Podczas zakładania konta w panelu klienta możesz podać jeden adres mailowy główny, na który będziemy wysyłać proformy, faktury VAT oraz informacje związane z pracami na serwerach. Możesz też dodać kolejny adres mailowy do innej osoby, na który takie informacje będą wysyłane – taki dodany adres mailowy uznamy za autoryzowany, w związku z czym z dodanego adresu mailowego będziemy mogli przyjąć zgłoszenia do realizacji.
1. Zaloguj się do panelu klienta panel.cyberfolks.pl
2. Po lewej stronie rozwiń menu „Twoje dane”. Następnie wybierz zakładkę „Główne dane”.
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/10/pk3.png)
3. Wybierz opcję: „+ Dodaj kontakt do powiadomień”
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/03/pk9.png)
4. Uzupełnij dane i zapisz. Możesz dodać również drugi numer telefonu, ale nie jest to obowiązkowe.
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2020/09/AdresAutoryzowany03-1024x462.png)
5. Po dodaniu nowego kontaktu możesz ustawić jakie powiadomienia mamy wysyłać na ten adres, a jakie nie. Domyślnie aktywne są powiadomienia Finansowe i Techniczne, możesz również wybrać opcję wysyłania jedynie samych faktur VAT bez powiadomień dotyczących wygasania usług (opcja „Tylko Faktury VAT”) i zaznaczyć lub odznaczyć zgody marketingowe.
6. Domyślne aktywna jest również autoryzacja do kontaktu mailowego z nami. Możesz dezaktywować autoryzację dla danego użytkownika w kolumnie „Autoryzowany”
7. Możesz też edytować dodane kontakty, zmieniając adres mailowy lub dodając później numer telefonu, klikając w przycisk „Więcej”
Gotowe!