Zarządzaj sprzedażą online nawet 10 razy szybciej

Czym jest Apilo?

Apilo to platforma, która pozwala sprzedawcom online obsługiwać całą sprzedaż w jednym miejscu. To swoisty mózg Twojego biznesu e-commerce.
Umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, fakturami i wysyłkami z różnych źródeł.

Połącz sklepymarketplace’y, automatycznie synchronizuj zamówienia, magazyn i wysyłki. Oszczędzaj czas, minimalizuj błędy i zwiększaj sprzedaż.


10 razy szybsza obsługa zamówień w porównaniu do tradycyjnej

Dzięki automatyzacji oraz centralizacji obsługi procesy związane z realizacją zamówień (drukowanie etykiet, pakowanie, wysyłka) mogą przyspieszyć aż dziesięciokrotnie.

Do 90% oszczędności czasu na powtarzalnych czynnościach

Apilo pomaga znacząco ograniczyć ręczne wprowadzanie danych, co przekłada się na oszczędności czasu potrzebnego na obsługę zamówień czy wystawianie ofert nawet o 90%.

Ponad 550 różnych integracji
(w tym ponad 300 z hurtowniami)

Szeroki wachlarz integracji ze sklepami, marketplace’ami, firmami kurierskimi, narzędziami księgowymi, hurtowniami. Rozwijaj sprzedaż. Zdobywaj nowe rynki w Polsce i za granicą


Rozszerz sprzedaż w sklepie o nowe kanały

Masz sklep internetowy na PrestaShop, WooCommerce lub Magento? A może korzystasz z platform abonamentowych, takich jak Shoper, IdoSell, RedCart, ShopGold, _Stores czy Shopify?

Dzięki Apilo w prosty sposób połączysz sklep np. z Allegro oraz z innymi kanałami sprzedaży, aby z jednego miejsca zarządzać całą sprzedażą, w tym zamówieniami, stanami magazynowych czy ofertami.


Sprzedawaj wygodnie i na własnych zasadach

Sprzedajesz na Allegro, Amazon, eBay, Empik, OLX, Modivo, Erli, Etsy, eMAG lub innych marketplace’ach? Masz dość logowania się do różnych paneli i szukasz wygody w zarządzaniu sprzedażą?

Połącz swoje konta w Apilo, dodaj własny sklep i zarządzaj sprzedażą w jednym miejscu. Synchronizuj oferty, zamówienia oraz stany magazynowe między różnymi platformami – bez ręcznej pracy. Buduj swoją markę!

marketplace'y zintegrowane z apilo

apilo oraz firmy kurierskie

Wysyłaj szybciej dzięki automatyzacji wysyłek

Zarządzanie wysyłkami może być proste! Dzięki Apilo oszczędzasz czas i unikasz błędów, bo pomaga Ci automatyzacja.

  • Szybsza realizacja zamówień – sortowanie zamówień wg formy dostawy
  • Drukowanie etykiet jednym kliknięciem – bez ręcznego kopiowania danych
  • Szybsze pakowanie dzięki Asystentowi Pakowania i skanerowi
  • Mniej pomyłek – system sam pilnuje poprawności wysyłki

Sprawne rozliczenia na wyciągnięcie ręki

Integracja Apilo z systemami fakturowania i ERP przyspiesza obsługę zamówień i faktur, a także upraszcza rozliczenia.

  • Oszczędność czasu – koniec z ręcznym wprowadzaniem danych
  • Mniej błędów – dane są zawsze aktualne w obu systemach
  • Wszystko w jednym miejscu – pełna kontrola nad sprzedażą i rozliczeniami

integracje apilo z systemami wms

Zarządzaj efektywniej magazynem dzięki integracji z WMS

Korzystasz z systemów WMS, takich jak np. Nubo WMS, Expert WMS, Asiston WMS? Połącz je z Apilo i synchronizuj stany magazynowe w czasie rzeczywistym.

  • Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych
  • Pełna kontrola nad przepływem towarów
  • Eliminacja błędów i oszczędność czasu
  • Sprzedawaj online bez obaw o stany magazynowe

Centrum dowodzenia Twoją sprzedażą online

  • Szybsza wysyłka i obsługa klientów – generowanie etykiet, faktur i przekazywanie danych do księgowości
  • Twoje sklepy i marketplace’y w jednym panelu – integracja w kilka minut
  • Automatyczna synchronizacja zamówień i magazynu

Najważniejsze funkcje Apilo

Obsługa sprzedaży wielokanałowej

Apilo pozwala zarządzać sprzedażą w wielu miejscach jednocześnie. Dane o ofertach, zamówieniach i stanach magazynowych są automatycznie synchronizowane, oszczędzając czas.

Marketplace Manager

Moduł do obsługi sprzedaży na Allegro, Amazon, Erli, Empik i innych. Umożliwia masowe wystawianie ofert, ich edycję oraz automatyczną aktualizację stanów magazynowych i cen na wielu platformach.

Automatyzacja sprzedaży i wysyłki

Apilo integruje się z firmami kurierskimi, generując etykiety i upraszczając wysyłkę. Automatyzuje także fakturowanie oraz pakowanie, a to przyspiesza realizację zamówień i minimalizuje błędy.

Zarządzanie stanami i cenami

System automatycznie aktualizuje stany magazynowe oraz ceny, eliminując ryzyko sprzedaży brakującego towaru i zapewniając spójność oferty i aktualność stanów magazynowych.

