Istotna informacja o planowanych pracach technicznych
W tym tygodniu szykujemy istotną zmianę – zmieni się Twój Panel Klienta (ten, w którym są faktury, umowy, dane kontaktowe itp). Celem tego działania jest dalsze poprawianie jakości obsługi: wygody Panelu oraz szybkości wykonywania czynności obsługowych. W związku z pracami w najbliższych dniach nastąpią ograniczenia:
30-09-2020 od godziny 0:00 Wstrzymanie generowania proform odnowieniowych na usługi
30-09-2020, od godziny 15:00 Blokada możliwości edycji danych klienta i zmiany hasła panelu
02-10-2020, od godziny 19:00 Blokada zamawiania nowych usług i opłacania odnowień
04-10-2020, od godziny 14:00 Przywrócenie działania w oparciu o nowy panel
Jeżeli w tych dniach wygasają Twoje domeny
Jeśli Twoje domeny wygasają od 2. do 4. października 2020 – odnów je 1-2 dni wcześniej, ponieważ w weekend zaksięgowanie wpłat nie będzie możliwe, a co za tym idzie – usługi, wyjątkowo w ten weekend, nie będą przedłużone.
Historyczne faktury
Warto też już teraz pobrać historyczne faktury, jeśli są Ci potrzebne. Po niedzieli nie będą one dostępne w panelu – zostaną udostępnione w perspektywie kilku tygodni.
Proformy wystawione w związku z odnowieniami usług, które nie zostaną opłacone do piątku, będą wycofane i wygenerowane ponownie już w nowym systemie, z nową numeracją. Wpłat dokonuje się na ten sam numer rachunku, co do tej pory. Przy okazji zmiany wydłużamy też do 21 dni przed odnowieniem moment, w którym wystawiana jest proforma – daje to po prostu więcej czasu na jej opłacenie.
Zmiana nie wpływa na działanie poczty, stron www, panelu DirectAdmin do zarządzania serwerem, a jedynie na systemy rozliczeniowe i operacje wykonywane przez Panel Klienta.
Przepraszamy za niedogodności związane z tą zmianą. Wierzymy, że są one tak naprawdę stosunkowo niewielkie, a przyczynią się istotnie do sprawności naszego działania. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, dotyczące nowej wersji Panelu Klienta – wszyscy jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Polecane dla Ciebie
Udostępnianie usługi – nowość w Panelu Klienta
W cyber_Folks wprowadziliśmy dla naszych klientów rozwiązanie – udostępnianie usługi. Pozwala ono udostępnić innym użytkownikom konkretną usługę, taką jak hosting lub domena, bez konieczności udostępniania całego swojego konta.
Jak wyczyścić pamięć podręczną przeglądarek
Przeglądarki internetowe przechowują skrypty, obrazki i inne pliki stron internetowych w pamięci podręcznej (cache), aby przyspieszyć ich wczytywanie. W niektórych sytuacjach jesteśmy jednak zmuszeni przeprowadzić czyszczenie cache przeglądarki
Hekko.pl połączone z cyberfolks.pl!
Cześć! Zgodnie z zapowiedziami 2. listopada połączyliśmy dwie marki w naszej grupie, które od dawna trafiają do podobnych grup odbiorców […]
Szukasz dalej?