Jak ustawić autoresponder?

Artykuł dla panelu:
DirectAdmindirect_Admin
ServerPanelserver_Panel

Autoresponder można utworzyć na dwa sposoby, jedynym z nich jest możliwość ustawienia jej z poziomu Panelu Administracyjnego lub po zalogowaniu do skrzynki pocztowej.

Pierwszy sposób:

Aby utworzyć autoresponder:

  1. Zaloguj się do panelu administratora
  2. Wybierz domenę, dla której chcesz go utworzyć
  3. Kliknij w „Autorespondery” w dziale „Poczta e-mail”
  4. Wybierz „Utwórz autoresponder”
  5. Wpisz adres e-mail autorespondera, uzupełnij temat odpowiedzi, jej treść oraz określ częstotliwość, z jaką mają być wysyłane autoodpowiedzi na dany adres mailowy. Możesz określić również na jaki adres mailowy wysłanie zostana kopia automatycznej wiadomości za pomocą opcji „Wyślij kopię na adres”. Następnie kliknij „Utwórz”
  6. Gotowe! Za pomocą przycisku „Modyfikuj” możesz zmieniać ustawienia autorespondera, możesz też usunąć autoresponder zaznaczając go w kolumnie „Wybierz” i następnie klikając w „Usuń”

Drugi sposób:

  1. Zaloguj się to swojej skrzynki pocztowej: https://cyberfolks.pl/logowanie-poczta/
  2. Wybierz opcję „Ustawienia”
  3. Kliknij w „Filtry” następnie „managesieve” i w dziale Filtry „+” na samym dole
  4. W definicji filtra należy uzupełnić
    – nazwę filtru (dowolna nazwa)
    – w stosunku do przychodzącej poczty //wybrać Data | data ( rrrr-mm-dd ) | wartość jest równa lub większa od | TU WPISAĆ datę początkową w formacie np. 2017-12-27 ) i kliknąć po prawej stronie „+”
    – w stosunku do przychodzącej poczty //wybrać Data | data ( rrrr-mm-dd ) | wartość jest równa lub mniejsza od | TU WPISAĆ datę końcową w formacie np. 2017-12-31 )
    – wykonaj następujące czynności: „Odpowiedz wiadomością o treści” -> wypełnić pola z treścią
    – na koniec kliknąć na samym dole na Przycisk „Zapisz”

Autoresponder, czyli automatyczną odpowiedź, możesz ustawić na dwa sposoby:
1. Z poziomu server_Panel

Po wejściu w Serwer poczty > Konta email i kliknięciu w ikonę Narzędzia
Możesz określić kiedy autoresponder ma być aktywny, jeśli pozostawimy te pola puste, automatyczna odpowiedź będzie działać od chwili zapisu, do odwołania. Wymagane jest uzupełnienie tematu wiadomości i treści.

2. Poprzez webmaila

Po zalogowaniu do webmaila wybieramy ustawienia a następnie opcję autoresponder.

jak-ustawic-autoresponder
>
Krzysztof Przybyła