Jak dodać nowy produkt w _Stores?

Aby dodać nowy produkt przejdź do Produkty > Lista produktów i u góry ekranu wybierz DODAJ NOWY.

Następnie dodaj poniższe informacje o produkcie.
Nazwę produktu:

Opis produktu:

Cenę produktu, ewentualnie cenę promocyjną wraz z ustaleniem czasu trwania promocji:

Określ dane produktu:

W obszarze danych produktu możesz również zaktualizować dane magazynowe dodawanego produktu. Aby włączyć zarządzanie stanem magazynowym dodawanego produktu zaznacz pole wyboru (checkbox). W tym miejscu możesz również określić: czy chcesz sprzedawać dany produkt nawet, jeżeli nie masz go na stanie, wyznaczyć próg niskiego stanu lub ograniczyć sprzedaż produktu do jednej sztuki przy jednym zamówieniu.

Również w obszarze Danych produktu w zakładce Wysyłka możesz ustawić parametry produktu do wysyłki.

Kolejno w Danych produktu > Powiązane produkty możesz dodać produkty:

w pozycji Produkty „upsell” – będą się one wyświetlały się jako propozycje Twojemu klientowi zamiast obecnie przeglądanego produktu np. produkty o wyższej marży, bądź lepszej jakości,

lub w pozycji Produkty „cross-sell” – będą to produkty, które dodatkowo proponujesz Klientowi na podstawie tych, które już wybrał.

Kolejna zakładka to Dane produktu > Atrybuty. Atrybuty umożliwiają definiowanie dodatkowych danych produktu, np. rozmiar lub kolor. Aby dodać nowy atrybut należy w miejscu Nowy atrybut kliknąć Dodaj. Jeżeli to produkt z wariantami zaznacz, aby atrybut był dostępny dla wariantów i naciśnij ZAPISZ ATRYBUTY.

Pamiętaj! Aby dodany Atrybut zapisał się musisz wpisać jego wartości.

Jeżeli atrybuty zostały już wcześniej zdefiniowane, z listy rozwijanej wybierz ten, który chcesz przypisać do danego produktu i kliknij DODAJ.

Aby utworzyć warianty produktów przejdź do Dane produktu > Warianty Następnie wybierz Dodaj Wariant > Idź.

Możesz również utworzyć warianty ze wszystkich atrybutów bez konieczności dodawania każdego oddzielnie. Aby to zrobić wybierz Utwórz wariant ze wszystkich atrybutów > Idź.

Dla każdego z dodanych wariantów możesz ustawić unikalne dane jak np. cenę, wagę, wymiary, itp.

Jeżeli któryś z wariantów nie jest już w Twojej ofercie sprzedażowej możesz go usunąć. Wybierz wybrany wariant i kliknij Usuń.

W zakładce Dane produktu > Zaawansowane możesz umieścić dodatkowe informacje tj. Notatka do zakupu (zostanie wysłana do klienta po złożonym zamówieniu, jeżeli dany towar znajdzie się na jego liście zakupów), Kolejność w menu, Opinie.

Następnie możesz dodać Krótki opis produktu.

W kolejnym miejscu sprawdzisz w jakim stopniu podane informacje o produkcie są zoptymalizowane pod wyszukiwarki internetowe (SEO).

Z prawej strony ekranu możesz m.in. zapisać szkic produktu (w każdej chwili będziesz mógł wrócić do dalszej konfiguracji dodawanego produktu). Nie będzie on widoczny w Twoim sklepie.

Po kliknięciu w przycisk PODGLĄD sprawdzisz jak dodane informacje o produkcie będą prezentować się w sklepie.

Klikając w Skopiuj do nowego szkicu, zduplikujesz produkt wraz ze wszystkimi wpisanymi danymi. W ten sposób możesz dodać nowy produkt, bazując na już dodanym i zmieniając tylko niektóre parametry.

Klikając OPUBLIKUJ sprawisz, że Twój nowy produkt pojawi się w sklepie.

Kolejno możesz swój produkt przypisać do wybranej kategorii – jednej lub kilku.

W przypadku przypisania do więcej niż jednej kategorii musisz określić kategorię główną.

Możesz również dodać nową kategorię. W zaznaczonym poniżej miejscu wpisz nazwę kategorii i kliknij UTWÓRZ KATEGORIĘ.

Koniecznie otaguj swój produkt. Pomaga to w znalezieniu produktu i dodatkowo wpływa na widoczność Twojej strony w wyszukiwarcd. Aby to zrobić wpisz swój tag i kliknij DODAJ.

Bardzo ważnym elementem przy dodawaniu produktów jest dodanie dobrej jakości zdjęć (max. wielkość dodawanych plików: 128 MB.). Zrobisz to klikając w Obrazek produktu oraz Galeria produktu.

Obrazek produktu – to miejsce, w którym definiujesz główne zdjęcie dodawanego produktu. To będzie pierwszy kontakt klienta z oferowanym przez Ciebie produktem – zadbaj o jak najlepszą jakość zdjęcia.

Galeria produktu – tutaj możesz (a nawet powinnaś/powinieneś!) dodać więcej zdjęć produktu.

Łukasz Badziak cyber folks
>
Łukasz Badziak
Projektant treści tekstowych i graficznych, marketingowiec, PR-owiec – w zależności od potrzeby. Majsterkowicz oraz entuzjasta odnawiania starych mebli.
Search
Generic filters