Jak ustawić filtry e-mail?

Artykuł dla panelu:
direct_Admin
server_Panel

Filtry email możesz utworzyć zarówno z poziomu panelu administracyjnego dla wszystkich skrzynek w Twojej domenie, jak i z poziomu webmaila dla konkretnej skrzynki mailowej.

Opcja nr 1 – Filtry z poziomu panelu direct_Admin

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego direct_Admin
  2. Wybierz domenę i następnie „Filtry” w dziale „Poczta e-mail”
  3. Wpisz reguły, które chcesz zastosować i wybierz „Zapisz”
  4. Gotowe!

Opcja nr 2- Filtry z poziomu webmaila

  1. Zaloguj się do swojej skrzynki na webmailu
  2. Przejdź do „Ustawienia”
  3. Wybierz zakładkę „Filtry”
  4. Kliknij na ” + ” na dole ekranu w kolumnie „Filtr”, aby utworzyć nowy filtr. Wprowadź ustawienia dla filtru i kliknij „Zapisz”
  5. Gotowe!

Filtry e-mail możemy dodać na dwóch poziomach:

z poziomu administratora server_Panel możliwe jest dodawania i edytowanie filtrów na wszystkich skrzynkach utworzonych w ramach danego panelu:

  • Webmail