Połącz własny sklep z Allegro, Amazon, eBay, Empik oraz innymi platformami w jednym narzędziu. Automatyzuj sprzedaż, oszczędzaj czas z Apilo!
Apilo możesz testować za darmo przez 21 dni bez żadnych zobowiązań
Apilo to platforma, która pozwala sprzedawcom online obsługiwać całą sprzedaż w jednym miejscu. To swoisty mózg Twojego biznesu e-commerce.
Umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, fakturami i wysyłkami z różnych źródeł.
Połącz sklepy i marketplace’y, automatycznie synchronizuj zamówienia, magazyn i wysyłki. Oszczędzaj czas, minimalizuj błędy i zwiększaj sprzedaż.
Dzięki automatyzacji oraz centralizacji obsługi procesy związane z realizacją zamówień (drukowanie etykiet, pakowanie, wysyłka) mogą przyspieszyć aż dziesięciokrotnie.
Apilo pomaga znacząco ograniczyć ręczne wprowadzanie danych, co przekłada się na oszczędności czasu potrzebnego na obsługę zamówień czy wystawianie ofert nawet o 90%.
Szeroki wachlarz integracji ze sklepami, marketplace’ami, firmami kurierskimi, narzędziami księgowymi, hurtowniami. Rozwijaj sprzedaż. Zdobywaj nowe rynki w Polsce i za granicą
Masz sklep internetowy na PrestaShop, WooCommerce lub Magento? A może korzystasz z platform abonamentowych, takich jak Shoper, IdoSell, RedCart, ShopGold, _Stores czy Shopify?
Dzięki Apilo w prosty sposób połączysz sklep np. z Allegro oraz z innymi kanałami sprzedaży, aby z jednego miejsca zarządzać całą sprzedażą, w tym zamówieniami, stanami magazynowych czy ofertami.
Sprzedajesz na Allegro, Amazon, eBay, Empik, OLX, Modivo, Erli, Etsy, eMAG lub innych marketplace’ach? Masz dość logowania się do różnych paneli i szukasz wygody w zarządzaniu sprzedażą?
Połącz swoje konta w Apilo, dodaj własny sklep i zarządzaj sprzedażą w jednym miejscu. Synchronizuj oferty, zamówienia oraz stany magazynowe między różnymi platformami – bez ręcznej pracy. Buduj swoją markę!
Zarządzanie wysyłkami może być proste! Dzięki Apilo oszczędzasz czas i unikasz błędów, bo pomaga Ci automatyzacja.
Integracja Apilo z systemami fakturowania i ERP przyspiesza obsługę zamówień i faktur, a także upraszcza rozliczenia.
Korzystasz z systemów WMS, takich jak np. Nubo WMS, Expert WMS, Asiston WMS? Połącz je z Apilo i synchronizuj stany magazynowe w czasie rzeczywistym.
Apilo pozwala zarządzać sprzedażą w wielu miejscach jednocześnie. Dane o ofertach, zamówieniach i stanach magazynowych są automatycznie synchronizowane, oszczędzając czas.
Moduł do obsługi sprzedaży na Allegro, Amazon, Erli, Empik i innych. Umożliwia masowe wystawianie ofert, ich edycję oraz automatyczną aktualizację stanów magazynowych i cen na wielu platformach.
Apilo integruje się z firmami kurierskimi, generując etykiety i upraszczając wysyłkę. Automatyzuje także fakturowanie oraz pakowanie, a to przyspiesza realizację zamówień i minimalizuje błędy.
System automatycznie aktualizuje stany magazynowe oraz ceny, eliminując ryzyko sprzedaży brakującego towaru i zapewniając spójność oferty i aktualność stanów magazynowych.
Apilo wykorzystuje ChatGPT do automatycznego generowania unikalnych opisów produktów, oszczędzając czas i zwiększając wartość pod kątem SEO prezentowanych ofert.
Platforma oferuje ponad 300 gotowych integracji z hurtowniami, umożliwiając szybkie wystawianie produktów i automatyczne aktualizacje stanów magaznowych oraz cen.
Napisz lub zadzwoń, chętnie Ci pomożemy.
Platforma dostępna jest w różnych planach abonamentowych, które różnią się zakresem dostępnych opcji oraz ceną. Wybór zależy od Cienie i potrzeb Twojego biznesu.
