Dwuetapowa weryfikacja – 2FA w panelu klienta

Do panelu klienta możesz ustawić dwustopniową weryfikację, aby dodatkowo zabezpieczyć konto na wypadek kradzieży hasła.

  1. Zaloguj się do panelu klienta panel.cyberfolks.pl
  2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilową i wybierz opcję Weryfikacja dwuetapowa (2FA).
  3. Na liście dostępnych metod znajdziesz 3 opcje:
    -SMS
    -Email
    -Google Authenticator

  4. Wybierz pożądaną przez siebie metodę weryfikacji, zaznaczając przycisk obok jej nazwy.

    Uwaga! Można ustawić tylko jedną aktywną metodę. W przypadku próby włączenia innej metody poprzednio wybrana metoda dezaktywuje się.

    Jeśli dane kontaktowe (nr telefonu lub adres e-mail) nie są aktualne, lub chcesz je zmienić, kliknij odnośnik widoczny powyżej listy metod autoryzacji.

> Metoda SMS_

Po wybraniu tej opcji, na numer telefonu widoczny poniżej nazwy metody, podczas próby logowania zostanie wysłana wiadomość SMS z kodem jednorazowym. Po wybraniu tej opcji, na numer telefonu widoczny poniżej nazwy metody, podczas próby logowania zostanie wysłana wiadomość SMS z kodem jednorazowym.

Wprowadź otrzymany w wiadomości SMS kod i kliknij przycisk „kontynuuj”. Możesz również zaznaczyć opcję „Dodaj to urządzenie do zaufanych”, aby kolejne logowania z tego urządzenia nie wymagały potwierdzenia kodem.

> Metoda Email_

Po wybraniu tej opcji, na adres e-mail widoczny poniżej nazwy metody, podczas próby logowania zostanie wysłana wiadomość e-mail z kodem jednorazowym.

Wprowadź otrzymany w wiadomości e-mail kod i kliknij przycisk „kontynuuj”. Możesz również zaznaczyć opcję „Dodaj to urządzenie do zaufanych”, aby kolejne logowania z tego urządzenia nie wymagały potwierdzenia kodem.

> Metoda Google Authenticator_

Po wybraniu tej opcji kreator konfiguracji poprosi Cię o pobranie odpowiedniej aplikacji ze sklepu Google Play lub App Store.

Po pobraniu aplikacji przejdź dalej i zeskanuj za pomocą aplikacji wyświetlony w Twoim panelu kod QR, lub przepisz wyświetlony pod nim ciąg znaków.
Uwaga! Dane na poniższej ilustracji są przykładowe. Prawidłowe dane znajdziesz w swoim Panelu Klienta.

Po zeskanowaniu kodu QR w aplikacji przejdź dalej. Panel poprosi Cię o wprowadzenie kodu, który wyświetli aplikacja.

Możesz również zaznaczyć opcję „Dodaj to urządzenie do zaufanych”, aby kolejne logowania z tego urządzenia nie wymagały potwierdzenia kodem.


Uwaga! W przypadku chęci wyłączenia dwustopniowej autoryzacji np. ze względu na utratę urządzenia z kodami jednorazowymi skontaktuj się z naszym działem wsparcia.