Jak ustawić synchronizacje klienta pocztowego Mozilla Thunderbird z programem antywirusowym ESET (lub Avast).

W przypadku problemów z działaniem poczty w kliencie pocztowym Mozilla Thunderbird przy jednoczesnym korzystaniu z programu antywirusowego ESET lub Avast, konieczne może być ponowne uruchomienie filtrowania protokołu SSL w programie antywirusowym


1. Proszę upewnić się, że konfiguracja serwera poczty wychodzącej i przychodzącej jest poprawna – serwer poczty znajdą Państwo w panelu administracyjnym po lewej stronie. Konfiguracja poczty przychodzącej w programie Mozilla Thunderbird dostępna jest w polu „Konfiguracja serwera”, natomiast konfiguracja poczty wychodzącej w osobnym polu „Poczta wychodząca” . Opis konfiguracji jest dostępny również tutaj : https://cyberfolks.pl/pomoc/konfiguracja-klientow-poczty-porty-adres-serwera-przyklady/

2. W programie antywirusowym ESET aby zmodyfikować ustawienia komunikacji szyfrowanej (SSL), należy wybrać kolejno opcje Ustawienia zaawansowane (F5) -> Strony internetowe i poczta e-mail -> SSL/TLS. Proszę wyłączyć i włączyć filtrowanie zawartości protokołów aplikacji

Chat online

Cześć!

Zapraszamy do rozmowy, chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Jeśli dotyczą one bezpośrednio posiadanych przez Ciebie usług, zalecamy wcześniejsze zalogowanie się do swojego panelu klienta. Dzięki autoryzacji będziemy mogli zaoferować pomoc w szerszym zakresie.

Zachęcamy też do sprawdzenia naszej sekcji wsparcia na https://cyberfolks.pl/pomoc.

Aktualny stan pracy serwerów:

Autoryzacja: nieautoryzowany - Zaloguj się

W związku z przepisami o ochronie danych osobowych informujemy, kto i na jakich zasadach będzie administrować Twoimi danymi: Polityka prywatności cyber_Folks S.A.