Salon kosmetyczny Bio-line, to lokalna, ceniona firma beauty, oferująca chwile relaksu, piękna i zdrowia w jednej z krakowskiej dzielnic. Salon zbudował swoją renomę dzięki wieloletniemu zaangażowaniu w dbałość o piękno i zdrowie oraz doskonałe rekomendacje – to właśnie polecenia od zadowolonych klientek są głównym motorem napędowym ich biznesu. Dzięki temu Bio-line z powodzeniem zapełnia grafik na wiele miesięcy do przodu.

Mimo, że firma nie miała dotychczas strony internetowej, potrzeba jej stworzenia stawała się coraz bardziej oczywista – zwłaszcza w obliczu rosnącej liczby zapytań i chęci ułatwienia klientkom dostępu do informacji o ofercie. W tym celu Bio-line wykorzystało _now – kreator stron, pozwalający na szybkie wdrożenie strony. Zero kodu, zero obaw o czekanie na zdjęcia, teksty, czas innych osób.

Poznaj case studyCase Study (studium przypadku) to szczegółowa analiza konkretnego problemu, projektu lub sytuacji, która miała miejsce w przeszłości. W informatyce i biznesie case study jest często wykorzystywane do ilustrowania, jak zastosowane rozwiązania technologiczne przyczyniły się do sukcesu projektu. Studium przypadku może dotyczyć różnych aspektów, takich jak wdrożenie systemu, optymalizacja działania sklepu internetowego czy poprawa wydajności serwera. Jakie informacje zawiera case study? Case study zazwyczaj obejmuje opis problemu, przed którym stanęła firma...Czym jest Case Study? uruchomienia własnej strony internetowej Bio-line – marki kosmetycznej, specjalizującej się w zabiegach na twarz i ciało i zobacz jak salon usprawnił obsługę klientów, skracając czas odpowiedzi aż o 83%.

Coraz więcej zapytań o ofertę

Bio-line to miejsce stworzone przez kobiety z myślą o…potrzebach zarówno kobiet jak i mężczyzn. Wierzymy, że zdrowie i piękno nie mają płci. Oferowane zabiegi, od pielęgnacji skóry po bardziej zaawansowane zabiegi i terapie kosmetyczne, są dopasowane do typu skóry i potrzeb, mówi Paulina, właścicielka salonu.

Paulina Majdra

Bio-line powstał z pasji do pielęgnacji i pragnienia stworzenia przestrzeni, w której każdy – niezależnie od płci czy wieku – może poczuć się wyjątkowo. Od samego początku celem naszego salonu było przełamanie stereotypów dotyczących branży beauty. Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie każdy, bez względu na to, kim jest, będzie mógł zadbać o swoje zdrowie i wygląd. Często spotykamy się z przekonaniem, że branża beauty jest skierowana wyłącznie do kobiet, ale to mit. Nasze podejście opiera się na głębokim przekonaniu, że zdrowie skóry, poczucie piękna i dobre samopoczucie to uniwersalne wartości, które są ważne dla każdego człowieka, niezależnie od jego płci, wieku czy stylu życia.

Paulina Majdra, właścicielka salonu Bio-line

Po latach budowania swojej reputacji na poleceniach, osobistych rekomendacjach i social-mediach, potrzeby salonu Bio-line zmieniły się, coraz więcej klientek poszukiwało nas online. Pytania o dostępność zabiegów, portfolio oraz prośby o informację dotyczące oferty zaczęły pojawiać się w mediach społecznościowych, poprzez e-mail, a także telefonicznie.

Wyzwanie – prezentacja oferty

Bio-line działał w oparciu o social media. Brak strony internetowej stał się wyzwaniem, zwłaszcza w sytuacji gdy wpadało coraz więcej powtarzalnych pytań. Klienci, którzy słyszeli pozytywne rekomendacje, poszukiwali więcej informacji o zabiegach, potwierdzenia wiarygodności, a to prowadziło do wielu telefonów i wiadomości, które właścicielka musiała obsługiwać nieraz do późnej nocy.

