Jak skonfigurować Mail dla iPhone/iOS?

Aby skonfigurować poprawnie program Mail:

  1. W menu wybierz ikonę aplikacji Mail
    iphone_ikona
  2. Wybierz opcję „Inne”
  3. Dodaj nowe konto – jako „Email” podaj nazwę Twojej skrzynki, którą utworzyłeś w panelu administracyjnym oraz hasło do niej, następnie kliknij „Dalej”
  4. Wprowadź resztę ustawień, takich jak nazwa hosta poczty przychodzącej i wychodzącej.

    Uwaga! Pola „opcjonalne” przy „Użytkownik” oraz „Hasło” dla poczty wychodzącej proszę uzupełnić danymi właściwymi dla Twojego adresu mailowego.

    UWAGA! Na zdjęciu z konfiguracją podano przykładową nazwę serwera poczty przychodzącej i wychodzącej.
    Właściwy serwer poczty wychodzącej i przychodzącej znajdziesz w panelu administracyjnym hostingu w wydzielonej sekcji po lewej stronie:

    lub w panelu klienta w zakładce „Twoje usługi” -> „Hosting” w kolumnie „Host” przy właściwej usłudze hostingowej:

  5. Wybierz „Zachowaj”
  6. Gotowe! Twoja skrzynka została skonfigurowana

Możliwe błędy podczas konfiguracji:
W przypadku błędów z funkcjonowaniem poczty zweryfikuj ustawienia swojej skrzynki.
W tym celu w Ustawieniach wyszukaj aplikację Mail:

W Ustawieniach wybierz „Konta”:

W zakładce „Konta” wybierz  „Opis skrzynki”

Aby zweryfikować ustawienia poczty przychodzącej kliknij w „Zaawansowane”. Dla poczty wychodzącej kliknij w zakładkę „SMTP”:

Dla poczty przychodzącej w zakładce „Zaawansowane” zwróć szczególną uwagę na sekcję „Ustawienia poczty przychodzącej”:

Dla poczty wychodzącej w zakładce SMTP kliknij na nazwę serwera SMTP:

Zwróć uwagę na ustawienia w sekcji „Serwer poczty wychodzącej”. Kliknij „Gotowe” po modyfikacji ustawień.

Parametry konfiguracji:


Serwer:
Właściwy serwer poczty wychodzącej i przychodzącej znajdziesz w panelu administracyjnym hostingu w wydzielonej sekcji po lewej stronie:
lub w panelu klienta w zakładce „Twoje usługi” -> „Hosting” w kolumnie „Host” przy właściwej usłudze hostingowej:

Właściwa konfiguracja portów:
Port SMTP: 587 (bez szyfrowania) lub 465 (szyfrowanie SSL/TLS)
Port POP3: 110 (bez szyfrowania) lub 995 (szyfrowanie SSL/TLS)
Port IMAP: 143 (bez szyfrowania) lub 993 (szyfrowanie SSL/TLS)

Uwierzytelnianie: Przy konfiguracji szyfrowanej SSL/TLS wybierz metodę uwierzytelniania „Hasło”.

Nazwa użytkownika: Jako nazwę użytkownika podaj pełen adres mailowy.