Po zamówieniu nowej usługi hostingowej hasło do panelu administracyjnego nie jest wysyłane mailowo. Możesz skonfigurować hasło do nowego hostingu, logując się do panelu klienta.
1. Zaloguj się do panelu klienta https://panel.cyberfolks.pl. Jeśli nie pamiętasz danych logowania, możesz odzyskać dostęp zgodnie z instrukcją: https://cyberfolks.pl/pomoc/jak-zmienic-haslo-do-panelu-klienta/
2. Po lewej stronie rozwiń menu „Twoje usługi”. Następnie wybierz zakładkę „Hosting”.
3. Na liście hostingów znajdź nową zamówioną usługę i kliknij „Skonfiguruj”:
4. W polu Hasło wpisz hasło, którego będziesz używać do logowania się do panelu administracyjnego. Hasło musi zawierać wielkie i małe litery, znaki specjalne oraz cyfry, składać się musi z minimum 4 znaków i może zawierać maximum 64 znaki.
Gotowe! Po dokonaniu konfiguracji hostingu możesz zalogować się do panelu administratora i zacząć tworzyć swoją stronę.
Login Twojego hostingu podany jest w kolumnie Konto przy Twojej usłudze hostingowej oraz w kwadratowym nawiasie przy nazwie pakietu hostingowego:
Do panelu hostingu możesz zalogować się na kilka sposób – sposoby logowania opisane są w instrukcji: https://cyberfolks.pl/pomoc/logowanie-sie-do-panelu-administracyjnego/