Ceny zaczynają się już od 29 zł / miesięcznie, zatem nawet jeśli nie masz dużego sklepu, ale np. sprzedajesz równolegle na Allegro czy innej platformie typu marketplace, to dzięki Apilo zaoszczędzisz czas i szybciej rozwiniesz sprzedaż.
Ceny wszystkich pakietów oraz ich zawartość znajdziesz w cenniku.
od 29 zł / mies.
cena netto
W pakiecie:
Apilo to platforma do zarządzania sprzedażą internetową (omnichannel). Umożliwia integrację wielu kanałów e-commerce (sklepy internetowe, marketplace’y itp.) i automatyzację obsługi – wszystkie zamówienia i oferty obsługujesz wygodnie w jednym systemie
Tak, dostępny jest darmowy okres próbny. Po rejestracji nowego konta można przez 21 dni korzystać z platformy bez opłat i sprawdzić jej pełne możliwości w swoim biznesie. Załóż bezpłatnie konto testowe w Apilo.
Założenie konta odbywa się przez rejestrację na stronie internetowej. Po zalogowaniu dodajesz swoje kanały sprzedaży oraz konfigurujesz integracje – po krótkiej konfiguracji możesz od razu zacząć obsługiwać zamówienia. Załóż bezpłatnie konto testowe w Apilo.
Apilo działa w chmurze, więc nie musisz nic instalować na swoim komputerze. Wystarczy dostęp do internetu i przeglądarka, aby korzystać z systemu.
Nie, obsługa Apilo nie wymaga specjalistycznej wiedzy ani umiejętności programistycznych. System posiada intuicyjny, przejrzysty interfejs, dzięki czemu jest przyjazny dla użytkownika.
Apilo można połączyć ze sklepami działającymi na najpopularniejszych rozwiązaniach e-commerce w Polsce. Są to zarówno platformy open source jak: WooCommerce, PrestaShop czy Magento. Jak również platformy abonamentowe takie jak: Shoper, IdoSell, RedCart, ShopGold czy Shopify.
Apilo możesz zintegrować z marketplace’ami takimi jak m.in. Allegro, Empik, Amazon, eBay, OLX, Modivo, eMag, Etsy, Erli, morele wieloma innymi. Pełną listę znajdziesz na stronie Apilo w sekcji Platformy.
Platformę połączysz z szeroką gamę firm kurierskich, takich jak m.in. InPost, DPD, GLS, Poczta Polska, UPS, Orlen Paczka, Wysyłki Allegro, Allegro OneBox, Furgonetka, Apaczka, DHL, FedEx i wiele innych. Pełną listę znajdziesz na stronie Apilo w sekcji Kurierzy.
Są to: wfirma, inFakt, FakturaXL, Subiekt GT, SubiektNexo, Asseco WARPO, Navireo, Comarch ERP XL, Comarch Optima, Symfonia, ifirma, Shoper Faktury i Magazyn, Enova 365, Rekord ERP, Fakturownia.
Pełną listę znajdziesz na stronie Apilo w sekcji Hurtownie.
Tak. Platforma oferuje gotowe integracje z ponad 300 hurtowniami, część z nich działa w modelu dropshipping. Umożliwia to płynny import produktów z hurtowni i wystawianie ich ofert na zintegrowanych kanałach sprzedaży.
Narzędzie pozwala zautomatyzować wiele powtarzalnych zadań. System może np. synchronizować stany magazynowe i ceny między różnymi kanałami sprzedaży, automatycznie przetwarzać zamówienia (wystawiać dokumenty sprzedaży) oraz automatyzować procesy pakowania.
Tak, system jest elastyczny i możesz go dopasować do swoich potrzeb. Ustawisz własne reguły automatyzacji, szablony wiadomości oraz wiele innych parametrów, aby wszystko działało zgodnie ze specyfiką Twojego biznesu.
Tak, platforma jest przystosowana do sprzedaży międzynarodowej. System obsługuje wiele walut oraz języków, co pozwala zarządzać ofertami i zamówieniami z różnych rynków w jednym miejscu.
Tak, platforma pozwala na pracę zespołową. Możesz dodać do konta firmowego wielu użytkowników (np. pracowników), aby kilka osób mogło korzystać z systemu jednocześnie.
Narzędzie sprawdza się zarówno w małych firmach, jak i u dużych sprzedawców. System jest skalowalny i posiada różne plany abonamentowe, więc można go dopasować do skali prowadzonego biznesu.