Jak odzyskać dostęp do panelu klienta?

Jeśli nie pamiętasz hasła podanego przy rejestracji konta w panelu klienta, to możesz je zresetować za pomocą adresu mailowego, loginu do panelu klienta lub poprzez SMS.

1. Wejdź na stronę panel.cyberfolks.pl
2. Użyj opcji „Nie pamiętam hasła”

3. Następnie podaj login założonego konta lub adres mailowy, na który utworzone było konto klienckie i wciśnij „Dalej”

4. Następnie wybierz, jak chcesz zresetować hasło: e-mail czy SMS.

  • Jeśli chcesz zresetować hasło za pomocą SMS, to wybierz tą opcję i kliknij „Resetuj hasło”.

Na numer telefonu podany w panelu klienta otrzymasz SMS z kodem. Podaj ten kod w polu Kod SMS i niżej podaj nowe hasło do panelu klienta. Po kliknięciu Zmień hasło zmiany zostaną zapisane.

  • Jeśli chcesz zresetować hasło za pomocą Email to wybierz tą opcję i kliknij „Resetuj hasło”.

Na adres mailowy podany przy rejestracji konta. Ze względów bezpieczeństwa zmiana hasła będzie możliwa tylko z tego komputera/adresu IP.

Jeśli utraciłeś dostęp do głównego adresu mailowego oraz numeru telefonu podanych przy rejestracji to możesz odzyskać dostęp po przesłaniu skanów dokumentów, które wskażemy po kontakcie mailowym pod adresem finanse@cyberfolks.pl