Poszukujemy energicznych i entuzjastycznie nastawionych osób, pragnących budować swoją karierę w jednej z największych firm z branży IT. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za zdalne wsparcie techniczne użytkowników w obszarze usług hostingowych.
Nie zwlekaj, aplikuj i dołącz do naszego zespołu w Rzeszowie, Gdyni lub Poznaniu.

Twoje zadania

  • Obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat)
  • Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące produktów i usług oferowanych przez firmę
  • Konfiguracja i zarządzanie usługami internetowymi w ramach gotowych rozwiązań
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę
  • Wspieranie działań marketingowych firmy poprzez prezentowanie produktów i usług w sposób przystępny dla klientów

Umiejętności

  • Biegłość obsługi komputera wraz z umiejętnością sprawnego pisania
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Lekkość w kontakcie z klientem i umiejętności komunikacyjne
  • Gotowość na pracę w trybie zmianowym i chęć do nauki
  • Dobra organizacja pracy
  • Łatwość przyswajania wiedzy technicznej z zakresu IT
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

Mile widziane

  • Podstawowa wiedza z zakresu hostingu, domen, certyfikatów SSL
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem
  • Podstawowa znajomość budowy stron WWW i zagadnień z obszaru poczty e-mail
  • Znajomość systemów CMS - WordPress / PrestaShop / Joomla

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Stałe wynagrodzenie oraz premia, zależne od doświadczenia i zaangażowania
  • Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
  • Kartę Benefit Systems - Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System kafeteryjny
  • Kurs języka obcego
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin

Aplikuj teraz