Jak ustawić autoresponder?

  • Konfiguracja poczty
  • Panel administracyjny
  • Poczta
  • Strony www
  • Twój serwer

Autoresponder można utworzyć na dwa sposoby, jedynym z nich jest możliwość ustawienia jej z poziomu Panelu Administracyjnego lub po zalogowaniu do skrzynki pocztowej.

Pierwszy sposób:

Aby utworzyć autoresponder:

  1. Zaloguj się do panelu administratora
  2. Wybierz domenę, dla której chcesz go utworzyć
  3. Kliknij w „Autorespondery” w dziale „Poczta e-mail”
  4. Wybierz „Utwórz autoresponder”
  5. Wpisz adres autorespondera, jego treść oraz email, na który będzie kierowana kopia otrzymanej wiadomości i kliknij „Utwórz”
  6. Gotowe! Za pomocą przycisku „modyfikuj” możesz zmieniać ustawienia autorespondera, możesz też usunąć autoresponder zaznaczając go w kolumnie „Wybierz” i następnie klikając w „Usuń”

Drugi sposób:

  1. Zaloguj się to swojej skrzynki pocztowej: https://cyberfolks.pl/logowanie-poczta/
  2. Wybierz opcję „Ustawienia”
  3. Kliknij w „Filtry” następnie „managesieve” i w dziale Filtry „+” na samym dole
  4. W definicji filtra należy uzupełnić
    – nazwę filtru (dowolna nazwa)
    – w stosunku do przychodzącej poczty //wybrać Data | data ( rrrr-mm-dd ) | wartość jest równa lub większa od | TU WPISAĆ datę początkową w formacie np. 2017-12-27 ) i kliknąć po prawej stronie „+”
    – w stosunku do przychodzącej poczty //wybrać Data | data ( rrrr-mm-dd ) | wartość jest równa lub mniejsza od | TU WPISAĆ datę końcową w formacie np. 2017-12-31 )
    – wykonaj następujące czynności: „Odpowiedz wiadomością o treści” -> wypełnić pola z treścią
    – na koniec kliknąć na samym dole na Przycisk „Zapisz”
jak-ustawic-autoresponder
>
Krzysztof Przybyła
Szukaj
Generic filters