Jeśli otrzymałeś od nas wiadomość mailową o niezaksięgowanej wpłacie na Twoim koncie, najprawdopodobniej tytuł przelewu lub kwota, którą wpłaciłeś, jest niezgodna z wystawioną przez nas proformą lub wpłata została wykonana na rachunek bankowy niezgodny z numerem z proformy (każde konto klienckie posiada indywidualny rachunek bankowy).
Za pomocą kilku kliknięć możesz w panelu klienta wskazać, na jaką usługę mają być przeznaczone wpłacone przez Ciebie środki, dzięki czemu Twoja płatność za usługę zostanie poprawnie zrealizowana. Aby to wykonać:
1. Zaloguj się do panelu klienta panel.cyberfolks.pl. Jeśli nie pamiętasz danych logowania, możesz szybko odzyskać dane, wykonując kroki opisane w instrukcji: https://cyberfolks.pl/pomoc/nie-moge-zalogowac-sie-do-panelu-klienta/
2. Na głównym widoku panelu klienta w dolnej części ekranu zobaczysz Saldo swojego konta. Jeśli kwota będzie wystarczająca, możesz wykorzystać te środki na poczet płatności za usługę.
3. W menu rozwiń sekcję „Rozliczenia” i wybierz „Zamówienia/pro-formy”
4. Przy pro-formie za usługę, którą chcesz opłacić, kliknij „Opłać”:
5. Jeśli chcesz wykorzystać środki z salda, rozwiń opcję: „Pozostałe metody płatności”
6. Z dodatkowych metod płatności wybierz „Zapłać z salda” i kliknij „Dalej”
7. Jeśli ilość środków na saldzie jest wystarczająca, pojawi się opcja „Zapłać”. Kliknij „Portfel Domyślny” i następnie „Zapłać”
Gotowe!
Uwaga!
Jeśli ilość środków na saldzie jest niewystarczająca, w ostatnim kroku płatności z salda pojawi się ekran:
W takiej sytuacji należy opłacić brakującą kwotę. Jeśli na saldzie znajdują się środki, skontaktuj się z nami na finanse@cyberfolks.pl w celu ich zwrotu.
W przypadku innych problemów z opłaceniem usługi skontaktuj się z nami mailowo na finanse@cyberfolks.pl.