Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za skuteczną komunikację i budowanie trwałych relacji z naszymi klientami. Twoje zadania będą obejmować obsługę klientów poprzez e-mail, telefon oraz czat online, udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczącą rozliczeń i obsługiwanych umów.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorientowaną na Klienta i chcesz dołączyć do naszego zespołu, zachęcamy do aplikowania na to stanowisko.
Twoje zadania
- Obsługa Klienta poprzez e-mail, telefon, czat online
- Realizacja procesów back office związanych z obsługą umów i ich rozliczeń
- Aktywne wsparcie w procesie ofertowym, udzielanie informacji o naszych produktach i usługach oraz przygotowywanie ofert na życzenie Klientów
- Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z Klientami, monitorowanie ich potrzeb i oczekiwań oraz proaktywne działania mające na celu zwiększenie satysfakcji z naszych produktów i usług
- Bieżąca obsługa zamówień
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną obsługę Klientów oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów zgodnie z naszymi standardami.
Nasze wymagania
- Lekkość w kontakcie z Klientem i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Orientacja na realizację celów
- Dobra organizacja pracy
- Biegłość obsługi komputera wraz z umiejętnością sprawnego pisania
- Umiejętność pracy w zespole i dostosowywania się do dynamicznych warunków rynkowych
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
Mile widziane
- Znajomość zagadnień z zakresu hostingu i domen
- Wiedza z zakresu fakturowania oraz podstawowa wiedza z zakresu księgowości
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w systemie hybrydowym (lokalizacje: Rzeszów, Gdynia, Poznań, Kraków)
- Poszerzanie wiedzy i możliwość dalszego rozwoju
- Kartę Benefit Systems - Multisport
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe
- System kafeteryjny
- Kurs języka obcego
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin