Aby zmienić hasło do skrzynki e-mail:
- Zaloguj się do panelu administratora
- Wybierz domenę
- Wybierz opcję „Konta e-mail” w „Poczta e-mail”
- Kliknij w „Zmień hasło/pojemność przy wybranej skrzynce e-mail
- Wpisz nowe hasło lub wygeneruj je za pomocą „generuj losowo” i kliknij w „Modyfikuj”
- Gotowe!
Możesz też zmienić hasło bez dostępu
Hasło do skrzynki można zmienić z poziomu panelu server_Panel jak i z poziomu Webmail
- server_Panel
Po zalogowaniu otwórz kolejno:
Serwer poczty > Konta email
przy koncie dla którego chcesz dokonać zmiany kliknij na Edytuj

Tutaj możesz nadać nowe hasło:

- Webmail
Z poziomu webmaila, otwórz kolejno:
Ustawienia > Hasło

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do Poczty, a próbujesz się do niej zalogować przez przeglądarkę (WebMail), możesz stworzyć nowe hasło. Nie ma możliwości odzyskania hasła dotychczasowego.
Jak stworzyć nowe hasło do istniejącej skrzynki pocztowej
- Zaloguj się do panelu klienta
- Po lewej stronie rozwiń z menu „Twoje usługi”,
- Wybierz zakładkę Hosting.
- Kliknij w przycisk „Zaloguj do WebAs”, po prawej stronie na liście, przy wybranej usłudze, a zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego panelu zarządzania serwerem.
- Po przejściu do panelu WebAs wybierz dział „Poczta” z lewego menu.
- W kolejnym kroku wybierz domenę, w której znajduje się skrzynka i kliknij obok „OK”, a następnie z listy adresów e-mail wybierz daną skrzynkę klikając w nią.
Po przejściu w szczegóły skrzynki mailowej ustaw nowe hasło i kliknij zapisz formularz. Nowe hasło zostało ustawione!

Aby dowiedzieć się więcej o zabezpieczeniu poczty, przeczytaj artykuł na naszym blogu.