Nie mogę zalogować się do panelu klienta

  • Dane i płatności
  • Hasła
  • Panel klienta

Jeśli nie pamiętasz hasła podanego przy rejestracji konta w panelu klienta to możesz go zresetować za pomocą adresu mailowego lub poprzez SMS.

Wejdź na stronę panel.cyberfolks.pl

Użyj opcji Nie pamiętam hasła

Następnie podaj login założonego konta i wciśnij Dalej

Następnie wybierz jak chcesz zresetować hasło: e-mail czy SMS.

Jeśli chcesz zresetować hasło za pomocą SMS to wybierz tą opcję i kliknij Resetuj hasło.

Na numer telefonu podany w panelu klienta otrzymasz SMS z kodem. Podaj ten kod w polu Kod SMS i niżej podaj nowe hasło do panelu klienta. Po kliknięciu Zmień hasło zmiany zostaną zapisane.

Jeśli chcesz zresetować hasło za pomocą Email to wybierz tą opcję i kliknij Resetuj hasło.

Na główny adres podany przy rejestracji konta wyślemy link do resetu hasła. Ze względów bezpieczeństwa zmiana hasła będzie możliwa tylko z tego komputera/adresu IP.

Jeśli utraciłeś dostęp do głównego adresu mailowego oraz numeru telefonu podanych przy rejestracji to możesz odzyskać dostęp po przesłaniu skanów dokumentów, które wskażemy po kontakcie mailowym pod adresem finanse@cyberfolks.pl

nie-moge-zalogowac-sie-do-panelu-klienta
>
Alisa Laska
Szukaj
Generic filters