Artykuł dla panelu:
direct_Admin
server_Panel
Filtry email możesz utworzyć zarówno z poziomu panelu administracyjnego dla wszystkich skrzynek w Twojej domenie, jak i z poziomu webmaila dla konkretnej skrzynki mailowej.
Opcja nr 1 – Filtry z poziomu panelu direct_Admin
- Zaloguj się do panelu administracyjnego direct_Admin
- Wybierz domenę i następnie „Filtry” w dziale „Poczta e-mail”
- Wpisz reguły, które chcesz zastosować i wybierz „Zapisz”
- Gotowe!
Opcja nr 2- Filtry z poziomu webmaila
- Zaloguj się do swojej skrzynki na webmailu
- Przejdź do „Ustawienia”
- Wybierz zakładkę „Filtry”
- Kliknij na ” + ” na dole ekranu w kolumnie „Filtr”, aby utworzyć nowy filtr. Wprowadź ustawienia dla filtru i kliknij „Zapisz”
- Gotowe!
Filtry e-mail możemy dodać na dwóch poziomach:
z poziomu administratora server_Panel możliwe jest dodawania i edytowanie filtrów na wszystkich skrzynkach utworzonych w ramach danego panelu:
- Webmail