cyber_Webinar 20-10-2022 11:00

Oswój Google Analytics 4 już teraz!

Prelegent: Krzysztof marzec
Oswój Google Analytics 4 już teraz!
video cover
  • 00:02:05Poznaj Google Analytics 4
  • 00:13:28Różnice w nowej wersji Google Analytics
  • 00:36:49Raporty w Google Analytics 4
  • 00:55:50Remarketing
  • 01:00:14Jakich rzeczy nie znajdziecie w nowym Google Analytics?
  • 01:05:49Q&A

Obowiązkowa przesiadka na Google Analytics 4 – sprawdź co musisz wiedzieć!

Działasz w Google Analytics? Twoja strona lub sklep korzystają z analitykI serwowanej przez Google? Świetnie! W przyszłym roku czeka nas wszystkich obowiązkowa zmiana i przesiadka na GA4. Ten temat rozgrzewa całą branżę, a my, razem z Krzysztofem Marcem z DevaGroup postaramy się pomóc Wam we wdrożeniu tej zmiany!

Z webinaru dowiesz się:

  • dlaczego powinieneś myśleć o Google Analytics 4 już wczoraj,
  • na co zwrócić uwagę w nowym GA i jakich obszarów dotyczą zmiany,
  • jak tworzyć nietypowe, a praktyczne raporty, które mogą przydać się w działaniach SEM,
  • jak zrozumieć nowe narzędzie i jego interfejs.

Webinar odbędzie się 20.10.2022 roku i jest bezpłatny.

WAŻNE! Zapisy trwają do 20.10.2022 do godziny 10.30.

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.