W celu zmiany konfiguracji skrzynki mailowej, z której korzystasz za pomocą klienta poczty Microsoft Poczta:
1. Otwórz program Poczta
2. Przejdź do ustawień. W tym celu kliknij prawym przyciskiem myszy na nazwę skrzynki i wybierz „Ustawienia konta”
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2022/02/mspoczta6.png)
3. Jeśli chcesz zaktualizować hasło, wykonaj to w tym kroku. Jeśli chcesz zmienić ustawienia portów lub serwera poczty przychodzącej czy wychodzącej, wybierz „Zmień ustawienia synchronizacji skrzynki pocztowej”
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2022/02/mspoczta7.png)
4. Wybierz „Zaawansowane ustawienia skrzynki pocztowej”
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2022/02/mspoczta8.png)
5. Wprowadź właściwe ustawienia dla poczty przychodzącej i wychodzącej
![](https://cyberfolks.pl/wp-content/uploads/2022/02/mspoczta9.png)
UWAGA! Na zdjęciu z konfiguracją podano przykładową nazwę serwera poczty przychodzącej i wychodzącej. Informacje odnośnie właściwych ustawień podane są PONIŻEJ.
Jak powinna wyglądać konfiguracja?
Serwer przychodzącej poczty e-mail oraz Serwer wychodzącej poczty e-mail (SMTP):
Właściwy serwer poczty wychodzącej i przychodzącej znajdziesz w panelu administracyjnym hostingu w wydzielonej sekcji po lewej stronie:
lub w panelu klienta w zakładce „Twoje usługi” -> „Hosting” w kolumnie „Host” przy właściwej usłudze hostingowej:
Porty: porty podaj po dwukropku po nazwie serwera poczty wychodzącej i przychodzącej:
Port SMTP: 587 (bez szyfrowania) lub 465 (szyfrowanie SSL/TLS)
Port POP3: 110 (bez szyfrowania) lub 995 (szyfrowanie SSL/TLS)
Port IMAP: 143 (bez szyfrowania) lub 993 (szyfrowanie SSL/TLS)
Checkboxy: zaznacz opcje „Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelnienia” oraz „Użyj tej samej nazwy użytkownika i hasła do wysyłania poczty e-mail”.
Jeśli chcesz korzystać z połączenia szyfrowanego, zaznacz wszystkie dostępne checkboxy i podaj porty właściwe dla szyfrowania SSL/TLS