Artykuł dla panelu:
Aby zmienić hasło do skrzynki e-mail:
- Zaloguj się do panelu administratora
- Wybierz domenę
- Wybierz opcję „Konta e-mail” w „Poczta e-mail”
- Kliknij w „Zmień hasło/pojemność przy wybranej skrzynce e-mail
- Wpisz nowe hasło lub wygeneruj je za pomocą „generuj losowo” i kliknij w „Modyfikuj”
- Gotowe!
Możesz też zmienić hasło bez dostępu do panelu administratora, co zostało opisane TUTAJ.
Hasło do skrzynki można zmienić z poziomu panelu server_Panel jak i z poziomu Webmail
- server_Panel
Po zalogowaniu otwórz kolejno:
Serwer poczty > Konta email
przy koncie dla którego chcesz dokonać zmiany kliknij na Edytuj

Tutaj możesz nadać nowe hasło:

- Webmail
Z poziomu webmaila, otwórz kolejno:
Ustawienia > Hasło

Aby dowiedzieć się więcej o zabezpieczeniu poczty, przeczytaj artykuł na naszym blogu.