Sztuczna inteligencja

Apilo wykorzystuje ChatGPT do automatycznego generowania unikalnych opisów produktów, oszczędzając czas i zwiększając wartość pod kątem SEO prezentowanych ofert.

Obsługa hurtowni i dropshippingu

Platforma oferuje ponad 300 gotowych integracji z hurtowniami, umożliwiając szybkie wystawianie produktów i automatyczne aktualizacje stanów magaznowych oraz cen.

Masz pytania związane z Apilo?

Napisz lub zadzwoń, chętnie Ci pomożemy.

Ile kosztuje Apilo?

Platforma dostępna jest w różnych planach abonamentowych, które różnią się zakresem dostępnych opcji oraz ceną. Wybór zależy od Cienie i potrzeb Twojego biznesu.

Ceny zaczynają się już od 29 zł / miesięcznie, zatem nawet jeśli nie masz dużego sklepu, ale np. sprzedajesz równolegle na Allegro czy innej platformie typu marketplace, to dzięki Apilo zaoszczędzisz czas i szybciej rozwiniesz sprzedaż.

Ceny wszystkich pakietów oraz ich zawartość znajdziesz w cenniku.

od 29 zł / mies.

cena netto


W pakiecie:

  • do 100 zamówień
  • do 2 000 ofert
  • 1 użytkownik
  • integracje – bez limitu
  • support – pełne wsparcie

Częste pytania

Apilo to platforma do zarządzania sprzedażą internetową (omnichannel). Umożliwia integrację wielu kanałów e-commerce (sklepy internetowe, marketplace’y itp.) i automatyzację obsługi – wszystkie zamówienia i oferty obsługujesz wygodnie w jednym systemie​

Tak, dostępny jest darmowy okres próbny. Po rejestracji nowego konta można przez 21 dni korzystać z platformy bez opłat i sprawdzić jej pełne możliwości w swoim biznesie​. Załóż bezpłatnie konto testowe w Apilo.

Założenie konta odbywa się przez rejestrację na stronie internetowej. Po zalogowaniu dodajesz swoje kanały sprzedaży oraz konfigurujesz integracje – po krótkiej konfiguracji możesz od razu zacząć obsługiwać zamówienia. Załóż bezpłatnie konto testowe w Apilo.

Apilo działa w chmurze, więc nie musisz nic instalować na swoim komputerze. Wystarczy dostęp do internetu i przeglądarka, aby korzystać z systemu.

Nie, obsługa Apilo nie wymaga specjalistycznej wiedzy ani umiejętności programistycznych. System posiada intuicyjny, przejrzysty interfejs, dzięki czemu jest przyjazny dla użytkownika.

Apilo można połączyć ze sklepami działającymi na najpopularniejszych rozwiązaniach e-commerce w Polsce. Są to zarówno platformy open source jak: WooCommerce, PrestaShop czy Magento. Jak również platformy abonamentowe takie jak: Shoper, IdoSell, RedCart, ShopGold czy Shopify.

Apilo możesz zintegrować  z marketplace’ami takimi jak m.in. Allegro, Empik, Amazon, eBay, OLX, Modivo, eMag, Etsy, Erli, morele wieloma innymi. Pełną listę znajdziesz na stronie Apilo w sekcji Platformy.

Platformę połączysz z szeroką gamę firm kurierskich, takich jak m.in. InPost, DPD, GLS, Poczta Polska, UPS, Orlen Paczka, Wysyłki Allegro, Allegro OneBox, Furgonetka, Apaczka, DHL, FedEx i wiele innych. Pełną listę znajdziesz na stronie Apilo w sekcji Kurierzy. 

Są to: wfirma, inFakt, FakturaXL, Subiekt GT, SubiektNexo, Asseco WARPO, Navireo, Comarch ERP XL, Comarch Optima, Symfonia, ifirma, Shoper Faktury i Magazyn, Enova 365, Rekord ERP, Fakturownia.

Pełną listę znajdziesz na stronie Apilo w sekcji Hurtownie.

Tak. Platforma oferuje gotowe integracje z ponad 300 hurtowniami, część z nich działa w modelu dropshipping​. Umożliwia to płynny import produktów z hurtowni i wystawianie ich ofert na zintegrowanych kanałach sprzedaży.

Narzędzie pozwala zautomatyzować wiele powtarzalnych zadań. System może np. synchronizować stany magazynowe i ceny między różnymi kanałami sprzedaży, automatycznie przetwarzać zamówienia (wystawiać dokumenty sprzedaży) oraz automatyzować procesy pakowania.

Tak, system jest elastyczny i możesz go dopasować do swoich potrzeb. Ustawisz własne reguły automatyzacji, szablony wiadomości oraz wiele innych parametrów, aby wszystko działało zgodnie ze specyfiką Twojego biznesu.

Tak, platforma jest przystosowana do sprzedaży międzynarodowej. System obsługuje wiele walut oraz języków, co pozwala zarządzać ofertami i zamówieniami z różnych rynków w jednym miejscu.

Tak, platforma pozwala na pracę zespołową. Możesz dodać do konta firmowego wielu użytkowników (np. pracowników), aby kilka osób mogło korzystać z systemu jednocześnie.

Narzędzie sprawdza się zarówno w małych firmach, jak i u dużych sprzedawców. System jest skalowalny i posiada różne plany abonamentowe, więc można go dopasować do skali prowadzonego biznesu.