Jak powinnam przygotować się na zabieg mezoterapii?
Czy po oczyszczaniu wodorowym mogę od razu nakładać makijaż?
Czy mogę zobaczyć portfolio z Waszych zabiegów?

To zaledwie kilka z pytań, które pojawiały się już na wstępie, zanim jeszcze klient zdecydował się na wizytę.

Kierunek automatyzacja!

Decyzja o stworzeniu własnej strony internetowej była nie tylko odpowiedzią na rosnące potrzeby, ale również krokiem w stronę automatyzacji obsługi. Dzięki temu Bio-line może lepiej zarządzać swoim czasem, skupiając się na ofercie i pielęgnacji, a nie na obsłudze powtarzalnych zapytań. Klienci zyskali łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji w jednym miejscu niezależnie od czasu i miejsca w jakim ich szukają.

Jak dodaje Paulina:

Temat strony internetowej pojawił się w mojej głowie już jakiś czas temu. Główne obawy dotyczyły tego, że trzeba znaleźć właściwą agencję, która stworzyłaby stronę, a to wydawało się czasochłonne i kosztowne. Bałam się, że stworzenie strony pochłonie mnóstwo czasu, jaki mogłabym przeznaczyć na rozwój salonu, a dodatkowo budżet był dużym ograniczeniem. Dlatego długo odwlekałam decyzję. Dopiero gdy odkryłam prostsze rozwiązania, jak _now, postanowiłam spróbować.

Social media to nie wszystko

Choć media społecznościowe są świetnym narzędziem do budowania wizerunku i dzielenia się najnowszymi realizacjami, to jednak mają swoje ograniczenia. Główne wyzwanie polega na tym, że treści, które publikujemy, szybko znikają w natłoku innych postów i informacji.

Udostępnianie efektów pracy na wallu czy w feedzie jest skuteczne, ale po kilku dniach czy tygodniach te posty często giną w gąszczu innych publikacji. W rezultacie, klienci, którzy chcieliby wrócić do danego wpisu, mogą mieć trudności z jego odnalezieniem.

social media czy strona internetowa

Tworzymy własną stronę internetową

Podjęcie decyzji o własnej stronie wynikało z jednej strony z potrzeby usprawnienia obsługi zapytań klientów i pokazaniu własnej oferty, z drugiej zaś z chęci zwiększenia widoczności marki w internecie.

Cel projektu

Głównymi celami utworzenia nowej strony internetowej były:

  1. Ułatwienie klientom dostępu do informacji o usługach.
  2. Budowanie wizerunku marki online.
  3. Promocja nowych usług: mezoterapii igłowej, brwi permanentnych oraz zabiegów podologicznych i przyciągnięcie klientów do poznania tych usług.

Postawiliśmy na szybkie i sprawne rozwiązanie oferowane przez kreator stron _now. Proces budowy strony okazał się wyjątkowo intuicyjny – od wyboru szablonu, przez dostosowanie układu, aż po dodanie treści i zdjęć. To niewiarygodne, jak niewiele czasu potrzeba, a by wstępnie mieć swój własny adres w sieci!

Prezentacja oferty
i usług

Budowanie wizerunku marki

Przyciągnięcie nowych klientów

strona internetowa Bio-line stworzona na kreatorze stron internetowych _Now

Personalizacja

„Chcieliśmy stworzyć stronę, która pozwoli nam zaprezentować nasze usługi i dokładnie opisać zabiegi. Zależało nam również na tym, aby była łatwa w obsłudze.”

Kreator stron _now zapewnił:

  • intuicyjny interfejs do tworzenia i zarządzania treściami;
  • możliwość łatwego dostosowania szablonu;
  • gotowy pakiet zdjęć na start;
  • wstępnie przygotowaną treść, będącą inspiracją do dalszej pracy ze stroną.

Jesteśmy online!

Jesteśmy online! Właśnie uruchomiliśmy naszą stronę i jesteśmy zachwyceni, jak szybko udało nam się przejść przez cały proces. Zdecydowaliśmy się na własną domenę bio-line.com.pl.

