Podczas zakładania konta w panelu klienta możesz podać jeden adres mailowy główny, na który będziemy wysyłać proformy, faktury VAT oraz informacje związane z pracami na serwerach. Możesz też dodać kolejny adres mailowy do innej osoby, na który takie informacje będą wysyłane – taki dodany adres mailowy uznamy za autoryzowany, w związku z czym z dodanego adresu mailowego będziemy mogli przyjąć zgłoszenia do realizacji.
Zaloguj się do panelu klienta -> panel.cyberfolks.pl
Po lewej stronie rozwiń menu Twoje dane. Następnie wybierz zakładkę Do powiadomień.
- Wybierz opcję: + Dodaj kontakt do powiadomień
- Uzupełnij dane i zapisz. Możesz dodać również drugi numer telefonu, ale nie jest to obowiązkowe.
Po dodaniu nowego kontaktu możesz ustawić jakie powiadomienia mamy wysyłać na ten adres, a jakie nie. Możesz też wyłączyć wszystkie powiadomienia, a adres mailowy nadal będzie uznany przez nas jako adres autoryzowany.
Możesz też edytować dodane kontakty, zmieniając adres mailowy lub dodając później numer telefonu.