Jak sprawdzić logi?

Artykuł dla panelu:
direct_Admin
server_Panel
WebAs

Aby sprawdzić aktualne logi Serwera WWW dla danej domeny należy :

1. Zalogować się do panelu administracyjnego i wybrać domenę, dla której mają być sprawdzone logi
2. Wybrać opcję „Logi” w dziale „Bezpieczeństwo”

3. Następnie wybrać interesująca nas opcję

Aby podejrzeć logi dla danej strony przejdź do zakładki:

Serwer www > Lista adresów www

Następnie przy określonej domenie kliknij na ikoną A aby podejrzeć Access Logi lub E w celu sprawdzenia Error Logów:

Logi serwera można w łatwy sposób pobrać z poziomu panelu WebAs.

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta.
  2. Po lewej stronie rozwiń z menu „Twoje usługi”, wybierz zakładkę Hosting.
  3. Kliknij w przycisk „Zaloguj do WebAs”, po prawej stronie na liście, przy wybranej usłudze a zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego panelu zarządzania serwerem.
  4. Wejdź do zakładki Historia > Logi usług.
  5. Z listy rozwijanej wybierz domenę, zaznacz datę która Cię interesuje i kliknij opcję Pobierz.

Udostępniamy logi do 60 dni wstecz. Starsze do maksymalnie roku wstecz wydane są odpłatnie.

Typy logów dostępne dla VPS oraz serwerów dedykowanych

  • www (access_log, error_log),
  • poczta (SMTP, Autoryzacja, POP3, IMAP)
  • oraz FTP.

Typy logów dostępne dla usług hostingowych

  • www (access_log, error_log).