Chcesz pracować z Warszawy, Helu, Zakopanego, z domu, przyczepy, a może z łódki na jeziorze? U nas to możliwe! Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który wesprze nas w codziennych zadaniach. Jeśli lubisz pracować z ludźmi, a dodatkowo posiadasz wiedzę z zakresu hostingu, aplikuj i dołącz do marki Zenbox.
Twoje zadania
- Zapewnianie klientom najwyższej jakości obsługi zarówno drogą telefoniczną, jak i mailową
- Wsparcie klienta w zakresie oferowanych przez nas usług
- Rozwiązywanie problemów w obszarze technicznym
- Pomoc przy wdrażaniu nowych usług
- Tworzenie specjalistycznych artykułów na naszego bloga
Umiejętności techniczne
- Bardzo dobra znajomość popularnych skryptów takich jak WordPress i Prestashop
- Praktyczna znajomość HTML, PHP i MySQL
- Zaawansowane opanowanie Linux
- Dobra znajomość protokołów HTTP, DNS, SMTP, POP3, IMAP, FTP, SSH
- Biegłość w panelu DirectAdmin
- Znajomość WP-CLI
- Wiedza z zakresu hostingu, domen, certyfikatów SSL
- Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej
Umiejętności miękkie
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
- Dokładność i skrupulatność w realizacji codziennych obowiązków
- Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
- Chęć rozwoju
- Gotowość do pracy zmianowej, nocnej oraz w weekendy
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z panelem WHMCS
- Praktyczna znajomość frameworków PHP np. Symfony, Zend, Cake, CI
- Umiejętność wychodzenia z inicjatywą
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B
- Tryb pracy zdalnej
- Program rozwoju oraz awansu
- Bonusy za pracę nocną, w weekend oraz w święta
- Dopłaty do prądu i internetu
- Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek
- Kartę Benefit Systems – Multisport
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe
- System kafeteryjny
- Kurs języka obcego
- Dzień wolny z okazji Twoich urodzin