Kto dzieli się patentem na e‑commerce?
- Karol Banaszkiewicz, Edward Ruszczyc i Jacek Świgost, twórcy DISPLATE
- Dominika Żak, założycielka i prezeska DEEZEE
- Radek i Andrzej Kotarscy, twórcy wydawnictwa ALTENBERG
- Łukasz Wichłacz oraz Marcin i Jacek Gardzielikowie, założyciele COFFEEDESK
- Jacek Majewski, Mikołaj Molenda, Hanna Kokczyńska i Benjamin Kuna, założyciele TYLKO
- Alina Sztoch, współwłaścicielka i prezeska KUBOTA
- Michał Pawlik i Radosław Stasiak, twórcy MORELE.NET
- Kaja Rybicka-Gut i Marek Gut, właściciele YOUR KAYA
- Ryszard Zawieruszyński, współtwórca firm OPONEO, DADELO, ROTOPINO I LAM
Dlaczego postanowiliśmy wydać książkę?
- Chcemy inspirować przedsiębiorców do rozpoczęcia działalności w e‑commerce.
- Wierzymy, że atrakcyjna wizualnie forma, pełna konkretnych historii dotrze do dużej liczby osób zainteresowanych przedsiębiorczością.
- Jesteśmy przekonani, że poza dostarczaniem niezawodnych technologii, dzielenie się wiedzą i holistyczne spojrzenie na biznesy naszych klientów jest najlepszą drogą do ich sukcesu.
Co mówią ludzie z branży
"W tej książce przeczytacie prawdziwe historie z których kapie pot, krew i łzy. Nie PR-owe podkręcone kawałki, ale zapis prawdziwych walk przedsiębiorców z rynkiem, konkurencją, swoimi słabościami i biznesową rzeczywistością. Rzadko zdarza się w jednej książce połączyć porady wynikające z doświadczenia oraz zapis zmagań osób, które budowały polskie spółki e‑commerce'owe różnej wielkości."
"Autentyczne historie osób osiągających cele, do których sami dążymy – oto pierwszorzędna dawka inspiracji. W tej książce znaleźli się skuteczni liderzy, których firmy co prawda różnią się modelami biznesowymi, ale łączy je działalność w obszarze e‑commerce oraz polskie korzenie. W każdej opowieści znajdziesz fragmenty, które pomogą Ci spojrzeć świeżym okiem na Twój biznes… i ich produkty"
"Książka jest wspaniałym i wartościowym projektem na rynku e‑commerce. Takiej publikacji do tej pory brakowało! Wysoko kaloryczna wiedza, zebrana w jednym miejscu w formie dynamicznych wywiadów jest inspiracją dla wszystkich tych, którzy planują otworzyć swój sklep online lub prowadzą aktualnie e-biznes. Porady ekspertów e‑commerce są skarbnicą świetnych historii, często trudnych doświadczeń, ciężkiej pracy, których pokłosiem jest SUKCES. Jako self-publisher doceniam piękną, materiałową oprawę i jakość wydania publikacji"
Co znajdziesz
w książce
- 1 Konkretną wiedzę i inspiracje podane w formie historii, których nie znajdziesz nigdzie indziej w sieci.
- 2 Wywiady przeprowadzone przez Krzysztofa Domaradzkiego, doświadczonego dziennikarza magazynu „Forbes”, twórcy polskiej edycji listy „30 przed 30”.
- 3 Piękne zdjęcia naszych rozmówców i ich produktów.
Wydawcą książki jest Manufaktura Książek, specjalizująca się w dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań wydawniczych na rynek D2C, wspierająca self-publisherów oraz influencerów tworzących wartościowy content, takich jak Anna i Marcin Nowakowie (gdziewyjechac.pl), Łukasz Grass (lukaszgrass.pl), Krzysztof Bartnik (imker.pl), Karol Werner (kolemsietoczy.pl), Magdalena Grzebyk (krytykakulinarna.pl) i wielu innych.
Chcę przeczytać książkę
- jak mogę ją zdobyć?
Książka jest dostępna na kilka sposobów:
- 1 Możesz kupić na stronie internetowej EMPIK lub w wybranych salonach prasowych Empiku. Na pewno ją zauważysz, nasz energiczny żółty będzie dobrze widoczny już z daleka.
- 2 Kupując pakiet Standard lub Premium naszego nowego produktu _Stores by cyber_Folks na rok, dostaniesz od nas książkę w prezencie!
- 3 Będąc aktywnym, regularnie sprzedającym i polecającym nasze usługi partnerem cyber_Folks lub współpracując z nami przy naszych projektach, również możesz liczyć na prezent w postaci książki!
- 4 Obserwuj nasze social media: Facebook, Linkedin, Instagram. Planujemy zorganizować quiz, w którym do wygrania będzie książka!