Krok 1/2 - Wybierz plan administracji serwerem
Krok 2/2 - Wybierz okres rozliczeniowy
Bestseller
In
Up
Go
Fly
0
00
/ MC
0
00
/ MC
0
00
/ rok
0
00
/ rok
99
00
/ MC
121
77
/ MC
1188
00
/ rok
1461
24
/ rok
169
00
/ MC
207
87
/ MC
2028
00
/ rok
2494
44
/ rok
279
00
/ MC
343
17
/ MC
3348
00
/ rok
4118
04
/ rok
Panel zarządzania usługą
Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe
(dotyczy zgłoszeń w przypadku awarii)
do 4h
do 2h
do 1h
do 30min
Wsparcie telefoniczne VIP Hotline
(w godz 8.00 – 20.00 pn.-pt.)
Dostępność czata technicznego z podwyższonym priorytetem
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji pon-pt 8-22
Backup Crossowy – przechowywanie kopii zapasowej na serwerach zlokalizowanych w odrębnej lokalizacji
do 7 dni
do 7 dni
do 28 dni
do 28 dni
Wykonanie codziennie kopii zapasowej poczty, plików www oraz baz danych
Kopie zapasowe do 28 dni wstecz
(4 kopie tygodniowe oraz 4 kopie dzienne )
Backup plików strony oraz baz danych na zewnętrzne FTP na żądanie Klienta raz na kwartał
Monitoring dostępności serwera
Monitoring zasilania i sieci 24/7
Monitoring usług: www, mysql, poczta
Monitoring wykonania poprawnej kopii zapasowej
Aktualizacje systemowe
Aktualizowanie systemu pocztowego (reguły filtrowania, antywirusy, antyspam)
Przeszukiwanie, analiza i udostępnianie logów
do 7 dni
do 14 dni
do 30 dni
Skanowanie antywirusowe na żądanie
Pomoc w zakresie obsługi serwera i doboru optymalnej konfiguracji
Analiza ruchu sieciowego na żądanie
Strona statusowa w razie awarii
Powiadomienia techniczne sms/email
Infrastruktura zabezpieczona przeciw atakom DDOS
Limit pracy administratora na sprawy nieobjęte pakietem (/m-c)
30 min
60 min
Serwery: vadmin_UP!
CDN
Przyspieszone wczytywanie strony, dzięki czemu jest ona łatwiej indeksowana w Google. Szybsza strona to więcej konwersji i lepsza ocena przez wyszukiwarkę.
- CDN - przyspiesza ładowanie stron internetowych, skracając odległość, jaką dane muszą pokonać od serwera do użytkownika
Naprawdę chcesz samodzielnie zarządzać usługą?
Wybór odpowiedniego planu wsparcia jest kluczową decyzją przy usługach zarządzanych. Definiuje on zakres oraz poziom obsługi administracyjnej. Plany wsparcia określają także liczbę oraz czas przechowywania kopii zapasowych.