Uruchom swój sklep internetowy na _Stores w ciągu 14 dni, a otrzymasz w PREZENCIE książkę "Patent na e-commerce" autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego >>>

Jak ustawić alias skrzynki pocztowej (przekierowanie emaili)?

Artykuł dla panelu:
DirectAdmindirect_Admin
ServerPanelserver_Panel

Jeśli chcesz przekierować wiadomości e-mail między skrzynkami musisz utworzyć alias skrzynki.

Możesz stworzyć: 

  • alias bez skrzynki pocztowej – wiadomości będą kierowane na wyznaczony adres e-mail
  • alias oraz skrzynkę pocztową (oczywiście można skorzystać z istniejącej) – wiadomości zostaną na skrzynce pocztowej, a ich kopia zostanie skierowana na wybrany adres e-mail.

Aby utworzyć alias:

  1. Zaloguj się do panelu administratora
  2. Wybierz domenę, dla której ma być utworzony alias
  3. Kliknij w „Przekierowania poczty/aliasy” w dziale „Poczta e-mail”
  4. Wybierz „Utwórz przekierowanie/alias
  5. Uzupełnij pole „Nazwa przekierowania” – jest to alias lub nazwa skrzynki, „E-mail docelowy” – na e-mail podany w tym polu będą trafiały wiadomości (możesz podać kilka adresów e-mail np.: email@domena2.pl, email@domena3.pl) i kliknij w „Utwórz”
  6. Gotowe!

server_Panel daje szerokie możliwości ustawienia konfiguracji aliasów i przekierowań.

  • Aliasy

Przy każdym koncie email, możliwe jest ustawienie kilku aliasów. W praktyce oznacza to, że niezależnie, na który z tych adresów (aliasów) wyślemy wiadomość trafi ona do tej samej skrzynki. Jeżeli dany alias będzie przypisany do kilku skrzynek to mail wysłany na taki adres trafi do każdej z nich. Aliasy można nadać przy tworzeniu skrzynki, można je także edytować dla skrzynek już utworzonych:

jak-ustawic-alias-skrzynki-pocztowej-przekierowanie-emaili
>
Krzysztof Przybyła