zaprojektowany i administrowany w taki sposób, by spełniać najwyższe standardy bezpieczeństwa, m.in. w oparciu o standard PCI-DSS, corocznie audytowany przez niezależnego audytora i potwierdzony certyfikatem na poziomie Level-1. Dodatkowo zgodnie z wytycznymi i zaleceniami nadzorcy, Komisji Nadzoru Finansowego, wszystkie dane (w tym dane osobowe) przechowywane są w Data Center na terenie EOG. Ponadto KIP SA stosuje wszystkie niezbędne środki bezpieczeństwa finansowego narzucone przez ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, weryfikując dokładnie Akceptantów, by pieniądze Płatników były bezpieczne.
Każda usługa ma indywidualny czas realizacji widoczny na stronie wybranej oferty. Jeśli w ofercie widnieje informacja „do uzgodnienia”, należy skontaktować się z Partnerem przed dokonaniem zakupu i ustalić zakres zlecenia.
Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia może wydłużyć się o ustawowy termin związany z prawem do odstąpienia od umowy (14 dni). Jeśli chcesz, aby termin realizacji biegł od chwili złożenia zamówienia, w koszyku zaznacz checkbox „Zleć natychmiastową realizację usługi”. Oznacza to, że rezygnujesz z 14-dniowego okresu przysługującego na anulację zlecenia, a Twoje zamówienie zostanie zrealizowane natychmiastowo, w terminie podanym w ofercie Partnera. Jeśli nie zaznaczysz tej opcji, Partner może zdecydować o rozpoczęciu pracy nad zleceniem dopiero po upłynięciu wspomnianych 14 dni.
Jeśli wystąpił problem z Twoją płatnością i środki nie zostały pobrane, musisz powrócić do koszyka i rozpocząć nową płatność. Po opłaceniu zamówienia pojawi się ono na Twoim koncie oraz otrzymasz powiadomienie potwierdzające zakup usługi.
Jeśli wystąpił problem z Twoją płatnością i środki zostały pobrane, ale zamówienie nie zostało zarejestrowane w systemie, skontaktuj się z operatorem płatności i podaj numer Twojej transakcji. Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Klienta: wsparcie_partners@cyberfolks.pl.