Dzięki prostemu kreatorowi stron _now, mogliśmy śledzić, jak strona dosłownie buduje się na naszych oczach. dostaliśmy wstępne teksty i zdjęcia, które pomogły nam się zainspirować i szybciej ruszyć z projektem. Kreator prowadził nas krok po kroku, a strona praktycznie tworzyła się na żywo. Po instalacji mogliśmy sami dostosować wszystkie elementy do naszych potrzeb – zmieniliśmy teksty, dodaliśmy własne zdjęcia i teraz strona jest dokładnie taka, jak chcieliśmy. Teraz nasi klienci mogą łatwo nas znaleźć i zapoznać się z ofertą w kilka sekund!

Paulina Majdra, właścicielka salonu Bio-line

Oszczędność czasu do 83%

Własna strona internetowa okazała się prawdziwą rewolucją w obsłudze klientów! Wcześniej każde zapytanie, które wpadało do skrzynki mailowej, wymagało czasu i skupienia na precyzyjnym wyjaśnieniu wszelkich wątpliwości. Szczegółowe opisanie usługi, dołączenie zdjęć, wyjaśnienie wszystkich detali wymagało czasu.

Załóżmy, że średnio jedno zapytanie obsługowe to 12 minut. To nasz czas, w jakim możemy klienta przyciągnąć do siebie. A jeśli takich pytań dziennie wpada kilka?

Strona pozwala usprawnić ten proces. Teraz? Wystarczy kilka kliknięć. Salon może szybko przesłać link do strony, gdzie znajdują się wszystkie niezbędne informacje, a ewentualne dodatkowe pytania wyjaśnić w mgnieniu oka. Zamiast 12 minut, odpowiada w zaledwie 2 minuty. Efekt? Oszczędność czasu do 83%, jaki może wykorzystać na rozwijanie swojego biznesu!

Poszerzamy ofertę

Bio-line nie zatrzymuje się w działaniu. Wręcz przeciwnie. Obserwując rynek, poszerzając wiedzę i zdobywając nowe umiejętności, salon aktywnie rozwija swoją ofertę.

  • permanentne brwi
    Paulina, ekspertka w dziedzinie makijażu permanentnego, wprowadziła usługę permanentnych brwi, która szybko zyskała popularność wśród klientów. Na stronie internetowej znajduje się dedykowana podstrona, gdzie szczegółowo opisano proces zabiegu, jego korzyści oraz zdjęcia efektów przed i po zabiegu.
  • zabiegi podologiczne
    Sylwia, specjalistka podologii, zaoferowała klientom zabiegi podologiczne, które obejmują kompleksową pielęgnację stóp. Podobnie jak w przypadku permanentnych brwi, na stronie zamieszczono szczegółowe opisy zabiegów oraz porady dotyczące pielęgnacji stóp.

Podsumowanie

Salon Bio-line z pełnym zaangażowaniem rozwija swoją obecność w sieci. Dzięki dywersyfikacji kanałów, w tym uruchomieniu własnej strony internetowej, kompleksowo przedstawia swoje usługi oraz ważne informacje w jednym miejscu. Jak podkreśla właścicielka, to nie tylko sposób na lepszą prezentacje oferty, ale także znacząca oszczędność czasu – zarówno dla nas, jak i dla klientów. Klienci mogą szybko znaleźć potrzebne informacje, a my możemy skutecznie pozyskiwać ich uwagę. Zapraszamy na bio-line.com.pl i do salonu!

>
Katarzyna Węgiel
Pasjonatka i praktyk działań inbound marketing. Prywatnie miłośniczka bliższych i dalszych wycieczek rowerowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

Polecane dla Ciebie

Szukasz dalej?

Przeglądaj wg dat
  • Przeglądaj wg dat
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • listopad 2024
  • październik 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • luty 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • listopad 2023
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • sierpień 2018
  • lipiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • październik 2017
  • czerwiec 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • październik 2016
  • wrzesień 2016
  • sierpień 2016
  • lipiec 2016
  • czerwiec 2016
  • maj 2016
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016
  • lipiec 2015
  • maj 2015
  • grudzień 2014
  • sierpień 2014
  • lipiec 2014
  • czerwiec 2014
  • kwiecień 2014